Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:10, 10 Sie 2013 Temat postu: zerwany gwint z miski olejowej |
|
|
QRWWWAAAA, wie ktos co zrobic z zerwanym gwintem w misce olejowej? wkurwic sie mozna, z powodu pogody plan serwisowy byl, wymienilem uszczelke pod deklem alternatora, miodzio, spuszczony olej ,filtr wymieniony, zostalo dokrecic srube spustowa i lac nowy olej, to dynamometr w reke i taki huj, sruba coraz luzniej, wykrecam , i co gwint na srubie zostal, JAAA PIERDOLE!!! orientuje sie ktos czy to nowa miska czy da sie to jakos nagwintowac albo co?
sorry za bluzgi ale no ja pierdole....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:49, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jak masz tam miejsce na zrobienie nowego gwintu to gwintuj, a jezeli gwint z poczatku jest ok to mozesz tez pokusic sie o zrobienie sruby z gwintem w ksztacie lekkiego stozka i mozliwe, ze zalapie. Ale to jako polsrodek, kiedys z takim latalem i bylo ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:26, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wierzba,chyba sporo ostatnio wyrwań miałeś...,tyle pary w łapach?!
Sorka za OT.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:32, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Wierzba,chyba sporo ostatnio wyrwań miałeś...,tyle pary w łapach?!
Sorka za OT. |
Hehe, rwe na czuja:) tu dynamometr uzywalem i nawet jeszcze nie bylo blisko, h wie czemu jeblo
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:35, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Przecież to nie Twoja pierwsza wymiana oleju w Zecisławie,więc o co chodzi?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:45, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie pierwsza ale pierwsza zjebana miska, a to juz troche mnie przeroslo technicznie:) najbardziej wkurwia ze nie robilem na pale, tylko z kluczem zeby nie przedobrzyc a itak jeblo, wiec reguly nie ma no trudno przeboleje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:53, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kazda srube podczas wymiany dokrecam na czuja, wazne jest tylko zeby zalozyc nowa podkladke. Patrze na podkladke przy dokrecaniu, jak sie troche splaszczy to juz nie krece.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Graja_750
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:42, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie klucz dynamometryczny przy misce nie zawsze zdaje egzamin, co do gwintu to można przegwinotwać na większy i wstawić większy korek albo wstawić spirale ale do tego trzeba mieć już przyrząd. Ja u siebie przegwinowałem i daje rade Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Graja_750 dnia Pon 11:42, 12 Sie 2013, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:41, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Graja_750 napisał: | Dokładnie klucz dynamometryczny przy misce nie zawsze zdaje egzamin, |
a dlaczego ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:46, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie zawsze dynamometrem działam i gitara.
Wydaje mi się że metoda helicoil mogłaby zdać egzamin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jajko
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:59, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz gwintował to najlepiej stojąc w kanale pod motocyklem żeby równo wyszło, bo ten gwint musi być dokładnie nacięty by nie przeciekał. Daj to do zrobienia komuś kto ma wprawę i doświadczenie.
pozdrawiam Mateusz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:57, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
ogarniete, chlopaki w serwisie ogarneli bez wymiany miski, i w ramach ciekawostki , bo pytali jak ja to zrobilem;) powiedzieli ze moment Nm w serwisowce jest duzo za wysoki podany, i konczy sie jak sie konczy jak sie trzyma serwisowki:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Sob 17:56, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie moment jest za duży tylko uszczelka za płaska.
Nowa uszczelka ma okolo 3mm i jak się dokręca śrubę według serwisówki to wszystko jest ok ale jak jakiś Czesiek dokręcił na chama i zrobił z 3mm 0.2mm (tak jak było u mnie gdy odkręciłem pierwszy raz) to sory wodzu ale jak nie zapodasz nowej uszczelki to nawet dynanometrykiem możesz zerwać gwint.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:26, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Byla nowa i sie ujebalo:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|