Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:04, 29 Kwi 2016 Temat postu: Z750 2006r. Po dodaniu gazu na wysokich obroach gasnie |
|
|
Witam
Mam taki problem. Motocykl kawasaki z750 2006r. Wydech leo vince gp pro nowe swiece nowy filtr poietrza filtr oleju k&n
Motocykl odpala normalnie rozgrzany i zimny jednak po dodaniu gazu i wkreceniu go na obroty 8-12 tys wracajac z obrotow gasnie i pozniej bez dodania gazu nie odpali i nie trzyma wolnych obrotow .swiece sa czarne wiec za bogata mieszanka doradzcie mi co mam zrobic lub co za to jest odpowiedzialne co steruje miesznka.
Dodam ze splanie bardzo duze bo ostatnio pelen zbiornik wytarczyl na 70-80 km
Ostatnio zmieniony przez Richie77 dnia Pią 14:08, 29 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:07, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nikt nic nie wie na ten temat??
Ostatnio zmieniony przez Richie77 dnia Pią 19:37, 29 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:50, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
wtryski oryginalne
jakie ciśnienie na pompie
uszkodzone ecu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:23, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wtryskiwacze oryginał. Dodam że wczoraj pojechałem do pseudo mechanika bo tak jak pisałem czasem moto jeździło normalnie stwierdził że to czujnik tps i jak.mi się później przyznał wyciągnął go na chwilę bo chciał sprawdzić no i tym sposobem moto teraz odpala ale co chwile gaśnie i jest dziwny dźwięk przy przekroczeniu kluczyka tak jakby przepustnice nie mogły się ustawić...Pompa sprawdzona jest ok. Jak myślicie czy kupno całego kompletu przepustnic z wtryskami i owymi dwoma czujnikami załatwi sprawę czy synchro i tak będzie potrzebne
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:32, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
synchro za bardzo nie ma znaczenia w trakcie jazdy tylko wolne obroty,
czujnik tps możesz sprawdzić czy jest dobry,opisywałem to na forum w dziale z1000 , zresztą sprawdź całą elektrykę z czujnikami , potem się pomyśli co dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:44, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czujnik tps strzelony tak stwierdził mechanik że pokazuje źle wartości lub wcale już nie pamiętam jak Mi tłumaczył. Miałem problem z kupieniem samego czujnika i kupiłem używane przepustnice plus Wtryski plus czujniki. Z wymianą sobie poradzę tylko jest jeden problem jest inna kostka w wiąże od wtryskowe niż w moim moto. Co teraz czy u mnie było coś kombinowane w związku z tym że zmieniony jest wydech??
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:00, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
strzel fote wtyczek , może coś mi się przypomni , chyba że masz jaką rzeźbę wykonaną przez "fachofca"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:55, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na czerwono zaznaczone wtyczki na żółto miejsce czarnego urzadzeniai z których wychodza[/img]
W motocyklu mam wejście na tą wąska wtyczkę a kupiłem z tą gruba szeroką czy jak odepne kostki przy tym czymś czarnym to będzie ok wtedy podłączenia wszystko pod swoją wiazke
Ostatnio zmieniony przez Richie77 dnia Pon 21:11, 02 Maj 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Richie77
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:41, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Witam dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia zamieniłem wtyczki i po wymianie wszystko ok. Winny czujnik położenia przepustnicy + jak się okazało strasznie zanieczyszczone wtryski.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:30, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Richie77 napisał: | Witam dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia zamieniłem wtyczki i po wymianie wszystko ok. Winny czujnik położenia przepustnicy + jak się okazało strasznie zanieczyszczone wtryski. |
czyli co ?
zamienione wtyczki miałeś ?tps z sub ? przecież tak kolorami się różnią , nie ważne , patrząc po zdjęciach to troche czarno na przepustnicach , natomiast wtryski są odporna na jakosć paliwa , dodatkowo one mają "swój" filterek ,jest widoczny jak zdejmiesz wtrysk
tu masz moją metodę czyszczenia i tego sie bedę trzymać ,pamiętaj żadnych dodatków "czyszczących" do paliwa.
Skoro poradziłeś sobie to jestem ciekaw jak wygląda pompa paliwowa z filtrem ... pewnie masakra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|