Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekx72
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chiesa In Valmalenco Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:27, 10 Lut 2011 Temat postu: Wymiana Klockow hamulcowych |
|
|
mam pytanie czy mogę wymienic zajednym razem klocki hamulcowe z tylu i przodu mam kawasaki z750 z 2005 r
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:31, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie bardzo wiem dlaczego miałbyś nie móc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekx72
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chiesa In Valmalenco Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:36, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
niewiem gdzies przeczytalem i chcialem sie upewnic bo mam zero pojecia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:42, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mozesz bez problemu wymienic klocki i z przodu i z tylu. Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki. Wazne jest tez to, zeby z przodu na obie tarcze dac ten sam model klocków.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:31, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki. |
moze ma ktos manuala ze zdjeciami?? SLyszalem o tym ze powinno sie smarować uszczelki, ale jakos zawsze mnie to przerażało
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:28, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
powinno się, i pamietaj zeby tłoczki smarowac specjalnym smarem do tłoczków
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:56, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bede wymieniał klocki za jakies 2-3 tygodnie, moze dluzej, chociaz nie wiem jak to bedzie. To wtedy moglbym cyknac pare fotek, ale nie obiecuje. Wszystko zalezy od kasy jaka bede dysponowal.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
msl
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:35, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wąski cykaj foty zawsze się przydadzą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:06, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No panowie,widać iż spora część z nas ma takie same plany serwisowe,mnie też to czeka,tylko wymieniam sam przód,ponieważ tyłu prawie wcale nie zjeździłem.
PS:Jak będę szybszy od Wąskiego,to wrzucę fotosy z akcji "klocki".
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:45, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Buniek
Świeżak
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogowiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:45, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta.
Cytat: | Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka! |
czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:25, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Buniek napisał: | Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta.
Cytat: | Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka! |
czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06? |
Buniek
Ad.1
Ja zawsze zaciski i tarczę myję tym
[link widoczny dla zalogowanych]
Spróbuj umyć same klocki, myślę że nie będzie problemu.
Ad.2
Poszukaj w katalogu, bo nie pamiętam jakie oznaczenia ma Z1000
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:24, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Buniek napisał: | Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta. |
Buniek mam podobna sytuacje. Olej z uszczelniaczy zalał mi jedna stronę i klocki są do wyrzucenia. Ja kupiłem dwa komplety klocków, a mój wybór padł na ferrodo racing. Ponoć bardzo dobre klocki. Jak się będzie nimi hamowało zobaczę po wymianie. Poleciłbym Ci wymianę klocków na obu tarczach, dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp. Ja moje klocki próbowałem myc na różne sposoby, ale z doświadczenia wiem, że nic to nie dawało bo klocek był już tak nasączony olejem, że nie dość że efektywność znacznie zmalała to zużycie wzrosło diametralnie. Przed zimą wymieniłem uszczelniacze w lagach i olej a w tym tygodni pewnie wymienię klocki i płyn hamulcowy, bo już klocuszki zamówiłem i będą w poniedziałek lub wtorek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:39, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp. |
AMEN
Nawiasem mówiąc.... widzę, że jedna z łatwiejszych spraw w serwisie motocykla sprawia tu problemy
marekx72
może jakiś lamer udzielił takiej rady drugiemu lamerowi, że lepiej nie wymieniać przodu i tyłu na raz, bo jak się coś źle zrobi, to w czasie jazdy można się ratować tymi, których nie ruszaliśmy zakładając jednak, że wszystko wykonane jest poprawnie- jesteś bezpieczny. Niemniej jednak, wiadomo, że po wymainie należy zrobić powolną jazdę testową. Pamiętajmy również, że klocki osiągają swoją pełną efektywność dopiero po pewnym dotarciu
Ostatnio zmieniony przez djpleban dnia Sob 17:44, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|