Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:39, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Gdyby w glowicy zerwal sie choc jeden zwoj, to swieca nie wkrecilaby sie z powrotem bez oporow. Masz racje, fajkocewki sa bardzo ciasno osadzone, jednak ta konkretna ktos zdazyl uszkodzic, co potwierdza moja teze o tym, ze swieca nie dokrecila sie do konca.
Fajka nie chciala sie wcisnac do konca - podobnie do innych - i ktos wcisnal na chama powodujac pekniecie fajkocewki. Wszystko potwierdza moje przypuszczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:54, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Szczęście w nieszczęściu ...skoro ją uszkodził to pewnie ktoś młotkiem walił by wyrównać poziom cewkofajki z pozostałymi.
Pozdro750
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:51, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
3 cylinder, wiec mlotkiem raczej ciezko
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekx72
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chiesa In Valmalenco Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:11, 21 Lip 2012 PRZENIESIONY Nie 20:46, 22 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki mam jeszcze jedno pytanie czy jest wielka filozofia z wymiana swiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
lonnet
Znajomy
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:03, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
filozofia wielka nie jest ale trzeba się napracować - mi zajęło to ponad 3 godziny, mowię o zecie z 2009 750. zlac paliwo z baku, zdemontować no i zabrać się za swiece. O ile 1 i 4 nie stwarzają zadnych problemów to 2 i 3 troche mnie powkurzały, nie ma za wiele miejsca na usunięcie fajkocewki no i trza kręcić kluczem. Owszem jak bedziesz miał grzechotkę i przegub elastyczny to robotę zrobisz za max 2h. No i klucz do wykręcania swiec, warto też pomyślec o kluczu dynamometrycznym lub przypomnieć sobie to i owo z fizyki (Ramię x siła) i wykorzystać wagę wędkarską jako ersatz dla klucza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:58, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Mam pytanko odnośnie wymiany świec w z750 2008. Ciężka sprawa jest z tymi środkowymi, więc postawię na wyjęcie termostatu. Będzie dużo łatwiej moim zdaniem. Rozumiem, że po jego odpięciu będę musiał zlać gdzieś płyn chłodzący. I pytanie, po złożeniu wszystkiego do kupy i wlaniu płynu odpowietrza się jakoś ten układ?
Ten 'dekielek' w termostacie przekręca się jak korek, w jakim celu to jest tak zrobione, to się jakoś rozbiera czy jak?
Dzięki.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:35, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Mozna wymienic swiece bez sciagania termostatu (mi sie tak udalo) ale troche gimnasty jest. Jak chcesz sciagac termostat to w po lewej stronie masz na dole pompe i w niej jest dolna sruba do spuszczania plynu. Potem jak wszystko poskladasz napierw zalewsza w termostat ( to jest normalny kapsel) po sam czubeczek w miedzy czasie ponaciskaj przewody w celu odpowietrzenia. Jak juz sie nie miesci pod bakiem to zamykasz i lejesz w zbiornik wywruwnawczy i go nie zakrecasz. Odpalasz motago az sie zagotuje i ewentualnie dolewsz. Jak dobrze pogmerasz przewodami to nie bedziesz musial.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pon 22:22, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ja w małym zecie po lifcie wymieniłem bez spuszczania płynu, wystarczy poluzować termostat i z trudem da się wszędzie dojść.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:06, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie. Dzisiaj nad tym popracuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:28, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wymieniam właśnie świece i jest przy tym masa zabawy. Dwie wymieniłem, ale resztę zostawiam na jutro, bo dojście do 2 i 3 jest bardzo utrudnione. Jednak najważniejszy wniosek jaki wysnułem przy wymianie jest taki żeby nie dobierać sobie do głowy za bardzo tego co pisze serwisówka. Niby świece powinno się wymienić przy 12tyś km przebiegu, ale ja mam ponad 15tyś, a stare świece są nadal w stanie idealnym. Bezsensu taka wymiana, ale skoro już zacząłem to skończę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RR
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SWD Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:13, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro się trzeba przy tym nakombinować to może fotodokumentacja dla potomnych?
Ostatnio zmieniony przez RR dnia Śro 7:13, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:24, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Chodzi tylko o to, że do świec umieszczonych bliżej środka trzeba użyć łamanego klucza. Nie miałem wczoraj takiego. Dziś już w moto wszystko wymienione.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gołąbek
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:40, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
co ile tys km wymieniacie świece?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:16, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ee w serwisówkach wiele piszą, niektórzy zrobią 20 tyś na świecach niektórzy mniej, dużo zależy od mieszanki itp, czy nie leje czy coś. Albo sie swieca zaje.. nagarem albo sama w sobie sie skończy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xmaly
Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LLB
|
Wysłany: Czw 19:41, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie czy to może być wina świec jak zecior przyśpiesza nierównomiernie, lekko szarpie tak czuć że odpuszcza, idzie tylko 205 i to z trudem ? a przyśpiesza jak ER 5 dziś sprawdzaliśmy? jestem w trakcie zakupu filtra powietrza bo ma kłęby brudu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|