Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
websterek7
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:45, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No panowie, pierwsza jazda po zimie zaliczona i odnośnie co do tych świec to jak zapierniczała tak zapiernicza ślicznotka. Pewnie przenosi się to jak u góry było wspomniane na trwałość.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:24, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Świeca irydowa w porównaniu ze zwykłą dłużej napewno posłuży i koszt tych świec się napewno zwróci
|
|
Powrót do góry |
|
|
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:44, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
na ebay jest taniej niz na aledrogo
|
|
Powrót do góry |
|
|
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:16, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jestem przed wymianą i powiem że na oryginałach zet jeździ już 14400 km i nic specjalnego się nie dzieje. Pali za pierwszym strzałem, równo pracuje, a oryginały to zwykłe OM-y, po co zatem przepłacać za irydowe ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
kostekcom
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:48, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jestem już po wymianie:) i tak naprawdę wybrałem irydowe tylko dzięki fajnym reklamą i kolorowym bzdurą które znalazłem w necie bo przecież jak wymieniać to już po całości:)
Jeżeli chodzi o jazdę to nie ma absolutnie żadnej różnicy.
W moim egzemplarzu miałem jednak przypadek ciężkiego odpalania czyli w określonych warunkach jak motocykl stygł po jeździe trzeba go było troche na rozruszniku potrzymać żeby załapał np:2s.
W serwisie kawasaki znajomy po 2 dniach testów potwierdził że coś jest z tym odpalaniem ale sprawdził wszystko podłączył pod analizator spalin srawdził mapę zapłonu i błędy i powiedział że wszystko jest super ale pali czasami ciut słabiej.
Po wymianie świec na irydowe motocykl najpierw odpala a potem kręci rozrusznikiem:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:31, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam koledzy mam problem nie mogę wyciągnąć 2 świeć środkowych.
Rama mi je blokuje.
Klucz mam na grzechotce do świec.
Ale za diabła nie mam pomysłu jak tam się dostać.
Silnika chyba nie trzeba opuszczać ?
Jak ktoś ma fotki jak wymienić.,poproszę.
Kawasaki z750 2008 r
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 10:32, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:02, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a masz ten oryginalny klucz kawasaki łamany? ja nim wykręcałem, trochę się pomęczyłem ale niczego nie musiałem odkręcać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:19, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mam orginalnego klucza.
Poszukam na Allegro
Na razie na allegro nie znalazłem.
Jeśli da radę poproszę fotkę klucza do świec.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 12:27, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 5:14, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tam doszedłem wykręcając termostat. Trochę więcej roboty ale nie musisz kupować żadnego specjalnego klucza do świec. Taki, który jest standardowy ma rączkę w kształcie litery T, jedną część utnij- tak żeby zostało L i dasz radę. Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:51, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
MarcelT800,a w okolicy nie ma nikogo,kto użyczyłby Tobie tego oryginalnego klucza z zestawu,bo po co kupować,skoro nie wymieniasz świec co 6000km!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:58, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam poradziłem sobie już z problemem ,termostat wykręciłem
Thx za rady:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrianbig
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy (koło Rybnika) Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:04, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jakie świece sa seryjnie w małym zecie? Czy irydowe? Kiedy mam zmienić? Mam 10 tys przebiegu i są tam od nowości
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:13, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A propos swiec, mam dla Was historie z cyklu "niesamowite".
W miniona sobote latalem moim zetem jak codzien, az tu nagle przerazliwe buh, buh, buh dobiegajace z silnika. Gasze sprzeta, zjezdzam z drogi i sprawdzam co sie dzieje. Krece rozrusznikiem i widze, ze cala cewko-fajka z 3-go cylindra skacze i odbija sie od ramy! o_O
Juz bylem pewien, ze pol glowicy rozj****e. Motór zwieziony na przyczepie i biore sie za sprawdzenie.
Co sie okazalo? Pacjent, ktory poprzednio wkrecal swiece nie naciagnal do konca tej podkladko-uszczelki i swieca zatrzymala sie kilka zwojow gwintu od konca. Dostawala drgan i sie wykrecila nie zrywajac nawet jednego zwoju. Ulga na sercu wielka, sezon trwa dalej. Przy tym polecam przygladac sie swoim swieczkom.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:58, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
DaVid napisał: | swieca zatrzymala sie kilka zwojow gwintu od konca. Dostawala drgan i sie wykrecila nie zrywajac nawet jednego zwoju. |
Pozwól mi zrozumiec prosze...świeca nie straciła zwojów czy głowica gwintu?
Fajkocewki są bardzo ciasno osadzone na swiecach i w pokrywie zaworów więc moim zdaniem malo prawdopodobne by świeca miała możliwość odkręcania się. Radziłbym jednak sprawdzić głowice dokładniej.
Ps. Co ja robie zawsze...zakładam nowe świece...po tygodniu ściągam zbiornik paliwa i dokręcam ponownie. Za każdym razem kiedy to robie świece były luzne...dokręcam i tak zostawiam do następnej wymiany...po tym zabiegu wykrecając stare swiece widze, że były ciasno i dobrze dokręcone.
Ostatnio zmieniony przez gunter dnia Śro 21:09, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|