Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolas-23
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:40, 18 Kwi 2013 Temat postu: zepsuty sterownik exup |
|
|
Przez moje nie umiejętne zdejmowanie linek od exupa uszkodziłem sterownik, wyłamały mi się zęby na kółkach, ( niestety nie miałem jeszcze serwisówki ) mam pytanko
-czy da rade odpiąć linki od sterownika spiąć na krótko przepustnice w tłumiku i śmigać bez problemu, co z błędami na wyświetlaczu? będą czy nie
-może ma ktoś namiary na sterownik w rozsądnych pięniądzach a może istnieje jakiś zestaw naprawczy do tych plastikowych kół zębatych
p.s. zeta 750 z 08r z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kolas-23 dnia Czw 19:50, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:53, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
przyłączam się do tematu, albo jakiś opornik- układ elektroniczny, który podpięty do kostki zlikwiduje błąd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:06, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ludziki allegro i pytajcie.
Tak nie dawno był po 150 zł .
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolas-23
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:22, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
wiem po ile są na allegro, ale wolę od kolegów po fachu się najpierw popytać, jest pewniej i bezpieczniej a nie od razu ludziki... od razu tak wszystko wiedziałeś o zetach??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:34, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolas-23
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:35, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a po drugie czemu ma służyć ten exup z tego co czytam to same problemy z nim, nie ukrywam mój błąd że go uszkodziłem, ale podczas trasy mogą się urwać te linki lub zabrudzenia dostać na sprężyne przepustnicy w tłumiku i klops, podoba mi się orginalny wydech i nie chce montowąć akcesoryjnego, więć wolałbym pozbyć się exupa skora i tak już mam uszkodzony sterownik:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:19, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego,nie masz neta,czy po prostu nie chce się.....,po co zadajesz tego typu pytania?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:46, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
to co wierzba pokazal na ebay by mnie interesowało, czy ktoś sie orientuje czy mozna takie coś nabyć w Polsce ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolas-23
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:12, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki mihoo teraz już wszystko wiem, narazie odłączyłem go, komputer nie pokazuje błędu ale w najbliższym czasie kupie ten sterownik, a co do pyania to nie to że mi się nie chce, tylko nie mam czasu szperać i tak jak mówiłem wole się zdać na kolegów po fachu
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 23:09, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Skoro ten exup tak wpływa na lepsze oddawanie mocy z niskich obrotów to czemu w żadnym sportowym układzie go nie ma ? tylko są czyste przeloty? Czy Ktoś demontował oryginalny wydech i zakładał sporta i faktycznie odczuł spadek mocy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:11, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam zalozony przelot, oryginalny tlumik skrocony o 10 cm i zrobiony przelot na 50mm. Motocykl po zmianie slabiej ciagnie z dolu, pisalem juz zreszta o tym gdzies na forum. Roznica to okolo 500 obr wiecej zeby jechal tak samo jak na oryginalnym wydechu. Ale jest tego jeden plus bo na dole stal sie mniej nerwowy, GSXRy maja to do siebie, ze na niskim biegu przy wolnej jezdzie poszarpuja. Teraz ten efekt jest juz znikomy. Mysle, ze kilka koni moglo mi uciec ale tak czy siak warto, ja akurat nie wyobrazam sobie moto bez przelotu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 16:26, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Bo mam końcówkę przelot ale nie mam dolotu i teraz przyszedl mi do głowy pomysł żeby uciąc oryginalny wydech ale tak żeby exup został przy moto i dopiero za exupem założyć przelot. Co o tym sądzicie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|