Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:19, 08 Sie 2012 Temat postu: [Z750 2009r] mocowanie silnika |
|
|
PAnowie pytanie :
wczoraj ogladalem przed wyjazdem na zlot moją suczke i zaniepokoil mnie brak śrub ale dokladnie przygladam sie fotkom w necie i stwierdzilem ,że " ten typ tak ma" . Moje pytanie brzmi - ktos wie do czego te otwory (1) ? Smialo mozna tam wprowadzic śrube fi 10 a w dalszej czesci nakretke podobny myk jak w mocowaniu wzmocnienia (2)
[link widoczny dla zalogowanych]
a drugie pytanie - gdzie sie sprawdza płyn w chlodnicy nie moge zlokalizowac oczka ma ktos fote (lamerskie to pytanie wiem... )
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 7:27, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:35, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zbiorniczek wyrównawczy w ogonie od strony sprzęgła.
1 Otwór prawdopodobnie do transportu silnika w fabryce kawasaki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:08, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
1. zgadzam się z przedmówcą
2 powinna być śróba i nakrętka
zbiorniczek zobaczysz po prawej stroie w zadypku po zdjęciu siedzenia pasarzera żeby dobrze sprawdzić bedziesz musial zdjąć prawy zadupek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 0:45, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Do zbadania ilości płynu wystarczy zajrzeć przez specjalnie przygotowane oczko w wyżej wspomnianym zadupku, ale fakt ,że po jego zdjęciu jest wszystko bardziej oczywiste.
Polecam za pierwszym razem
Miejsca na śruby służą do przymocowania crash padów np.firmy top block
W miejscu na śrubę 2 powinny być dwie jakby wkrętki imbusowe z dziurą w środku- przelotowe.
Pierwsza z wierzchu jest kontrująca a po jej wykręceniu powinna być druga regulująca dystans między wzmocnieniem silnika a silnikiem.
Dopiero póżniej przez nie przechodzi śruba (chyba fi 10 właśnie) mocująca crash pad
tak jak tu [link widoczny dla zalogowanych]
przód crash pada jest kręcony w miejscu oznaczonym na twoim zdjęciu nr. 1 oraz w miejscu tuż nad nim czyli dolna śruba mocowania wzmocnienia silnika , jak tu [link widoczny dla zalogowanych]
czyli jak ktoś nie ma crash padów śruba pozostaje wolna.
poszukaj na necie wyraźniejszych zdjęć a wszystko stanie się jasne
Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Czw 0:52, 09 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|