Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
[Z750 2009r] mocowanie silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 7:19, 08 Sie 2012    Temat postu: [Z750 2009r] mocowanie silnika
PAnowie pytanie :
wczoraj ogladalem przed wyjazdem na zlot moją suczke i zaniepokoil mnie brak śrub Razz ale dokladnie przygladam sie fotkom w necie i stwierdzilem ,że " ten typ tak ma" . Moje pytanie brzmi - ktos wie do czego te otwory (1) ? Smialo mozna tam wprowadzic śrube fi 10 a w dalszej czesci nakretke podobny myk jak w mocowaniu wzmocnienia (2)


[link widoczny dla zalogowanych]


a drugie pytanie - gdzie sie sprawdza płyn w chlodnicy Razz nie moge zlokalizowac oczka Very Happy ma ktos fote Razz (lamerskie to pytanie wiem... Very Happy )


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 7:27, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:35, 08 Sie 2012    Temat postu:
Zbiorniczek wyrównawczy w ogonie od strony sprzęgła.
1 Otwór prawdopodobnie do transportu silnika w fabryce kawasaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:08, 08 Sie 2012    Temat postu:
1. zgadzam się z przedmówcą
2 powinna być śróba i nakrętka

zbiorniczek zobaczysz po prawej stroie w zadypku po zdjęciu siedzenia pasarzera żeby dobrze sprawdzić bedziesz musial zdjąć prawy zadupek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 0:45, 09 Sie 2012    Temat postu:
Do zbadania ilości płynu wystarczy zajrzeć przez specjalnie przygotowane oczko w wyżej wspomnianym zadupku, ale fakt ,że po jego zdjęciu jest wszystko bardziej oczywiste.
Polecam za pierwszym razem
Miejsca na śruby służą do przymocowania crash padów np.firmy top block
W miejscu na śrubę 2 powinny być dwie jakby wkrętki imbusowe z dziurą w środku- przelotowe.
Pierwsza z wierzchu jest kontrująca a po jej wykręceniu powinna być druga regulująca dystans między wzmocnieniem silnika a silnikiem.
Dopiero póżniej przez nie przechodzi śruba (chyba fi 10 właśnie) mocująca crash pad
tak jak tu [link widoczny dla zalogowanych]

przód crash pada jest kręcony w miejscu oznaczonym na twoim zdjęciu nr. 1 oraz w miejscu tuż nad nim czyli dolna śruba mocowania wzmocnienia silnika , jak tu [link widoczny dla zalogowanych]

czyli jak ktoś nie ma crash padów śruba pozostaje wolna.


poszukaj na necie wyraźniejszych zdjęć a wszystko stanie się jasne


Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Czw 0:52, 09 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin