Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Xenon, Bi-Xenon, przerabianie lamp na soczewkowe. MOTOCYKLE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:26, 07 Kwi 2014    Temat postu:
Sorry Oskar , praca, twój wkład , inwencja , kreatywność , niestety odpadam.
Z Prawem jeśli chodzi o przepisy to nie bede naginał, dzis byłem na przeglądzie, wiadomo że mój moto jest troche po przeróbkach ale tylko o silnik , diagnosta odrazu widział że jest to "inny" moto ,choć na pierwszy rzut oka ... to Z1000.
Co do sprawdzenia wszystkich pierdół / zwanej ceremoniału
to tak Nr ramy (vin)
poziom hałasu
oświetlenie
o hamulcach nie wspomnę .
Co do oświetlania to ,zagadałem na temat ksenonów ,
i muszę cię zmartwić otworzył mi katalog ,niestety Z1000 ma 12V 2x H7 i 1x 12W5. Przeglądu by tak nie podbił , a nawet jeśli ... to latasz na własne ryzyko.
A to że masz/macie znajomych diagnostów ..no trudno , u mnie naroiło sie młodych z police ,i nie pogadasz , a i na głupka nie trafisz.
Pytanie tylko takie ?
co będzie jak mnie nie puszczą dalej bo światła są po przeróbce ??
Podawać Twoje dane ? mam nadzieję że uświadamiasz klientów o rodzaju przeróbki?
Sorry Oskar nie pisze się w to.
ale szacunek za wkład i pracę Smile ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oskar




Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:25, 07 Kwi 2014    Temat postu:
Tak czy siak, chyba nawet i tu pisałem, każde otwarcie lampy równa się z utratą homologacji na oświetlenie. Nie będę rozpisywał się tu o korzyściach i wadach takiej przeróbki, bo wydaje mi się, że już wszyscy je znają. Było poruszane wiele razy.
Co do żarówek w lampie, nie musisz mieć takie jak oryginalne, możesz mieć zmienioną lampę z homologacją na kloszy, np. soczewki bi-xenonowe ale pod zwykłe żarówki H1, da się, wygląda jak seryjne, świeci o niebo lepiej. I diagnosta nie wmówi Ci, że żarówki musisz mieć takie jak w vinie, bo tak nie jest Wink niejednokrotnie nawet zamienniki lamp do samochodów mają inne żarówki niż oryginały, tzn. innego typu, np. H1 zamiast H7 itd.
Przeróbka tak jak pisałem, jest oczywiście niehomologowana - tak jak nasze głośne wydechy w motocyklach (większość tych "ryczących"), często zmienione kierunkowskazy bez homologacji, itd itd. Jest cala masa takich przeróbek, z których, tak naprawdę po drogach publicznych korzystać nie można. Ale mi się na myśl tylko jedno dociąga, ile w naszym pięknym kraju mamy niedopracowań w przepisach czy niezgodności? Wink odpowiedź się sama nasuwa.
Nikogo nie zmuszam do takich przeróbek, wszystko jest dobrowolne. To czym się zajmuję staram wykonywać na najwyższym poziomie Wink
Z własnego doświadczenia, jak i innych, m.in. klientów, wiem, że ani na przeglądach, ani na kontrolach z tym oświetleniem problemów nie ma.
Tyle ode mnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:12, 08 Kwi 2014    Temat postu:
oskar napisał:

Nikogo nie zmuszam do takich przeróbek, wszystko jest dobrowolne. To czym się zajmuję staram wykonywać na najwyższym poziomie Wink
Z własnego doświadczenia, jak i innych, m.in. klientów, wiem, że ani na przeglądach, ani na kontrolach z tym oświetleniem problemów nie ma.
Tyle ode mnie Smile

Dokładnie ,
ale w przypadku kolizji ( nie koniecznie z naszej winy ) mogą byc problemy z odszkodowaniem , ubezpieczyciel z całą pewnością bedzie miał podstawy do odmowy wypłaty odszkodowania , w tym przypadku i tak jesteś sprawcą .
Zapytałem w PZU , podejrzewam że wszedzie tak moze być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oskar




Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:54, 08 Kwi 2014    Temat postu:
Jeżeli nie masz wrzuconych po chamsku HID'ów to niczego się nie dopatrzą Wink jeżeli m powiesz, że była przeróbka to jesteś na straconej pozycji, ale pytanie, po co sobie koło dupy robić? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mkr




Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:17, 07 Gru 2014    Temat postu:
Wczoraj przez przypadek natchnąłem się na coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=nu9Itf6Gw0Y
Na pewno pomorze jeśli chciałbyś zrobić to sam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:49, 07 Gru 2014    Temat postu:
A masz zdjęcia swoich prac jak to wygląda podczas ? Nie na gotowo poskładane tylko podczas montażu jak to montujesz do odbłyśnika itp. ? Jak to wygląda z tyłu lampy po zamontowaniu z przodu bez obudowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin