Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:08, 24 Sty 2012 Temat postu: Wymiana tylniej opony |
|
|
Moze i glupie pytanie ale tylniego kapcia dojechalem do ogranicznika rowno i powoli mysle nad wymiana, i tutaj pytania , rozumiem ze nie trzeba wymieniac opon parami moge sam tyl jak przod ma. W dobrym stanie? I 2 pytanie bo dojechalem do ogranicznika ale opona wyglada calkiem niezle , dlugo na niej moge jeszcze bezpiecznie polatac? Nie chodzi mi o dojechanie do drutow tylko o to czy da rade jeszcze cos pojezdzic bezpiecznie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:36, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
1. jeśli przód masz oki to wymieniasz tylko tył.
2. zależy od kierowcy ja wymieniam gumy jak mi sie na nich gorzej jeździ nie patrze na ograniczniki, bywało że wymieniałem opone która wygladała jak nowa i miała duzo mięcha jeszcze ale sie nie trzymała. nie patrzy sie na bierznik tylko na jakość i stan gumy a przedewszystkim na jej miękkość jak jest twarda to sie ślizga. ps nie peknie doóki nie dojdziesz do wzmocnień czyli jakieś 5000-10000 km. od ograniczników
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:01, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ja tez tak mialem, ze byla rowni z ogranicznikiem, guma jeszcze miekka, ale byla okazja to wymienilem na nową i tak jak juby pisal, PROWADZENIE. Myslalem ze mi sie motór rozjezdza tak sie prowadzilo, myslalem ze od jazdy po naszych prostych drogach cos sie z zawiasem porobilo. Po wymianie opony stwierdzilem ze jednak kocham ten Motór jak po sznurku, w zakrecie lekko glowa w bok i "Z" sam sie skladał. Jednym slowem odzyskal swoja zwinność.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:40, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A te stare "zużyte",to gdzie utylizujecie,bo jak gdzie zalegają po piwnicach/garażach,to znam kilku potrzebujących "palaczy",którzy chętnie przyjmą takie gumki?!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:39, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
dołączam się do apelacji kolegi mihoo-a jak nie możecie to oddajcie na szczytne cele :-0
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:23, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
juz by chyba nie dala rady
[link widoczny dla zalogowanych]
jak bym wiedzial to zabral bym bo jeszcze miesa do palenia było, bede mial przednia w tym sezonie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dolegos
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:52, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
witam
a takie pytanie z czystej ciekawosci jakie cisnienie powietrza powinno byc w tylnej opnonie oraz przod ?? sa ustalone jakies kryteria np od wagi kierowcy ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:27, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
serwisowka 2,5 przod 2,9 tyl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:16, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wierzba napisał: | serwisowka 2,5 przod 2,9 tyl |
Powyższe dane dotyczą motocykla stojącego w garażu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:07, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Wierzba napisał: | serwisowka 2,5 przod 2,9 tyl |
Powyższe dane dotyczą motocykla stojącego w garażu.  |
a jak bym chcial postawic na chodniku to na ile zmienic?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:27, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wierzba,generalnie jak chcesz podzidować to upuszczasz ciśnienie w kapciach do 2,3/2,5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:34, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
na tor wiem ze znizaja cisnienie, na ulice tez warto to robic czyli?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:39, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dajesz mocno w palnik i na "koniczynce" kolano przycierasz , to warto
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:41, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja sie jeszcze chyba pod 'ostro w palnik' nie lapie ale jak przez koniczynke rozumiesz np obwodnice pod ikea wjazdy i zjazdy w kolo macieju to musze sprobowac:D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:48, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Polecam,tam pierwszy raz kolanko przetarłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|