Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:48, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
ja mam dziwną blokade boje sie ze przód sie uślizgnie :p moze kiedyś mi się uda to zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:55, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mój szwagier też ma blokadę,więc sobie zakupił coś takiego i ma spokojną głowę:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
dominiklex
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:22, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Eeee tam - tym też zejdzie na kolano.... tyle tylko, że raz hehehe
ps. czego oczywiście mu nie życzę
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:10, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jak byłem na Pieskowej Skale, to próbowałem jak najmocniej kłaść moto i jedyne do czego udało mi się dojść, to tarcie bokiem podeszwy buta na kilku winklach. Ale guma i tak nie została zamknięta. Został kilkumilimetrowy paseczek na obu bokach. Poza tym boję się trochę tak jeździć, bo czasem jak asfalt nierówny na takim zakręcie, to buja mi motocyklem jak łajbą na wietrze.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Śro 10:11, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dominiklex
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:20, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Bo masz źle nogę ustawioną (za szeroko). Pięta do środka palce na zewnątrz. Na podnóżku palce, a nie środek buta. Normalne, że jak masz środek buta i obrócisz do wnętrza zakrętu to Ci stopa sporo za podnóżek wystaje. CO nie zmienia faktu, że żeby przytrzeć butem też trzeba się porządnie złożyć.
Ostatnio zmieniony przez dominiklex dnia Czw 8:21, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:15, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Muszę to poćwiczyć na jakimś dużym placu albo na rondach jak będzie mały ruch. Na drodze kiedy nie widzę czy coś nadjeżdża, to raczej niebezpieczna zabawa. Tylko problem z rondami w mojej okolicy jest taki, że asfalt na nich jest mocno wyślizgany i przyczepność nie jest tak dobra jak na drogach gdzie jest lepszej jakości nawierzchnia. Ale dzięki za rady. Teraz przypomniałem sobie, że oglądałem kiedyś przejazd zawodnika MotoGP gdzie kamera pokazywała pracę stóp i faktycznie koleś miał palce na podnóżkach, a nie środek stopy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:57, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
możesz śmiało ćwiczyć np na placu i wcale nie musi być jakiś duży, byle by miał dobra nawierzchnię, kręcisz sie w kółko raz w jedna raz w druga stronę za każdym kółkiem nabierasz prędkości i trenujesz poprawna pozycje na moto, i schodzisz coraz niżej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:32, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie, a odnośnie poprawnej pozycji na moto przy zamykaniu gumy, to konieczne jest wysuwanie kolana i zwisanie z moto czy można tylko lekko przenieść balans ciała w stronę zakrętu, wychylić się tak aby głowa spoglądała mniej więcej gdzieś między lusterkiem a manetką i kłaść moto za pomocą przeciwskrętu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:19, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kolano nie jest celem, a efektem. Żeby dobrze zakotwiczyć zewnętrzną nogę o bak obracasz biodrem przez co wystawiasz kolano po wewnętrznej stronie zakrętu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:16, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pozwólcie, że sie wypowiem mimo tego ze nie przeczytalem 15 stron tematu. Kolano fajna sprawa, można sie kolegom pochwalic przytartym sliderem. Poza tym czemu służy? Można sobie udowadniać, że da się je przytrzeć na parkingu przy supermarkecie przy 40 km/h a może nawet i przy mniejszej prędkości. To wam powie większość instruktorów od doskonalenia techniki jazdy. Jak sie nie uda, można przytarte slidery na allegro qpic i też sie kolegom chwalić. Ja swoje slidery przytarlem na radomiu, gdzie gixem 600 k6 jezdzilem a 2 biegu zeby go na 1 nie grzac. Na torze szybszym, w Kownie, nie dotknąłem sliderem ani razu, mimo tego, że łokciem mi się zdarzylo przytrzeć o tralkę. Jak dla mnie, kolano jest takim ogranicznikiem ( dalej już się położyć nie mogę). Co do cwiczenia tzw. pozycji na zwykłych drogach, to myślę, że brak jest tu torowej powtarzalności. charakterystycznej dla torów. O ile zwiesić się z motonga jesteś w stanie do pewnego stopnia, co generalnie ogranicza Twoja fizjonomia, o tyle przesuwanie takiej pozycji wzdłuż osi motka, na publiczne drodze może być problematyczne, ze wzgędu na charakterystyke trasy.Ja ogólnie na naszych drogach mam od niedawna lęki, czego i Wam życzę.
POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:49, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mnie nie chodzi o ściganie się czy chwalenie przed kolegami przytartymi sliderami (nawet takowych nie posiadam). Podobnie jak Ty, ja też mam lęki żeby na publicznych drogach tak jeździć. Chodzi mi o to abym na tyle nauczył się głęboko kłaść motocykl żeby potem kiedy zaskoczy mnie zakręt (np. za szybko w niego wjadę) móc bez stresu położyć maszynę bardziej i pozostać w swoim pasie. Wiem, że najlepiej jest nie wchodzić zbyt szybko w zakręty, ale czasem może się to przytrafić i wtedy przydałyby się takie umiejętności. Niestety torów u nas jest jak na lekarstwo. W sumie mieszkam niedaleko toru Kielce, ale ten znany jest ze swojej bardzo śliskiej nawierzchni i takie zabawy motocyklem mogą się tam zakończyć glebą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:14, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Zeby połozyc z 750 na kolano trzeba mocno trzec nozkami juz, poswiadczyć tu RashAlGhul moze z którym byłem własnie na torze w Kownie. odrecilismy te słupki z nozek zeby te dwa centy mocniej mozna było moto nizej połozyc. i wtedy dopiero slajdery zacząłem zbierac. pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
bponiatowski
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:23, 20 Sie 2014 PRZENIESIONY Czw 9:03, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie,
Poniżej link na youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=KGTAiKZ4CnI
Proszę o Wasze opinie co należy poprawić w technice pokonywania zakrętów.
Będę wdzięczny za wszystkie opinie, zwłaszcza negatywny, bo one motywują .........
Film zrobiony na szybko..........
Dodam, że opono nowa (5 dniowa), więc zakręty na 90% pokonywane.
Tor bardzo techniczny. Niska prędkość, ale opona zamknięta na maksa.%
Liczę na doświadczenie starszego bractwa ...........
Ostatnio zmieniony przez bponiatowski dnia Śro 23:07, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:29, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
bponiatowski, moim zdaniem troche wiecej tułowiem powinienes do wewnatrz winkla sie wychylac, dupsko zrzucasz a barki pozostaja w osi motoru
Ostatnio zmieniony przez scenariusz dnia Pią 6:38, 22 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|