Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pigweed
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:14, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Będę próbował. Jak przy wszystkim - ćwiczenie czyni "miszcza"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dr-zgon
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo\Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:26, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Od kiedy stosuje międzygaz przy zmianie biegu nie mogę wierzyć że jeździłem kiedyś bez.
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiu87
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marklowice Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:09, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli mogę się wypowiedzieć to na początku było to dziwne ale redukcja bez obecnie przy dojeździe do skrzyżowania to nie wyobrażalne ale wiem że stosuje się to przy zmianie w górę tego osobiście nie stosuję i nie wiem jakie mogą być z tego korzyści może ktoś odp?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:37, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jakie są korzyści? Taka jest poprawna technika i tyle. Bez tego biegi wchodzą topornie i obciążasz skrzynię biegów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiu87
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marklowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:28, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A czy stosowanie tego przy zmianie w górę nie zwiększa spalania paliwa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmxre
Świeżak
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:20, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem przy podnoszeniu biegu ujmujesz gaz, aby motocykl nie wył a biegi nie zgrzytają bo przy zmianie biegu silnik zmniejsz obroty, przegazówka przy redukcji jest przydatna gdzyż wyrównują sie obroty skrzyni(podwyższaja sie) do obrotów silnika i bieg nie zgrzyta
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek
Znajomy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:29, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
easy_rider napisał: | Myślę, że SV 650 już wystarczy do takiego eksperymentu;) |
Szczególnie na mokrym
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmxre
Świeżak
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:19, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no na mokrym może się trochę dziać w sv
|
|
Powrót do góry |
|
|
tom
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:44, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopię trochę temat O ile międzygaz wykonywany przy redukcji z wysokich obrotów danego biegu wchodzi gładko to co z redukcją jeśli mamy niskie obroty. Czy wtedy też jest to potrzebne? Dajmy na to, że jesteśmy na 4ce na niskich obrotach i spokojnie można by jechać jeszcze na 3ce. W tej sytuacji przy międzygazie szarpie mi moto. Nie wiem czy w takiej sytuacji trzeba dodać go jeszcze mniej czy nie stosować międzgazu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:54, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czegos nie rozumiem panie. Po co w ogole mowimy o redukowaniu z wysokich obrotow? Zeby miec jeszcze wyzsze obroty?
Dlaczego mialoby Ci cos szarpac jak redukujesz na nizszych obrotach? Przeciez miedzygaz nie ma nic wspolnego z tym czy obroty sa wysokie czy niskie. Nie ma jednej odpowiedzi kiedy i jak stosowac miedzygaz, redukujesz przy wyzszych obrotach dodajesz wiecej gazu, redukujesz przy mniejszych dajesz go mniej. Ja osobiscie stosuje prawie zawsze czasami tylko robie to bardzo delikatnie a czasami w ogole. Chodzi tylko o to zeby po zmianie biegu na nizszy, silnik byl juz na takich obrotach, na ktorych bylby podczas zmiany z tego biegu na wyzszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tom
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:45, 18 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem za duży luz na gazie przez co za mocno szarpałem. Wyregulowałem i już jest lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|