Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:36, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A myślałeś nad 1000
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:44, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A myślałeś nad 1000 |
Chodzi Ci o silnik z Z1000? Nie będzie za dużo kombinowania? I pewnie reszta części jak wtryski i airbox nie pasuje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
PhoenIX_rc
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:58, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może uzasadnić dlaczego koniecznie wymienia się dolną część bloku razem z górną?
Prawdopodobnie czeka mnie taka operacja, chyba że znajdę silnik w rozsądnej cenie ('04)
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:28, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
PhoenIX_rc napisał: | Czy ktoś może uzasadnić dlaczego koniecznie wymienia się dolną część bloku razem z górną?
Prawdopodobnie czeka mnie taka operacja, chyba że znajdę silnik w rozsądnej cenie ('04) |
nie trzeba wymieniać ,no chyba że górna połówka jest uszkodzona.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PhoenIX_rc
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:10, 01 Gru 2013 Temat postu: Re: Wymiana dolnej połówki bloku silnika z750 2004 |
|
|
Mariusz napisał: | Lukasz napisał: | jeżeli trzeba wymienić połówkę bloku należy też wymienić drugą. Czy faktycznie trzeba tak zrobić? |
Tak.
Jeżeli trzeba wymieniać kadłub silnika to tylko w komplecie. |
No to już sam nie wiem dlaczego w tym samym wątku są dwie skrajne odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:09, 02 Gru 2013 Temat postu: Re: Wymiana dolnej połówki bloku silnika z750 2004 |
|
|
PhoenIX_rc napisał: | Mariusz napisał: | Lukasz napisał: | jeżeli trzeba wymienić połówkę bloku należy też wymienić drugą. Czy faktycznie trzeba tak zrobić? |
Tak.
Jeżeli trzeba wymieniać kadłub silnika to tylko w komplecie. |
No to już sam nie wiem dlaczego w tym samym wątku są dwie skrajne odpowiedzi. |
jakie skrajne odpowiedzi ??
odpowiedziałm Ci
jak górny karter(połówka) nie jest uszkodzony/a to nie ma potrzeby wymieniać, jak nie masz możliwosci samemu tego sprawdzić to oddaj to mechanikowi, inaczej sie nie dogadamy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PhoenIX_rc
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:02, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Hej
Avator: Cytowałem odpowiedź Mariusza (3 post na pierwszej stronie)
Szukam już nowego silnika.
Ze starym na spokojnie zastanowię się co zrobić.
Dolna połówka dostała dość solidnie, górna poza urwanym mocowaniem myślę że jest ok.
Ostatnio zmieniony przez PhoenIX_rc dnia Wto 1:03, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:44, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobisz jak zechcesz,ale zanim wkręcisz się w wir zakupów to usiądź i jeszcze raz sobie przekalkuluj,bo na moje owa akcja przywrócenia Zeta do stanu fabrycznego będzie bardzo kosztownym przedsięwzięciem;a czasem nie warto,ponieważ nigdy ci się nie zwróci - o nerwach nie wspomnę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:24, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
standardowe miejsce pękania mocowania silnika, naprawde wystarczy niegroźny upadek (czyt. dobrze trafić ) większość montuje tak crashe i to one w duzej mierze odpowiedzialne sa za szkody , trzeba tez brac pod uwage twardość śruby , jak była pow. 10.8 to prawdopodobnie tak to sie skonczyło. Moim zdaniem nie ma sensu naprawiać tego, najdroższe to będą uszczelki ,ori musi byc pod głowice , resztę na szary silikon [link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej wymienić silnik , najszybciej i najmniej roboty , puki co mam jeszcze silnik w jednym kawałku ,zawsze sie można dogadać.Jak cos to na PW .Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
PhoenIX_rc
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:42, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Zrobisz jak zechcesz,ale zanim wkręcisz się w wir zakupów to usiądź i jeszcze raz sobie przekalkuluj,bo na moje owa akcja przywrócenia Zeta do stanu fabrycznego będzie bardzo kosztownym przedsięwzięciem;a czasem nie warto,ponieważ nigdy ci się nie zwróci - o nerwach nie wspomnę. |
Dzięki za radę, tak jak pisałem już w innym wątku zdaję sobie sprawę że prawdopodobnie jest to nieopłacalna impreza. Mam osobiste powody dlaczego chcę naprawić akurat ten egzemplarz.
No i nie celuję w fabryczny stan, przy okazji będzie kilak modyfikacji.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|