Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 21:16, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bikers napisał: | Lex jeszcze troche i będziesz wykładał na uniwersytecie |
wydaje mi sie Waski bo najlepiej tutaj to opisal... ale Lex tez dajesz rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:20, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no Wąski to wg. mnie to on już jest owym wykładowcą ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 21:24, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bikers napisał: | no Wąski to wg. mnie to on już jest owym wykładowcą .. |
mi tez sie tak wydaje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:43, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tak chłopaki, Wąski to rasowy wykładowca, ja mam szanse co najwyżej na stanowisko jego asystenta, ale dzieki
I dzięki seba za odpowiedź, wychodzi na to, że mamy podobny efekt przy przegazówce w górę, jak przy bez przegazówki w dół. Wystrzegać się trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
latz
Świeżak
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:49, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no może faktycznie coś działa. Dzisiaj latałem z p...... cały dzionek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:57, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
latz i jak Ci wychodziło ? Zauważyłeś różnice..?
|
|
Powrót do góry |
|
|
latz
Świeżak
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:14, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czasem biegi wchodziły lżej i bez charakterystycznego stunkięcia, bardziej płynnie. Wprawdzie nie zawsze, ale to pewnie z braku praktyki.
Konkludując chyba jednak działa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:08, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja nie wiem Panowie jak Wy jezdzice tymi motocyklami, ze zmiany biegow bez miedzygazu w ogole wychodza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:55, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale po przeczytaniu całego tematu ktoś kto nie robił wcześniej międzygazu i chociaż sprwadził jak to wychodzi w praktyce i jak mu wyszło to już się wprawi i teraz cały czas będzie go stosował Trzeba trenować bo jak mi na Mz-etce wychodziło to i wam musi się udać...
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:19, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
locdog napisał: | ja nie wiem Panowie jak Wy jezdzice tymi motocyklami, ze zmiany biegow bez miedzygazu w ogole wychodza |
Też się zastanawiam w czym problem jest Jak dla mnie to całkiem naturalna sprawa, coś jak pochylenie się w zakręcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bikers
Aktywny
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:33, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tzw. jeden z odruchów wrodzonych..:)Ale może niektórym trudniej to przychodzi dlatego trening czyni mistrza:D
P.S. - Setny post
|
|
Powrót do góry |
|
|
pigweed
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:24, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jakie będzie Wasze zdanie na ten temat.
W tym roku byłem na kursie Bezpiecznym w Motoszkole w Warszawie. Pytałem wtedy Rafała Górskiego, który prowadzi te zajęcia o redukcję z przegazówką. No i on stwierdził, że ona faktycznie jest celowa i wskazana, ale tylko wtedy, gdy po redukcji biegu zamierzamy "dać w palnik" i przyśpieszyć (np. przy wyprzedzaniu).
Natomiast wtedy, gdy redukujemy biegi bo zwalniamy - jego zdaniem przegazówka nie jest potrzebna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:22, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To już było kilka razy w temacie napisane, ale może nie wprost. Zrób sobie test: zredukuj bieg z międzygazem i bez. Zarówno w przypadku kiedy masz zamiar przypałować, czy zwalniać, w momencie redukcji bez międzygazu poczujesz opór, a zazwyczaj też zgrzyt. Wtedy skrzynia dostaje po dupie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pigweed
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:07, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja się przy tym poglądzie nie upieram, tym bardziej, że nie jest mój.
Po prostu - powtórzyłem coś,co na dyskutowany temat usłyszałem od osoby, która wiem o tym duuuuużo więcej ode mnie.
Sam próbuję coś tam z tą przegazówką, ale jak na razie to "rzeźba" okrutna mi wychodzi. Miała być niby zmiana biegów bez szarpania, a właśnie przy puszczeniu sprzęgła tuż po podkręceniu obrotów wyrywa mi motocykl do przodu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:11, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Bo powinieneś zbijać bieg i puszczać sprzęgło przy opadaniu obrotów a nie ich wzrastaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|