Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:23, 12 Lip 2013 Temat postu: wskaznik paliwa i pamiec godziny |
|
|
Witam, moja kawa 2004 ma problem ze wskaznikiem plaiwa mianowicie pojawia sie tylko ta 1 belka, rezerwe wskazuje poprawnie ale jak zatankuje do pelna to tylko 1 belka sie wyswietla, oraz kawasaki nie pamieta godziny, jak ustawie godzine i wylacze stacyjke i szybko odpale to pamieta, bo napiecie pewnie nie spada z przewodow ale tak po 5sec juz jest 1:00 mam cala czache zdjeta, rozdlubane kable szukam uszkodzen ale nie ma nic dramatycznego, jakies rady, stawiam piwo z wysylka na moj koszt jak ktos pomoze:)
dodam ze wyciagnelem dzis plywak wszystko wydaje sie ok
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Pią 22:26, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:01, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak na moje to przyczyna tkwi w przewodach,kolego Czester też tak miał i wystarczyło dobrze połączyć/przeczyścić styki;niestety nie pamiętam jakiego koloru kabelek odpowiedzialny jest za podtrzymanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:09, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
mowisz o stykach w kostcje przy zegarach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:41, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Temat byl juz poruszany na forum, sprawdz przewod idacy od zegarow, zarowno od strony zegarow jak i od drugiej strony gdzie wchodzi w kostke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:19, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy nie najszybciej i najprosciej nie byloby sprawdzic po prostu innej wiazki. Bo zegar i plywak nie ida jednym przewodem ew przewod zasilania gdzies puszcza. Najlepiej popsikaj kontaktem i przeczysc styki na kostce. Ja np mialem slabo docisnieta wtyczke ale mysle ze to juz u siebie sprawdziles
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:10, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdziłem kostkę, jest ona w nie najlepszym stanie coś tam było już kombinowane ale wygląda na to że wszystko styka jak powinno, wiązkę sprawdziłem hmmm od licznika jakieś 10cm potem to wszystko zbija się w jeden taki gruby przewód i idzie pod bakiem tam już nic nie sprawdzałem bo nie mam pojęcia co gdzie i jak.
Oczywiście rezultat nadal jest taki że nie pamięta godziny oraz wskaźnik paliwa działa swoim życiem. Jakieś inne pomysły??
Powiedzmy że raczej jestem pewien że od licznika do tej grubej wiązki w ramie jestem pewien że jest ok, pływak ok, kostka przy zegarach ok, akumulator tez ok, burza mózgów?
Cerb napisał: | Temat byl juz poruszany na forum, sprawdz przewod idacy od zegarow, zarowno od strony zegarow jak i od drugiej strony gdzie wchodzi w kostke. |
- od zegarów sprawdziłem kostkę, a gdzie jest niby ta od drugiej strony?
jak coś to szukałem tego o czym mówisz na schematach w serwisówce ale nie ma opcji abym z tych kresek coś skumał;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:43, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przewod od zegarow ma kostke ktora podlaczasz do zegarow, z drugiej strony tez powinna byc kostka ktora nalezalo by sprawdzic. U mnie przyczyna byla wlasnie ta kostka z drugiej strony, z tym, ze moto bylo inne ale na 99% to bedzie to. Musisz isc za wiązką i na pewno trafisz na kostke, nie ma latwo, trzeba grzebac:).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:32, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Prądy sprawdź może tak jak w radiu jest nie ma prądu na pamięć i nie pamięta piosenek stacji radiowych itp.. i niepamięta godziny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:11, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Cerb napisał: | Przewod od zegarow ma kostke ktora podlaczasz do zegarow, z drugiej strony tez powinna byc kostka ktora nalezalo by sprawdzic. U mnie przyczyna byla wlasnie ta kostka z drugiej strony, z tym, ze moto bylo inne ale na 99% to bedzie to. Musisz isc za wiązką i na pewno trafisz na kostke, nie ma latwo, trzeba grzebac:). |
Mógłbyś powiedzieć gdzie mniej więcej jest ta druga kostka? przy baku wszystkie kable zbijają się w jeden wielki przewód i idą w ramę pod bakiem, nie ma jak iść po kabelku, bo bym musiał całą elektrykę wyjąć, mógłbyś pokierować gdzie jej szukać mniej więcej w jakiej okolicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:48, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w celu zmiany płynów w lagach etc ale powiedziałem mu o tej usterce:
- brak pamięci godziny
- nie wskazuje paliwa powyżej jednej kreski
info zwrotne jakie otrzymałem to:
- pływak generuje odpowiednią oporność
- do kostki niby dochodzą wszedzie impulsy
mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe.
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Śro 17:50, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:32, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w
mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe. |
Kiedys u Rycha robiłem zegary z podobnym objawem , pomogło hotair i RF600 .
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:49, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | flamaster napisał: | odświeżam temat, oddałem moto do mechanika w
mechanik powiedział że jego zdaniem coś jest nie tak z zegarem?!?
oraz to że pokazuje rezerwe i jeden pasek paliwa to dla tego że to idzie z innego czujnika. Ktoś jest z 3miasta i zna się na prądzie bardziej niż ja? bo ja wiem tylko tyle że jak wsadzisz dwa palce do kontaktu to czuć prąd;p albo jakies instrukcje co powinnienem sprawdzić? tylko nie takie ze powinnienem isc za kabelkiem bo to nie możliwe. |
Kiedys u Rycha robiłem zegary z podobnym objawem , pomogło hotair i RF600 . |
Hotair i Rf600??? Co to za skróty magicznych technik???
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:00, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
lutownica na gorące powietrze i topnik ( rf 800 ) sorki pomyliłem się
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:57, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ale co mam lutować skoro nie znam miejsca usterki
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:16, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | Ale co mam lutować skoro nie znam miejsca usterki |
ja też nie znałem ,dlatego postanowiłem wygrzać i poprawić połączenia na całej płytce z elementami
|
|
Powrót do góry |
|
|
|