Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:41, 08 Maj 2012 Temat postu: Wymiana amortyzatora i podwyższenie Z750 |
|
|
Jak w temacie, kupię amortyzator na tył do z750s. Amortyzator musi być w dobrym stanie i nie po milionie kilometrów. Mój zaczyna powoli klękać, a nie chciałbym zostać bez moto jak dobije kresu. Życzliwych proszę o kontakt
W dalszej czesci tematu rozwiniecie o - wymiane amorka i podwyzszenie motocykla - Cerb
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:44, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Witam marekhans. Mam pytanie, co się z twoim stało? pierdyknął już? (przepraszam za offf)
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:33, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja przepraszam że tak brutalnie i z OT .... ale to pewnie przez te klamki ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:43, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mów Marku,że tak nisko siedzi przez w/w amorka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:06, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No więc po kolei drodzy parafianie
amor jest na razie ok, ale w porównaniu z amortyzatorem Guntera już trochę odstaje. U niego znacznie szybciej wygłusza ruch.
To na pewno przez ten żakardzik Avator BTW, dawaj adres na priv do dołączysz do pełnoprawnych członków super ekskluzywnego klubu posiadaczy - mam dla Ciebie te śrubki
Mihoo, myślę, że niskie położenie nie jest spowodowane wyłącznie amorkiem, ale na pewno jakiś wpływ ma. Sprawdzałem koszt zestawu podwyższającego i mają to ustrojstwo jedynie w intermotorsie. W pozostałych miejscach jedynie kity obniżające...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:57, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Marek a porównywałeś ten swój amor na wszystkich trzech ustawieniach czy zastosowałeś podobną zasadę jak w przypadku regulatora
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:04, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No ładnie mi tak zaraz jechać... Fakt, że regulator po porównaniu z Guntera, okazał się ok.
sprężyna jest ustawiona w najwyższej pozycji, czyli na 10, a śruba od spodu w 4 położeniu. nadal odrobinę za miękko w porównaniu do Guntera. Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić, czy amorek jest już do wymiany? W końcu chyba nie sprawdza się tego jak z autem na "szarpakach"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Wto 21:05, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mariusz napisał: | Marek a porównywałeś ten swój amor na wszystkich trzech ustawieniach czy zastosowałeś podobną zasadę jak w przypadku regulatora |
Mariusz ale mu dosrałeś, buhahaha
Nie znałem Cię z tej strony
Nasz biedny Mareczek nie ma lekko
Ciągle nietrafione inwestycje, złe decyzje, kontrowersyjna kolorystyka, chyba zaczynam mu współczuć
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Czy da się zbanować moderatora?
Panie Grzegorzu, kolor klameczek i wzór to względna kwestia i faktycznie może nie najmądrzejszy wybór, ale reszta ok. Wcześniej wtopa była trochę z wydechem, ale uczę się na błędach
Po prostu u nas nie sprzedają srytytek i przez to muszę ciągle coś kupować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:24, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Grzesiekkry napisał: | Mariusz ale mu dosrałeś, buhahaha |
No nie miałem zamiaru aż tak
Zdziwiłem się, że amorek który nie ma wycieków tak bardzo zesłabł. Gdyby Zet miał nawinięte ze sto tysi i to z pasażerem, to może i by padł, a tak to mi się jakoś wierzyć nie chciało. Marek sprawdzałeś na wszystkich zakresach czy nie dotykałeś regulacji? A odnośnie amorka, to mój kumpel powinien taki mieć tylko, że od N-ki - jutro zapytam. I jeszcze jedno o co chodzi z różnicą wysokości między Twoim a Guntera zetami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:59, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co do miękkości, to na najtwardszych ustawieniach jest spora różnica pomiędzy moim i Guntera bike'iem. Mój jest jakoś bardziej miękki i nieco później wraca. Też dziwi mnie trochę, że możliwe jest aby był już lekko klapnięty. Nie wiem co robił poprzedni właściciel, ale po stanie plastiku pod zadupkiem widać, że koło dobijało do niego - a więc albo guma albo stopale.
Co do regulacji wysokości, to również w porównaniu do Guntera, mój jest niżej i generalnie trochę za nisko jak na mój wzrost. Myślałem, że eski po prostu tak mają, ale widać, że są wyższe. Nie wiem, czy ktoś nie wrzucił wcześniej zestawu obniżającego czy jak. w każdym razie znalazłem coś od Lucasa - LUC MCHL110 w intermotorsie, ale chyba się wstrzymam do momentu wymiany amora.
Generalnie zastanawiam się czy nie pojechać do serwisu, żeby rzucili okiem na tą zawiechę, bo nie chcę kasy na darmo wydać...
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:23, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wtrącę swoje 5gr zasadniczo zestaw to nic specjalnego masz dwa płaskowniki
po obu stronach wózka podwyższając zawiechę muszą być krutsze od oryginalnych i tak mam od gsx-r k-1 w osi mają one 170mm patrząc po katalogu to Z1000 w roku 03-06 podniosą o 25mm ale ty zdaje sie masz małego Z zmierz swoje i odpuść sobie zamienniki z niemcowni a zasadz ori a z innego moto
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:17, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No jest to ok pomysł, tyle że nie znam wymiarów oryginalnych. Jeśli ktoś byłby tak dobry i zmierzył, to byłoby wiadomo, czy moje są faktycznie krótsze lub o ile.
Mariusz, jak namierzysz ten amorek to daj znać.
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:35, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
waski-11 napisał: | wtrącę swoje 5gr zasadniczo zestaw to nic specjalnego masz dwa płaskowniki
po obu stronach wózka podwyższając zawiechę muszą być krutsze od oryginalnych i tak mam od gsx-r k-1 w osi mają one 170mm patrząc po katalogu to Z1000 w roku 03-06 podniosą o 25mm ale ty zdaje sie masz małego Z zmierz swoje i odpuść sobie zamienniki z niemcowni a zasadz ori a z innego moto |
No właśnie do tego samego dążyłem, ja mam oryginalne łączniki od Z1000 i jeśli okaże się że ich długość będzie odpowiednia to masz je ode mnie w prezencie
Dzwoniłem też do kumpla i ma amorek za 150zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:38, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to super Będzie prezencik przy najbliższej okazji W takim razie czekam na info.
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
|