Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ7NSQ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szewna Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:40, 04 Kwi 2014 Temat postu: Zbyt miękkie zawieszenie (przód) 750S 2005r |
|
|
Witam
Mam pytanie, czy w Waszych zetach (roczniki 2005/06) zawieszenie przednie nie wydaje się za miękkie. Wcześniej miałem FZS1000 i tam przód był bardzo twardy, mimo, że teoretycznie był wlany olej 5W. W moim nowym nabytku, z750s jest miękko, za miękko. Znacie jakieś "sposoby" na utwardzenie zeta? Czy olej 15W będzie jakimś wyjściem?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:56, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ja ostatnio zmieniłem olej na 15W + nowe uszczelniacze, jest dużo lepiej dużo dużo moim zdaniem oczywiscie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:28, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie też dotknęło miękkie zawieszenie w Z750S, pływanie w zakrętach. To typowy kanapowiec. Ja się już oswoiłem z myślą, że jak chce mieć twardo, sportowo i pewnie w zakręcie w złożeniu to muszę zmienić motocykl
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:48, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
15w powinno trochę roboty zrobić, w mojej sv-ce była duuuuża różnica między 10w a 15; jak nie pomoże to tylko wymiana sprężyn
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQ7NSQ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szewna Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:02, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki, zacznę zatem od 15w.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:20, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
to że olej zmienisz to ok, możesz podać podkładki pod fedre, ale najlepiej to zmiana na progres lub mod zawiechy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
chronic
Bywalec
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w-ek Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:54, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mam to samo w swojej...czyli zaczynamy od oleju
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQ7NSQ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szewna Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:27, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jestem świeżo po wymianie na 15W.
Potwierdzam, to co pisaliście, tzn. szału nie ma, ale jest poprawa.
W każdym razie zabieg polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:59, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja na regulacji zrobiłem sobie na twardo i jest git, nie macie takowej regulacji amorka z przodu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:14, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Antonioo napisał: | Ja na regulacji zrobiłem sobie na twardo i jest git, nie macie takowej regulacji amorka z przodu? |
o ilę sie nie myle jest to od rocznika 2006 więc nie każdy ma;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:14, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem dziś olej na W15. Dalej jest miękko, ale jest duża poprawa, nie ma już tego pływania w zakrętach, ale to uroki jak już ktoś wczesniej wspomniał kanapowców.
Szkoda, ze nie ma regulacji tłumienia odbicia/dobicia.
Btw. Znacie jakąś alternatywe dla tego hakowego klucza do tylnego zawieszenia ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RR
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SWD Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:17, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Klucz hakowy kosztuje grosze, znam takich patenciarzy co w crossach tłukli młotkiem przez pręt ale jak chcesz, żeby to jakoś po tej operacji wyglądało to tylko klucz. Dostaniesz na allegro za parę złotych, nie ma co skąpić a przyda się
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:58, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
To git, myślałem, że takie wynalazki są dużo droższe
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:39, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli przy 15W dalej miękko to może 20W zalać? zamierzam zmienić olej na dniach i rozmyślam
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:13, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
szakalo napisał: | Jeżeli przy 15W dalej miękko to może 20W zalać? zamierzam zmienić olej na dniach i rozmyślam |
nie wnikam ile ważysz ale 20 W to troche ciężka sprawa, nawet jak wlejesz 80W90 przekładniowy to i tak nie poprawi tego co chcesz, , czekam na obszerny opis co ztego bedzie.
jak pisałem wcześniej , tylko wymiana sprężyn na progres, lub zmiana zawiechy może załatwić problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|