Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
rozłączanie zegarów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:18, 30 Mar 2012    Temat postu: rozłączanie zegarów
Witam, problem polega na tym że zegar jak kto woli licznik resetuje mi sie i wyłącza podczas jazdy Shocked Dokładnie mówiąc działają lampki od kierunków luzu i kontrolka oleju natomiast coś nie styka na obrotomierzu i całej reszcie Confused Jeśli ruszę kablem wchodzącym w licznik jest ok ale podczas jazdy znowu coś nie styka i obrotomierz mi gaśnie. Dodam że zegar był zdejmowany kilka razy i pewnie któryś z kabli w kostce się zruszył pytanie który to??? ( nie mam manula ) chyba że macie inne pomysły Idea Z góry dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:06, 30 Mar 2012    Temat postu:
Proponuje wyjęcie zegarów i przejżenie konektorów z tyłu. Dobrze jest również przy takich rzeczach zaaplikowac spray do złączyna wtyczke i przeczyszczenie, dociśnięcie pinów we wtyczce Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:01, 30 Mar 2012    Temat postu:
filipek napisał:
Proponuje wyjęcie zegarów i przejżenie konektorów z tyłu. Dobrze jest również przy takich rzeczach zaaplikowac spray do złączyna wtyczke i przeczyszczenie, dociśnięcie pinów we wtyczce Wink




Też miałem owy problem z zegarem i postąpiłem jak filipek pisze,......czar prysnął. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:28, 30 Mar 2012    Temat postu:
możesz mieć zimny lut we wtyczce licznika lub w samym liczniku , a jak ruszasz to powodujesz jakieś tam naprężenia i coś styka lub nie , temat przerabiałem, lutownica Hot-Air i wygrzewanie ..., no ale to najgorsza wersja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:56, 31 Mar 2012    Temat postu:
Oby i mi prysł bo strasznie mnie to irytuje Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:43, 01 Kwi 2012    Temat postu:
Gregor napisał:
Oby i mi prysł bo strasznie mnie to irytuje Razz



Mnie to spotkało jak wracałem ze Z-lotu u jubego,myślałem iż to początek czegoś poważniejszego i że nie dotrę do domu.......... Rolling Eyes




Daj znać,czy "dobre rady" się na coś zdały w Twoim przypadku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin