Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujekfiodor
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:37, 02 Mar 2015 Temat postu: z750S 2006 płyn chłodzący w oleju |
|
|
Kawa z750S 2006r
olej jest biały. do układu smarowania przedostaje się płyn chłodzący.
czy od razu zwalać głowicę, czy może zacząć od czego innego typowego dla tego modelu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:22, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak na serio nie ma typowych przypadłości tego modelu, masz zwyczajnie pecha, ale lepiej zeby wypowiedział sie ktos kto juz rozbierał silnik samodzielnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:56, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
zacznij od pompy wody
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujekfiodor
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:35, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jutro zakładam zestaw naprawczy pompy wody.
zmieniam olej i filtr. leje nowy płyn chłodzący. mam nadzieje, że problem ustanie.
@RasAlGhul pecha jeszcze nie mam bo moto kupiłem już z tą usterką. pecha będę miał jak się okaże, że głowica jest pęknięta
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:48, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
nie spotkałem się żeby w tym modelu i nowszym pękała głowica ,czy cylindry , ale szkody po napinaczu i łańcuszku to tak czyli wał na śmietnik.
, jak zrobisz to zapodaj info
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujekfiodor
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:27, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
rozrząd ani wał raczej nie poszedł bo moto idzie jak burza. pali na dotyk
(kolega szakalo sprawdził osobiście )
nie mam czasu grzebać muszę do soboty poczekać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:02, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
to czekamy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujekfiodor
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:56, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no w końcu trochę czasu miałem na działanie.
uszczelka głowicy - ok
ubytki płynu to przyczyna przecieku przez uszczelniacz wirnika pompy wody (z otworu odprowadzającego nie leciało tak bardzo, ale w uszczelniaczu mechanicznym było mokro...)
przeciek był minimalny, a zemulgowany olej osadził się tylko na korku wlewu i wewnętrznych stronach dekla. sam olej ok.
przyczyny przewiduje dwie ten właśnie przeciek i kondensat wodny od wewnątrz z uwagi na długi postój maszyny (w wydechu też mokro na dnie od skroplonej pary wodnej)
Z moich oględzin wynika, że dolot był rozbierany co widać po śrubach.
zecior dostał nowy płyn chłodzący John Deere Cool-Gard
i bonus: największa niespodzianka - filtr powietrza do polowy zawalony kukurydzą i orzeszkami wiewióra jakaś albo inne coś....
tak czy inaczej zakup uważam za udany...
pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|