Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Pon 5:23, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Hmm bestyjka poleciała 257 i odpuściłem bo to masakra jest
i nie mam pojęcia ile poleci na maxa
mój Anioł stróż tak szybko nie lata i raczej nie będę go do tego prowokował
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:26, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a ile czasu potrzebowałeś do rozpędzenia ?
zresztą wszędzie podają że poleci ok. 240 a tu taki wynik ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:30, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Sorewicz wielki ,pomyłka w pisowni i nawet nie widziałem pomyłki 237 a nie 257
od zera do 200 to nawet ardzo szybko potem trochę wolniej czyłem się tak jak by mi biegu brakowało
tak czy tak to jest kosmos zle się czuję i źle się jedzie i wiatr mnie ściągał dosłownie z maszyny
Ostatnio zmieniony przez Dicio dnia Pon 11:33, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzeslegia
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:51, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wczorajszy upalny dzień 2004r z1000 252km/h i odcieło ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomNew
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:52, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
grzeslegia napisał: | Wczorajszy upalny dzień 2004r z1000 252km/h i odcieło ;] |
Odcięło? Ja tak jak pisałem doszedłem do 251 i miałem wrażenie,że spokojnie jeszcze poleci.Sprawdzę przy okazji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:59, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja swoim doszedłem do 265km/h (licznikowe), ale jestem mały i ważę jakieś 70kg w ciuchach. Oczywiście skitrany za tą małą owiewką lepiej głowy nie podnosić
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:04, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tdrzazga napisał: | Ja swoim doszedłem do 265km/h (licznikowe), ale jestem mały i ważę jakieś 70kg w ciuchach. Oczywiście skitrany za tą małą owiewką lepiej głowy nie podnosić |
co masz pozmieniane w motku bo nawet przy bardzo sprzyjających warónka nie da się takiej prędkości zrobić serią
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:19, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nic nie mam pozmieniane, zębatki oryginalne, w sensie z oryginalną liczbą zębów. Może to przez to, że jak go testowałem to miałem dosć łyse opony. Dodam jeszcze że jak się schowam pod owiewką to wystaję ponad nią tylko kawałek kasku, nic wyżej. Mam 169cm wzrostu. No i jazda w kombinezonie. Jak jadę w skórzanej kurtce i dzinsach motocyklowych to można odczuć o wiele większe opory. Na nowych oponach go nie sprawdzałem, bo jakoś nigdy nie odczułem takiej potrzeby.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:26, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tdrzazga napisał: | Nic nie mam pozmieniane, zębatki oryginalne, w sensie z oryginalną liczbą zębów. Może to przez to, że jak go testowałem to miałem dosć łyse opony. Dodam jeszcze że jak się schowam pod owiewką to wystaję ponad nią tylko kawałek kasku, nic wyżej. Mam 169cm wzrostu. No i jazda w kombinezonie. Jak jadę w skórzanej kurtce i dzinsach motocyklowych to można odczuć o wiele większe opory. Na nowych oponach go nie sprawdzałem, bo jakoś nigdy nie odczułem takiej potrzeby. |
w takim razie masz najmocniejszego seryjnego Z, ba masz najmocniejszego z grzebanych zetów (prócz Krzycha ak avator) nie łykam tej historii chyba że opowiesz jeszcze o reszcie warunków
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:34, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
waski-11 napisał: | tdrzazga napisał: | Nic nie mam pozmieniane, zębatki oryginalne, w sensie z oryginalną liczbą zębów. Może to przez to, że jak go testowałem to miałem dosć łyse opony. Dodam jeszcze że jak się schowam pod owiewką to wystaję ponad nią tylko kawałek kasku, nic wyżej. Mam 169cm wzrostu. No i jazda w kombinezonie. Jak jadę w skórzanej kurtce i dzinsach motocyklowych to można odczuć o wiele większe opory. Na nowych oponach go nie sprawdzałem, bo jakoś nigdy nie odczułem takiej potrzeby. |
w takim razie masz najmocniejszego seryjnego Z, ba masz najmocniejszego z grzebanych zetów (prócz Krzycha ak avator) nie łykam tej historii chyba że opowiesz jeszcze o reszcie warunków |
Co do warunków to wydaję mi się że było bezwietrznie (przy średnim wietrze Zet potrafi łapać shime już przy 200) i było gorąco. Co do jakości nawierzchni to Ci nie powiem czy był gładki asfald, chropowaty itd Trzeba brać też pod uwagę przekłamanie licznika. Rzeczywista prędkość to pewnie ze 30 km/h mniej. W sumie to ciekawe czy każdy Zet ma takie same przekłamanie, bo jak widać w tym temacie każdy miał jakiś inny vmax. Można by to z kimś sprawdzić. Tankowałem też wtedy pb98, chociaż nie wiem czy to ma jakiś wpływ.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:45, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tdrzazga napisał: | waski-11 napisał: | tdrzazga napisał: | Nic nie mam pozmieniane, zębatki oryginalne, w sensie z oryginalną liczbą zębów. Może to przez to, że jak go testowałem to miałem dosć łyse opony. Dodam jeszcze że jak się schowam pod owiewką to wystaję ponad nią tylko kawałek kasku, nic wyżej. Mam 169cm wzrostu. No i jazda w kombinezonie. Jak jadę w skórzanej kurtce i dzinsach motocyklowych to można odczuć o wiele większe opory. Na nowych oponach go nie sprawdzałem, bo jakoś nigdy nie odczułem takiej potrzeby. |
w takim razie masz najmocniejszego seryjnego Z, ba masz najmocniejszego z grzebanych zetów (prócz Krzycha ak avator) nie łykam tej historii chyba że opowiesz jeszcze o reszcie warunków |
Co do warunków to wydaję mi się że było bezwietrznie (przy średnim wietrze Zet potrafi łapać shime już przy 200) i było gorąco. Co do jakości nawierzchni to Ci nie powiem czy był gładki asfald, chropowaty itd Trzeba brać też pod uwagę przekłamanie licznika. Rzeczywista prędkość to pewnie ze 30 km/h mniej. W sumie to ciekawe czy każdy Zet ma takie same przekłamanie, bo jak widać w tym temacie każdy miał jakiś inny vmax. Można by to z kimś sprawdzić. Tankowałem też wtedy pb98, chociaż nie wiem czy to ma jakiś wpływ. |
w woli jasności powiedz, nie masz przelotowego wydechu, nie masz sportowego filtra powietrza, nie masz pcIII pcV bazza czy innego urządzenia sterującego paliwem
ba nie masz przepustnic i wtrysków z motocykla sportowego, nie masz zmienionych zębatek? nie masz zegarów z 636 czy innego motocykla?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:09, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko ori. Dla pewności chyba jutro przeliczę zęby na zębatkach Stronę wcześniej ktoś pisał że miał 262. Zresztą jak widać po postach które są w tym wątku, raczej bym nie wierzył w 100% wiarygodność tego co licznik pokazuje
Wydaję mi się że wiarygodniejsze by było wskazanie np. nawigacji który przelicza przebytą odległość przez czas jej pokonania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:21, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tdrzazga napisał: | Wszystko ori. Dla pewności chyba jutro przeliczę zęby na zębatkach Stronę wcześniej ktoś pisał że miał 262. Zresztą jak widać po postach które są w tym wątku, raczej bym nie wierzył w 100% wiarygodność tego co licznik pokazuje
Wydaję mi się że wiarygodniejsze by było wskazanie np. nawigacji który przelicza przebytą odległość przez czas jej pokonania. |
liczniki są te same
instalacja też ori kawasaki
czujniki są te same
ilość sygnałów w ilości 4 na obrót taka sama
chodzi o to że albo masz super Zeta albo miałeś bardzo dobre warónki bo choć wiele razy rozpędzaliśmy twój model i model po 2010r to ta prędkość nie była do osiągnięcia seria to 252 i 258 licznikowe ugrzebane 2010+ 26.... jeden pomiar będzie czas na reszte zobaczymy ugrzebane 03-06 na 3 biegu 218 będzie reszta prób twój wynik nie realny policz zęby albo będe się przypierdalał
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:54, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Leciałem wczoraj autostradą i sprawdziłem Zeta. Jakieś 40km po tankowaniu rozpędziłem go do 258kmh, po kolejnych 40km nie pojechał szybciej niż 233kmh. Kiedy poprzednim razem wyciągnął więcej to tankowałem od razu przed testem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamikadze
Świeżak
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SWD Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:16, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
kawasaki z750 2009r wydech przelot slip-on reszta seria nie licząc małych dodatków 240km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
|