Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przegazówka-Co i jak?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pigweed




Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:14, 07 Paź 2012    Temat postu:
Będę próbował. Jak przy wszystkim - ćwiczenie czyni "miszcza" Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr-zgon




Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo\Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:26, 16 Paź 2013    Temat postu:
Od kiedy stosuje międzygaz przy zmianie biegu nie mogę wierzyć że jeździłem kiedyś bez.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiu87




Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marklowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:09, 09 Lis 2013    Temat postu:
Jeśli mogę się wypowiedzieć to na początku było to dziwne ale redukcja bez obecnie przy dojeździe do skrzyżowania to nie wyobrażalne ale wiem że stosuje się to przy zmianie w górę tego osobiście nie stosuję i nie wiem jakie mogą być z tego korzyści może ktoś odp?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacperski
Bywalec



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:37, 10 Lis 2013    Temat postu:
Jakie są korzyści? Taka jest poprawna technika i tyle. Bez tego biegi wchodzą topornie i obciążasz skrzynię biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiu87




Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marklowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:28, 09 Sty 2014    Temat postu:
A czy stosowanie tego przy zmianie w górę nie zwiększa spalania paliwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bmxre
Świeżak



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 09 Sty 2014    Temat postu:
moim zdaniem przy podnoszeniu biegu ujmujesz gaz, aby motocykl nie wył a biegi nie zgrzytają bo przy zmianie biegu silnik zmniejsz obroty, przegazówka przy redukcji jest przydatna gdzyż wyrównują sie obroty skrzyni(podwyższaja sie) do obrotów silnika i bieg nie zgrzyta Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiek
Znajomy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:29, 10 Sty 2014    Temat postu:
easy_rider napisał:
Myślę, że SV 650 już wystarczy do takiego eksperymentu;)


Szczególnie na mokrym Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bmxre
Świeżak



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:19, 10 Sty 2014    Temat postu:
no na mokrym może się trochę dziać w sv Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:44, 09 Lip 2017    Temat postu:
Odkopię trochę temat Wink O ile międzygaz wykonywany przy redukcji z wysokich obrotów danego biegu wchodzi gładko to co z redukcją jeśli mamy niskie obroty. Czy wtedy też jest to potrzebne? Dajmy na to, że jesteśmy na 4ce na niskich obrotach i spokojnie można by jechać jeszcze na 3ce. W tej sytuacji przy międzygazie szarpie mi moto. Nie wiem czy w takiej sytuacji trzeba dodać go jeszcze mniej czy nie stosować międzgazu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:54, 09 Lip 2017    Temat postu:
Czegos nie rozumiem panie. Po co w ogole mowimy o redukowaniu z wysokich obrotow? Zeby miec jeszcze wyzsze obroty?
Dlaczego mialoby Ci cos szarpac jak redukujesz na nizszych obrotach? Przeciez miedzygaz nie ma nic wspolnego z tym czy obroty sa wysokie czy niskie. Nie ma jednej odpowiedzi kiedy i jak stosowac miedzygaz, redukujesz przy wyzszych obrotach dodajesz wiecej gazu, redukujesz przy mniejszych dajesz go mniej. Ja osobiscie stosuje prawie zawsze czasami tylko robie to bardzo delikatnie a czasami w ogole. Chodzi tylko o to zeby po zmianie biegu na nizszy, silnik byl juz na takich obrotach, na ktorych bylby podczas zmiany z tego biegu na wyzszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:45, 18 Lip 2017    Temat postu:
Miałem za duży luz na gazie przez co za mocno szarpałem. Wyregulowałem i już jest lepiej Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin