Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:49, 04 Lis 2010 Temat postu: Wymiana stockowego tlumika - pytanie |
|
|
Witam,
Chcialem sie zapytac dla pewnosci czy po wymianie tlumika w zecie 750 09
stockowego na slip-on firmy PipeWerx (angielska z ebay)
Cytujac producenta :
Both designed to give maximum power without the need to alter the fueling.
Wiec nie musze nic regulowac aby go uzywac ?
Co z filtrem powietrza? Koledzy mowia ze KN a jak bylem u lokalnego
moto mechanika powiedzial ze na slip-on nie potrzebna jest wymiana
filtra powietrza i bedzie z nowym lekko mulil bo tluik nie ma tel klapki
(valve) Kto ma racje .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:30, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym zalozyl K&N z tego wzgledu ze doda troche do brzmienia tlumika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:56, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja powiem tak, zmiana tlumika nie wiaze sie z niczym innym jak wymontowaniem starego + linki od exup'a, jesli chcesz mozesz tez filtr zmienic i katalizator wywalic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
striker41
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 12:03, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja aktualnie mam wydech MIVV -a , wyrzucone sa linki z exupa i w sumie tyle. Kupilem ostatnio orginalny wydech i bede go zakladal wtedy podziele sie z wami moimi odczuciami w sprawie jakegos zwiekszenia czy spadku mocy i tak dalej. Aktualnie na tym MIVV zawor exup nie reguluje podcisnien wiec moto nie chodzi tak super rowniutenko na wolnych obrotach, na obrotomierzu nie widac jakiegos falowania ale po pracy wydechu slychac ze delikatnie faluje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:33, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja przy zmianie tlumika niczego nie odczulem w sprawie mocy itd.
poza tym ze lepiej gada nic sie nie zmienilo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:49, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ktoś,kiedyś,gdzieś na innym forum przerabiał ten temat,mając do dyspozycji jeden motocykl,różne akcesoryjne przelotowe kominy i hamownię;wyszło,że prócz spadku mocy podczas wymiany (tak,zdarzały się o pare koników!),to maksymalnie udało się uzyskać jakieś 4KM.
Z drugiej strony,te 4KM to zawsze coś i już by się człowiek podbudował....,nie licząc wyraźnego efektu dźwiękowego oraz wizualnego!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:12, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli moto ma katalizator to wymiana na jakis dobry tlumik da na pewno wzrost o te 1-4KM tylko kata trzeba wywalic i ewentualnie calosc zestroic na hamowni. Warto wziac pod uwage jeszcze zmniejszenie wagi, stalowy tlumik swoje wazy. Zakladalem do mojego GSXR'a carbonowy tlumik BOS'a i zauwazylem spadek momentu w dolnym zakresie, krecenie 500-600 obr. wyzej zeby uzyskac te same odejscie. No i wazyl wiecej niz seria, seryjnie caly uklad jest tytanowy, kolektory i tlumik, chociaz ten jest jeszcze owiniety gruba wartswa aluminium.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:17, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Temat był już poruszany wielokrotnie.
http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s,17/przelotowy-muffler-do-z750,115.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda, że to jedyny test tak wielu tłumików jaki udało mi się znaleźć. Takie zestawienie bardzo ułatwia życie. Wydawać by się mogło, że to tylko tłumik końcowy, i że wszystkie testowane tłumiki są przelotowe, więc nie będzie różnicy, a jednak różnice są i to zauważalne. Dla maniaków parametrów sprawa jest jasna, ale jest jeszcze coś takiego jak odpowiedni wygląd i rewelacyjne brzmienie dla których czasami warto poświęcić nieco mocy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|