Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 8:46, 09 Maj 2011 Temat postu: Jazda na gumie, a smarowanie |
|
|
Witam, czy mały zet, rocznik 2004 może spokojnie jeździć na tylnym kole, czy trzeba dolać oleju, albo coś? Chodzi głównie o to czy nie ma problemów ze smarowaniem jak np. w SV 650
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:26, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W małym Zecie z pierwszej edycji powinno wystarczyć zalanie olejem nad stan,ale np: w 636 trzeba również przerabiać odme.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:56, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystkie silniki w zetach są odporne na jazdę na jednym kole ich konstrukcja umożliwia zasysanie oleju nawet w pionie dlatego też nie należy się obawiać jednak proponuje trzymać stan oleju na maks będź 1mm ponad stan nie więcej wtedy możemy spać spokojnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:28, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki, tak zrobię
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:54, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W innych motocyklach trzeba robić przegrody ale wnioskując po wcześniejszych postach kolegów raczej w zecie nie trzeba wykonywac tego zabiegu
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:57, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie raczej tylko napewno nie trzeba bogu dzięki co ja bym wtedy poczoł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:24, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A Superduke, Ducati S2/S4, Speed Triple, Tuono, FZ1, CB1000R - czy te motocykle też nie mają problemów zdrowotnych z gumowaniem? Jako, że lubuje się w nakedach to pytam, coby nie strzelić miny na następne moto ;]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 13:24, 09 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarar
Świeżak
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:33, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
easy_rider napisał: | A Superduke, Ducati S2/S4, Speed Triple, Tuono, FZ1, CB1000R - czy te motocykle też nie mają problemów zdrowotnych z gumowaniem? Jako, że lubuje się w nakedach to pytam, coby nie strzelić miny na następne moto ;] |
O nie nie kolego. Superduke, Ducati S2/S4, Speed Triple lub Tuono to typy na MOJE następne moto
Widzę, że te mało popularne moto stająsięcoraz popularniejsze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:36, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Heh Sarar mieszkamy daleko od siebie, więc nadal będą to rzadkie motocykle Ducati oczywiście chodziło o Monstery
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:27, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
niestety się na ten temat nie mogę wypowiedzieć Mariusz może mieć większe pojęcie jak jest z tamtymi motocyklami. czekamy w takim razie na jego wypowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:53, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem bedzie, ze wzgledu na mokra miske olejowa. Z checia wyslucham innej teorii na ten temat, bo moze jestem w bledzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:24, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale oglądałęm przed chwilą filimiki na yt z niektórymi z tych sprzętów to dawały rade, ale niewiadomo czy po jakichś usprawnieniach one nie były..Także czekamy na człeka, który rozwieje wątpliwości:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:13, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
O Ducatach napisze bo troche czytalem na ten temat. Ogolnie ida na kolo jak wsciekle, maja sucha miske olejowa czyli ideal ale...te starsze modele (wlasnie S2/S4 i ogolnie starsze monstery) lubia siknac olejem z tylnego cylindra. Zajrzyj na [link widoczny dla zalogowanych] - troche szukania ale sa tam ludzie ktorzy maja o tym pojecie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:30, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja w moim duzym Zecie po prostu nalalem oleju ponad norme i latam na kole bezstresowo ... nic sie nie dzieje z silnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:39, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem, to w ktm-ie jest sucha miska i ze smarowaniem nie ma problemu. ogólnie sprzęt do zabawy był chyba w zamyśle projektantów tworzony choruję na takiego superduke'a, tylko te ceny są kosmiczne jak dla mnie...
Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Śro 21:42, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|