Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zacinająca się manetka gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 7:14, 13 Kwi 2011    Temat postu: Zacinająca się manetka gazu
Siemanko,

Jakieś 3 tyg temu pojechałem z moją Kawą do znajomego żeby mi wymienił opony (znajomy jest mechanikiem w Hondzie). Przy okazji wyregulował mi ową manetkę żeby nie miała luzu. Wszystko było git, lecz... Wczoraj jak pojechałem do znajomego, podkręciłem do odcinki, puszczam manetkę i mój wariat dalej odcina. Dopiero po chwili odpuściła. Blokuje się też na niskich obrotach, nawet jak ją delikatnie odkręcę. Więc drodzy koledzy, czy ktoś miał taki problem, czy ktoś może mi pomóc? Dziś chcę się za to zabrać ale zastanawiam się czy wystarczy wpuszczenie oleju do pancerza linki czy będzie konieczna wymiana sprężyny czy sama regulacja. Na początek zabiorę się od tego ostatniego ale nie zaszkodzi jak doświadczeni użytkownicy rozwiną ten temat bo takowego problemu nie znalazłem na naszym forum.

Pozdrawiam
Powrót do góry
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:08, 13 Kwi 2011    Temat postu:
Miałem podobnie w KTM'ie i wystarczyło poluzować pancerz ale zdjęcie rolki i posmarowanie napewno nie zaszkodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 11:10, 13 Kwi 2011    Temat postu:
ja mialem tak w hornecie i wina byla ciezarka kierownicy gdzies tam o jakas gume wadzil
Powrót do góry
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:25, 13 Kwi 2011    Temat postu: Re: Zacinająca się manetka gazu
Michu112 napisał:
Siemanko,

Jakieś 3 tyg temu pojechałem z moją Kawą do znajomego żeby mi wymienił opony (znajomy jest mechanikiem w Hondzie).

Pozdrawiam

tak sie najczesciej konczy naprawianie u znajomych Sad chcial poprawic a spierdolił, a glupio mu powiedziec ze ma za to naprawic bo to znajomy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:20, 13 Kwi 2011    Temat postu:
najpierw oliwienie i ponowna regulacja, jak nie pomoże to linka się poprzecierała i czeka Cię wymiana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:41, 14 Kwi 2011    Temat postu:
Moze jedno z wlokien linki w srodku peklo i blokuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 5:41, 15 Kwi 2011    Temat postu:
Sorry chłopaki, przedwczesny wytrysk Wink Dopiero wczoraj miałem czas się tym zająć. Kupiłem strzykawkę żeby wlać trochę oleju do pancerza ale zacząłem od wyregulowania na samych gwintach. No i oczywiście pomogło! Ale jak już byłem przy temacie to zastanawiałem się jak prawidłowo się powinno wpuszczać ten olej. Może mała podpowiedź.

Pozdrawiam
Powrót do góry
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:51, 15 Kwi 2011    Temat postu:
Ja kupiłem takie małe gówienko do oliwienia, zakłada się na linkę podłączasz jakiś "smar" w aerozolu i psikasz aż poleci dołem ale równie dobrze naoliwisz strzykawką.
Pamiętaj tylko żeby olej nie był gęsty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:04, 15 Kwi 2011    Temat postu:
sebasbox napisał:

Pamiętaj tylko żeby olej nie był gęsty.

A dlaczego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:15, 15 Kwi 2011    Temat postu:
A ja nie polecam lac tego smaru za duzo poniewaz moze wytrysnac na spodnie (Twisted Evil) jak zleci na dol i zatrzyma sie w tej gumie chroniacej wlot linki. Juz "przetestowalem", spodni nie szlo doprac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:20, 15 Kwi 2011    Temat postu:
Dlatego wpuszczam gesty olej i nie za duzo, okolo 2,5 ml w strzykawce. On sobie spływa powolutku i smaruje. Przy każdym naciśnięciu klamy jest coraz niżej i wiem że tam jest Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Pią 20:29, 15 Kwi 2011    Temat postu:
a ja polecam na takie zabiegi smar do lancucha w spraju, podobnie jak na lancuchu bedzie sie trzymal i nie splynie... do linek tez juz uzywalem i jest ok.

Ostatnio zmieniony przez _Z750_ dnia Pią 20:32, 15 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:34, 15 Kwi 2011    Temat postu:
_Z750_ napisał:
a ja polecam na takie zabiegi smar do lancucha, podobnie jak na lancuchu bedzie sie trzymal i nie splynie... do linek tez juz uzywalem i jest ok.

To be honest...wszystko fajnie i konsystencja super...ale jak to zrobić aby smar dotarł w niższe partie pancerza. Smar do łańcucha zastyga bardzo szybko...zwłaszcza silikonowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Pią 20:50, 15 Kwi 2011    Temat postu:
sebasbox napisał:
Ja kupiłem takie małe gówienko do oliwienia, zakłada się na linkę podłączasz jakiś "smar" w aerozolu i psikasz aż poleci dołem ale równie dobrze naoliwisz strzykawką.
Pamiętaj tylko żeby olej nie był gęsty.


robie tak jak napisal sebasbox, tez tym gowienkiem do oliwienia, na spraju jest slomka to ja podlaczam do tego i psikam - wszystko plynie az do konca linki - smarowalem tak linke sprzegla, dopiero gdzies po 10 minutach smar jest lepki i "nie do sciagniecia". Smar firmy Bel-ray.

a to gowienko Smile to to : [link widoczny dla zalogowanych]

smar do "lancucha" : [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez _Z750_ dnia Pią 20:56, 15 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin