Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba:)
Gość
|
Wysłany: Śro 23:23, 12 Maj 2010 Temat postu: z750 2007 oliwiarka i czerwona dioda |
|
|
Witam jestem tu nowy, Motor jak w temacie
a problem, nie kręci rozrusznikiem. po przekręceniu stacyjki miga oliwiarka i pulsuje czerwona dioda. Motocykl normalnie palił, został rozebrany do malowania i poskładany spowrotem do kupy, pompka dobrze wpięta, wskaźnik paliwa pokazuje dobrze, bezpieczniki dzwoniłem i są niby ok, wymieniałem jeszcze manetki ale linki podpiołem tak samo jak były więc raczej to nie to. Miga tylko ciśnienie oleju i dioda. Pomocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:26, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ale jaka dioda? FI? Jesli tak to masz problem z wtryskiem paliwa. W sewisowce jest napisane co trzeba zrobic zeby poznac kod bledu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba:)
Gość
|
Wysłany: Czw 6:33, 13 Maj 2010 Temat postu: z750 2007 oliwiarka i czerwona dioda |
|
|
ta czerwona co pulsuje to jest od immobilizera, Podczas testu zapala sie na wyświetlaczu FI i zaraz gaśnie, słychać odgłosy wszystkie standardowo oprócz pompki, pompka jest ok bo na krótko chodzi. Motor był tylko rozebrany i złożony więc chyba to jakiś pikuś. Jak sprawdzić kod błędu?
Po włączeniu zapłonu trzymam mode i nic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:00, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
(Oliwiarka) gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika.
Jeśli nie chce odpalić, sprawdź dodatkowy bezpiecznik 30A, przy styczniku rozrusznika. Pod prawą pokrywą, pod siedzeniem kierowcy, bezpiecznik znajduje się pod nakładką na styczniku . Poza tym sprawdź obwód przełącznika stopki bocznej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:39, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze jedna bardzo prosta opcja u mnie w z1000 z 2008r. było mało oleju w silnik nie chciał odpalić dopóki mu tego oleju nie dolałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba:)
Gość
|
Wysłany: Czw 18:26, 13 Maj 2010 Temat postu: z750 2007 oliwiarka i czerwona dioda |
|
|
Problem rozwiązany, wypiął się kabelek od czujnika poziom,u oleju obok nóżki bocznej. Dziękuje wszystkim za pomoc, nie pozostało mi się nic innego jak zarejestrować się na forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:55, 13 Maj 2010 Temat postu: Re: z750 2007 oliwiarka i czerwona dioda |
|
|
Kuba:) napisał: | wypiął się kabelek od czujnika poziom,u oleju obok nóżki bocznej. |
Napisz czy ten czujnik obok stopki miał tylko jeden bolec i to z niego zsunął się ten kabelek? Bo jeśli tak, to jest to czujnik luzu i znaczy to też, że próbowałeś odpalić motocykl na podstawce bocznej i bez wciśniętego sprzęgła. Inaczej zet powinien zapalić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba:)
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:16, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No to dokładnie ten kabelek, po9 podaniu masy na niego odpalił, rozumiem że masę podaje albo klamka albo nóżka tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:48, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kuba:) napisał: | No to dokładnie ten kabelek, po9 podaniu masy na niego odpalił, rozumiem że masę podaje albo klamka albo nóżka tak? |
Zet ma zabezpieczenie przed odpaleniem na biegu, udaje się to dopiero po wciśnięciu sprzęgła. Po podłączeniu masy do zwisającego kabelka zasymulowałeś włączenie luzu, masa podawana jest przez czujnik, z którego ten kabelek się zsunął. Pisałem jeszcze o podpórce bocznej, bo przy niej też jest włącznik zabezpieczający przed jazdą z rozłożoną podpórką. Ale objawy będą nieco inne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba:)
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:50, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tyle że nie było możliwości wrzucenia biegu bo nie miałem tej głowiczki co przychodzi na frez od skrzyni, i moto był stale na luzie, po prostu zawsze trzeba wciskać sprzęgło do odpalenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba:)
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:23, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Odnaleziony zonk, nie paliła się w ogóle lampka N. odpalić idzie tylko ze złożoną nóżką. Uszkodzony czujnik biegu jałowego. Wie ktoś ile to kosztuje i czy gdzieś oprócz serwisu idzie to kupić? Mój serwis to kompletne olewusy, 2 tygodnie czekam za zamówioną częścią i gdy dzwonie co z nią jest to ktoś się budzi że chyba trzeba zaliczkę wpłacić!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:43, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
popatrz na allegro jest kilka zetek do sprzedania na części musisz podzwonić i popytać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|