Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:54, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
faktycznie olej cudów nie zdziała, denerwuje mnie nurkowanie przy hamowaniu i czasem czuje "pływanie w zakręcie" taka dziwna niepewność waże równomiernie rozłożone 85kg... zawiecha to już spory koszt, sprężyny na szybko znalazłem w okolicy 200 [link widoczny dla zalogowanych]
tylko czy coś podejdzie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:44, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Akurat są różne,rozmaite,ale do Z750 nie podejdą.
Tak na szybko znalazłem w trochę wyższej cenie: [link widoczny dla zalogowanych].
Kiedyś jak miałem na sprzedaż firmy YSS (nowe) za ok 250zł to nikt nie chciał,albo się rozmyślali lub proponowali cenę z moją dopłatą...
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:13, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
szybkie pytanko, dzialam z lagami<wymiana> wg manuala: Fork oil viscosity
Fork oil capacity 452 ±4 mL (15.28 ±0.135 US oz.) (completely dry)
approx. 385 mL (13.01 US oz.) (when changing oil)
Fork oil level 115 ±2 mm (4.53 ±0.08 in.) below from inner tube top
with fully compressed, without fork spring
pytam dla potwierdzenia gdyż wykręciłem lagi, wylałem stary olej i lagi przepłukałem benzyna ek. do sucha więc zalewam 452mL świeżego ?
już po ptakach trzymam się tego Fork oil level 115 ±2 mm czyli 385ml wlalem
Ostatnio zmieniony przez szakalo dnia Czw 17:58, 27 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:38, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Trochę odkopuje, tez mam problem z miękkim przodem w z750s ;/ czy w nakedzie 1 gen jest inna zawiecha z przodu? Co jeśli by dać podkładki pod sprężyny lub te korki co są na samej górze lag zastąpić takimi co można regulować napięcie sprężyny? Od innego zawieszenia podejdzie coś? Dwa korki z wkrecaniem zalatwilyby sprawę
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:21, 13 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Lagi są takie same. Można zakombinować z dystansami czy podkładkami podejrzewam. Ja zakupiłem upgrade firmy HAGON (krotkie sprężyny, długie tuleje) dedykowany do tego modelu ale nadal leży w pokoju. Jak tylko zamontuje (czytaj: nieprędko) zdam relacje czy sie utwardziło .
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZiGuSs
Zaglądacz
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:49, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Można wlać więcej oleju i sobie usztywnisz zawiecho ja wlalem trochę więcej i jest duuuuuuzo twardszy ale jakie to może mieć złe konsekwencje nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:13, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
a o ile więcej wlałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:56, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ZiGuSs napisał: | Można wlać więcej oleju i sobie usztywnisz zawiecho ja wlalem trochę więcej i jest duuuuuuzo twardszy ale jakie to może mieć złe konsekwencje nie wiem |
najgłupsza decyzja jaką zrobiłeś
życzę szczęścia i wytrwałości
|
|
Powrót do góry |
|
|
|