Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 9:40, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Marek, ten amortyzator tylni to oryginał czy jakiś inny? Też bardzo zależy mi na utwardzeniu Zeta, bo w zakrętach przy poprzecznych nierównościach to aż strach się składać, tak dupa chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:42, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Amorek był oryginalny z rozbiórki 750-tki z niedużym przebiegiem Przebieg w moim moto zupełnie nie wskazywał na możliwość zużycia amortyzatora, a jednak różnica jest zasadnicza. Ja przekonałem się, że może być inaczej dopiero po porównaniu z motorem Guntera. Proponuję żebyś zrobił to samo - porównaj z innym zetem to zobaczysz czy u ciebie jest źle czy też może trzeba szukać innego rozwiązania.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:13, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ile kosztuje funkiel nówka . A przerabiałeś temat, jak stoją akcesoryjne do zeta? Z większą możliwością regulacji niż tylko siedem zębów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:22, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
hajen napisał: | Ciekawe ile kosztuje funkiel nówka . A przerabiałeś temat, jak stoją akcesoryjne do zeta? Z większą możliwością regulacji niż tylko siedem zębów? |
Aż strach myśleć o akcesoryjnych, kiedy standardy nowe kosztują pewnie w granicach kilku tysięcy...
Nad jakąś zaje***tą zawiechą się nawet nie zastanawiałem bo jeśli sety regulowane kosztują w granicach 1200pln to zawias z pełną regulacją może być droższy od moto (w zależności od rocznika rzecz jasna )
Przy cenie mojego sprzęta byłby to po prostu nieopłacalny biznes
|
|
Powrót do góry |
|
|
|