Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ecu Flash
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:11, 19 Mar 2014    Temat postu:
Carry napisał:

Co do map paliwa to stosujemy te z Baazaz lub z PCV lub PCIII, nie sa to mapy idealne ale są lepsze niż fabryczne przy zmienionym wydechu i filtrze.

Carry wiem że jestes b.dobrze zorietowany w sprawach map i AFR i ect. ,na forum ciężko jest wytłumaczyć że zmiana wydechu i KN-a nie zawsze idzie w parze z przyrostem mocy, ważne że ma grzmieć , aprop nie wiesz do jakiej mocy 10-a jest zablokowana na 1-2-3 biegach ? Myślę nad jego układem , choc nie wiem czy nie bedzie taniej ecu zhakować.
Ja do najblizeszj hamowni mam ponad 100 km a do Ciebie to ze 200 pare puki co narazie hamowania bedzie drogowa LC-1 + SSI-4 + PL-1 + realne opory toczenia , ale jak będzie tak daleko to odezwe się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 19 Mar 2014    Temat postu:
W przypadku jakbym zrobił teraz tego ecu flash, a w przyszłości chciał kupic powercommandera i opracować indywidualną mape to czy te zmiany co daje ecu flash jak np. wyłączenie PAIR by były aktywne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:07, 19 Mar 2014    Temat postu:
marcinek92 napisał:
W przypadku jakbym zrobił teraz tego ecu flash, a w przyszłości chciał kupic powercommandera i opracować indywidualną mape to czy te zmiany co daje ecu flash jak np. wyłączenie PAIR by były aktywne?

tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:21, 19 Mar 2014    Temat postu:
PC jak pisałem wcześniej to modulator, więc to co zrobisz w ECu możesz dalej modulować przez PC jak chcesz:) PC to tylko paliwo!

Avator - spojrzałem przed chwilą na plik do twojej dychy i nie ma tam grup zapłonowych, jest jedna grupa zap lonowa i wsio - więc TRE nie jest potrzebne - albo mapa jest nieskończona albo faktycznie w twoim moto 4 pierwsze biegi nie są obarczone restrykcjami...

Co do twojego pomysłu strojenia to jest to najlepsze co można zrobić - możliwe że zanim skońcczysz będe w stanie ci zaproponować rozwiązanie lepsze;) Zeitronix zr-3 do tego LogBox pod ECU i Autotune na bazie wyników wszystko pod AFR szykowane na bazie realnych wyników z ECU i jazdy na ulicy;) co ty na to?Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:00, 20 Mar 2014    Temat postu:
Ktoś mi wysłał PRIV ale miałem przepełnioną skrzynke i nie doszło... Jeśli mozna to proszę o ponowienie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:44, 20 Mar 2014    Temat postu:
Carry napisał:

Avator - spojrzałem przed chwilą na plik do twojej dychy i nie ma tam grup zapłonowych, jest jedna grupa zap lonowa i wsio - więc TRE nie jest potrzebne - albo mapa jest nieskończona albo faktycznie w twoim moto 4 pierwsze biegi nie są obarczone restrykcjami...

to dobrze Smile ecu wer. usa ale bez californii . może tak powiem czy była jakakolwiek dycha z tego rocznika z tre?
Carry napisał:

Co do twojego pomysłu strojenia to jest to najlepsze co można zrobić - możliwe że zanim skońcczysz będe w stanie ci zaproponować rozwiązanie lepsze;) Zeitronix zr-3 do tego LogBox pod ECU i Autotune na bazie wyników wszystko pod AFR szykowane na bazie realnych wyników z ECU i jazdy na ulicy;) co ty na to?Razz

Carry jak obrobie sie z tematami to zdzwonimy się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:41, 20 Mar 2014    Temat postu:
Jak patrzyłem po mapach to nie było żadnej z tego rocznika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:04, 24 Mar 2014    Temat postu:
Witajcie,

Lista troche się skurczyła:


21175-0006
21175-0052
21175-0166
21175-0172
21175-0140
21175-0171
21175-0266
21175-0141
21175-0144
21175-0863

Jeżeli ktoś z Was posiada ECU o tym numerze dajcie znać, z niektórych kompów jest możliwość wyjęcia wsadu bezinwazyjnie.

Niektóre z nich trzeba będzie otworzyć by wyjąć wsad, możemy wtedy wam oddać komputer zaklejony z tyłu sylikonem który będzie dalej działał prawidłowo.

Jeżeli to nie odpowiada jestem w stanie nagrać plik z waszego kompa na innego kompa nieotwieranego, wtedy będzie jak fabryka:)

Odzywajcie się, w przypadku gdy się dogadamy zrobimy flash za darmo jak tylko plik zostanie wrzucony do produkcji!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galki210
Zaglądacz



Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:12, 26 Mar 2014    Temat postu:
a powiedz mi jeszcze czy jest sens zmiany ECU na seryjnym tłumiku i filtrze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:43, 26 Mar 2014    Temat postu:
Jest bo mozna zrobic pare innych rzeczy procz samej mapy paliwa:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:03, 04 Kwi 2014    Temat postu:
Panowie, potrzebny mi jeszce jeden komp... 21175-0170 - tutaj akurat bardzo pilne... może ktoś posiada i chce wspomóc rozwój?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:24, 09 Cze 2014    Temat postu:
Panie, Panowie,

Na cały czerwiec zamykamy kramik. Jednocześnie oferta przestaje być aktualna.

Na początku lipca wprowadzimy nowe możliwości strojenia pod AFR, czerwiec przeznaczamy na ogarnięcie tematu i potrzebne testy. Wiąże się to z całkowicie nowym cennikiem.

Jednocześnie planujemy otworzyć stronę internetową z informacjami oraz pełną ofertą. A żadna strona internetowa nie może obejść się bez zdjęć i opinii:)

Bardzo więc proszę o kontakt osoby które chciałby umieścić zdjęcie swojego motocykla oraz swoją opinię na stronie - będzie do dla Nas duża pomoc!


Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Pon 8:24, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:48, 09 Cze 2014    Temat postu:
W związku z tym liczymy na lepsze rabaty. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:57, 10 Cze 2014    Temat postu:
Będzie Pan zadowolony;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:56, 04 Sie 2014    Temat postu:
Moi drodzy, the waiting time is over:)

Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)

Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam sąSmile

Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:

- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową

- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium Wink

Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!

Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)

Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)

Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.

Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:

Usługa podstawowa

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

450 zł netto (plus wysyłki)

Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła Z1000FORA oraz swojego Nicku:

400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)

Usługa premium

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

1200 zł netto

Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła Z1000FORA oraz swojego Nicku:

1000 zł netto (20% rabatu)

Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).

Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.

Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!

Zapraszam gorąco do dyskusji:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin