Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:15, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moja kawka Z750S 2005 ma 81kW, ale ostatnio ktoś miał do sprzedania taką samą czarną z tego samego rocznika i miała fabrycznie zablokowane obroty do 6000 tyś ciekawe z czego to wynika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:54, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm no to zonk. W sumie dla Z750 to strata 4 koni, ale jak ktos ma juz mocniejsze moto to lipczan
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:56, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mój poprzedni zet też był dławiony, obroty max 6000, prędkość coś koło 140.
Oddławienie okazało się bardzo proste. Wystarczyło zdjąć zbiornik i wymontować malutki blaszany ogranicznik, który nie pozwalał na pełne otwarcie przepustnic. Ogranicznik znajduje się między drugą a trzecią przepustnicą, obok mocowania linek gazu. Zeta dławionego w ten sposób jest łatwo rozpoznać, rączkę gazu da się obrócić tylko do połowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:18, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No nie jebane żabojady ukradli mi 4 rumaki z mojego stada fuck Można coś z tym zrobic?? Będę na motocyklowej niedzieli na stacji BP ( hamownia za free) jestem ciekawy co ona pokarze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:26, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem dzis do Kawasaki i co sie okazuje ze sami nie widzą jak Zety były kastrowane czy na module, kolektorach a może gdzieś na przepustnicach ?? :/ Tylko jeden gościu z serwisu powiedział że postara się dowiedzieć co z tym zrobić i ile to będzie kosztowało Jestem bardzo ciekawy a może ktoś z forum coś wie ... ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:22, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Może napisz maila do niemieckiego albo francuskiego Kawasaki, myślę że chętnie Ci objaśnią.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:25, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Już się dowiedziałem jest jakaś blaszka na przepustnicach z lewej strony Musze to wyjebać i moc będzie ze mna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:18, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko czy nie chodzi o blaszkę, o której pisałem 5 postów wyżej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:57, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gregor chyba Ci tylko hamownia prawde powie .Ma być kampania BP ,jest napisane w innym temacie.więc trza sprawdzić!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:27, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mariusz a masz jakaś fote jak ten blaszany ogranicznik wygląda ?? Miedzy druga a trzecią przepustnicą mówisz hmm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:05, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Fotka jeszcze ciepła
[link widoczny dla zalogowanych]
Strzałkami zaznaczyłem otwór i kołek ustalający, służące do mocowania blaszki. Zdjęcie zrobione od strony głowicy, blaszka w moim zecie chyba ograniczała moc do 44 KW .
Do końca nie jestem pewien, czy moc w tak małym stopniu jak u Ciebie da się ograniczyć tym sposobem.
Przykładem jest Z1000. Tam ograniczenie do 100 KM realizowane jest kolektorem wydechowym.
Proponuję abyś poszukał czy w Z750 nie będzie to tłumik. Powinno być napisane na obudowie do jakiej mocy jest to wydech.
Na pewno wersja z katalizatorem będzie miała mniejszą moc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:02, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki stary <piwo> !!! Właśnie koleś z serwisu gdybał że może być na kolektorach ale potem kontaktował się centrala i powiedzieli mu ze na przepustnicy Bede miał chwile to sciagne zbiornik i poszukam tej jebanej blaszki swoja droga to jestem ciekawy czy poprzedni właściciel sam nie ściągnął tego kurestwa a zostawił w papierach te 74kW
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:08, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A ja mam jeszcze pytanie, tak jak pisałem mam w papierach 25kW, ale mam go odblokowanego. Mogą być jakieś problemy ze względu na zaniżoną moc? Powinienem to gdzieś zgłosić czy olać sprawę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:39, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gandi,po prostu olej kwestię,bo to nie ma sensu;
np ja mam w dowodzie jak wół napisane,że masa własna małego zeta to:293kg
Gdy go rejestrowałem,zwróciłem się w urzędzie o poprawienie przekłamania i co....,owszem dało by radę,ale na własny koszt musiałbym zrobić specjalny przegląd,więc mam grubszego Zeta o jakieś 100kg i tyle.
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 19:40, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:54, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Olej ale nie zdziw się że upierdliwy policjant może sie do tego przyjebać Zmieniasz moc silnika w aucie musisz to zgłosić w wydziale komunikacji bodajże Kiedyś przy kontroli kumpel dostał upomnienie za to
|
|
Powrót do góry |
|
|
|