Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:11, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Carry napisał: |
Co do map paliwa to stosujemy te z Baazaz lub z PCV lub PCIII, nie sa to mapy idealne ale są lepsze niż fabryczne przy zmienionym wydechu i filtrze. |
Carry wiem że jestes b.dobrze zorietowany w sprawach map i AFR i ect. ,na forum ciężko jest wytłumaczyć że zmiana wydechu i KN-a nie zawsze idzie w parze z przyrostem mocy, ważne że ma grzmieć , aprop nie wiesz do jakiej mocy 10-a jest zablokowana na 1-2-3 biegach ? Myślę nad jego układem , choc nie wiem czy nie bedzie taniej ecu zhakować.
Ja do najblizeszj hamowni mam ponad 100 km a do Ciebie to ze 200 pare puki co narazie hamowania bedzie drogowa LC-1 + SSI-4 + PL-1 + realne opory toczenia , ale jak będzie tak daleko to odezwe się
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcinek92
Zaglądacz
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:12, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W przypadku jakbym zrobił teraz tego ecu flash, a w przyszłości chciał kupic powercommandera i opracować indywidualną mape to czy te zmiany co daje ecu flash jak np. wyłączenie PAIR by były aktywne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:07, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
marcinek92 napisał: | W przypadku jakbym zrobił teraz tego ecu flash, a w przyszłości chciał kupic powercommandera i opracować indywidualną mape to czy te zmiany co daje ecu flash jak np. wyłączenie PAIR by były aktywne? |
tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:21, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
PC jak pisałem wcześniej to modulator, więc to co zrobisz w ECu możesz dalej modulować przez PC jak chcesz:) PC to tylko paliwo!
Avator - spojrzałem przed chwilą na plik do twojej dychy i nie ma tam grup zapłonowych, jest jedna grupa zap lonowa i wsio - więc TRE nie jest potrzebne - albo mapa jest nieskończona albo faktycznie w twoim moto 4 pierwsze biegi nie są obarczone restrykcjami...
Co do twojego pomysłu strojenia to jest to najlepsze co można zrobić - możliwe że zanim skońcczysz będe w stanie ci zaproponować rozwiązanie lepsze;) Zeitronix zr-3 do tego LogBox pod ECU i Autotune na bazie wyników wszystko pod AFR szykowane na bazie realnych wyników z ECU i jazdy na ulicy;) co ty na to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:00, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ktoś mi wysłał PRIV ale miałem przepełnioną skrzynke i nie doszło... Jeśli mozna to proszę o ponowienie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:44, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Carry napisał: |
Avator - spojrzałem przed chwilą na plik do twojej dychy i nie ma tam grup zapłonowych, jest jedna grupa zap lonowa i wsio - więc TRE nie jest potrzebne - albo mapa jest nieskończona albo faktycznie w twoim moto 4 pierwsze biegi nie są obarczone restrykcjami... |
to dobrze ecu wer. usa ale bez californii . może tak powiem czy była jakakolwiek dycha z tego rocznika z tre?
Carry napisał: |
Co do twojego pomysłu strojenia to jest to najlepsze co można zrobić - możliwe że zanim skońcczysz będe w stanie ci zaproponować rozwiązanie lepsze;) Zeitronix zr-3 do tego LogBox pod ECU i Autotune na bazie wyników wszystko pod AFR szykowane na bazie realnych wyników z ECU i jazdy na ulicy;) co ty na to? |
Carry jak obrobie sie z tematami to zdzwonimy się
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:41, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak patrzyłem po mapach to nie było żadnej z tego rocznika...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:04, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
Lista troche się skurczyła:
21175-0006
21175-0052
21175-0166
21175-0172
21175-0140
21175-0171
21175-0266
21175-0141
21175-0144
21175-0863
Jeżeli ktoś z Was posiada ECU o tym numerze dajcie znać, z niektórych kompów jest możliwość wyjęcia wsadu bezinwazyjnie.
Niektóre z nich trzeba będzie otworzyć by wyjąć wsad, możemy wtedy wam oddać komputer zaklejony z tyłu sylikonem który będzie dalej działał prawidłowo.
Jeżeli to nie odpowiada jestem w stanie nagrać plik z waszego kompa na innego kompa nieotwieranego, wtedy będzie jak fabryka:)
Odzywajcie się, w przypadku gdy się dogadamy zrobimy flash za darmo jak tylko plik zostanie wrzucony do produkcji!
|
|
Powrót do góry |
|
|
galki210
Zaglądacz
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:12, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
a powiedz mi jeszcze czy jest sens zmiany ECU na seryjnym tłumiku i filtrze ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:43, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jest bo mozna zrobic pare innych rzeczy procz samej mapy paliwa:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:03, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, potrzebny mi jeszce jeden komp... 21175-0170 - tutaj akurat bardzo pilne... może ktoś posiada i chce wspomóc rozwój?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:24, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Panie, Panowie,
Na cały czerwiec zamykamy kramik. Jednocześnie oferta przestaje być aktualna.
Na początku lipca wprowadzimy nowe możliwości strojenia pod AFR, czerwiec przeznaczamy na ogarnięcie tematu i potrzebne testy. Wiąże się to z całkowicie nowym cennikiem.
Jednocześnie planujemy otworzyć stronę internetową z informacjami oraz pełną ofertą. A żadna strona internetowa nie może obejść się bez zdjęć i opinii:)
Bardzo więc proszę o kontakt osoby które chciałby umieścić zdjęcie swojego motocykla oraz swoją opinię na stronie - będzie do dla Nas duża pomoc!
Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Pon 8:24, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:48, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W związku z tym liczymy na lepsze rabaty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:57, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Będzie Pan zadowolony;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:56, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Moi drodzy, the waiting time is over:)
Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)
Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są
Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:
- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową
- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium
Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!
Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)
Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)
Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.
Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:
Usługa podstawowa
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
450 zł netto (plus wysyłki)
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła Z1000FORA oraz swojego Nicku:
400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)
Usługa premium
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
1200 zł netto
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła Z1000FORA oraz swojego Nicku:
1000 zł netto (20% rabatu)
Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).
Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.
Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!
Zapraszam gorąco do dyskusji:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|