Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Stawianie na koło ze sprzęgła
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:44, 15 Cze 2014    Temat postu:
Ja jak miałem CBR f4i to na 2 po strzale ze sprzęgła wstawała, aż miło Smile, zet bez problemu na 2 z gazu wstaje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:34, 22 Cze 2014    Temat postu:
Moj zetna dwojce z gazu nie idzie :p dzis potestuje jeszcze jak zaloze nowe kominy, znaczy stare ale przerobione i skrocone...zobaczymy efekt,ale bardziej zalezy mi na postawieniu moto na gume z 2 biegu ze sprzegla...jednak za cholere niewiem przy jakich obrotach strzelac mu z klamkk, ktos cos doradzi na swoim przykladzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:18, 22 Cze 2014    Temat postu:
michalkowal napisał:
jednak za cholere niewiem przy jakich obrotach strzelac mu z klamkk, ktos cos doradzi na swoim przykladzie?

no chyba nie próbujesz stawiać na koło patrząc na obrotomierz? sam go musisz wyczuć jak zaczyna ciągnąć to strzał z klamy i jedziesz.Nie wiem czy jest jakiś złoty środek dot. obrotów silnika, kazdy ma inaczej.U mnie np nie ma problemu wczoraj na torze przy wyjsciu z zakrętu na prosta normalnie odkręciłem do oporu na 2 i wstał(bez zbednego odkręcania odpuszczania i tak dalej) takze ćwicz próbuj a na pewno sie uda Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
widman
Zaglądacz



Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:14, 22 Cze 2014    Temat postu:
Dokładnie jak kolega powyżej, trzeba moto wyczuć i nie ma bata pójdzie na gume. Ćwicz a przyjdzie sukces Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:22, 23 Cze 2014    Temat postu:
Mi bardziej zalezy zeby jechac na 2biegu miec na blacie powiedzmy 40km/h i wtedy strzelic z klamki i go podnjesc...a w takim wypadku trzeba pokrecic mu obroty...jak bedzie cieplej na zewnatrz to bede dalej cwiczyl...jednak bariera psychiczna jest duza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:25, 23 Cze 2014    Temat postu:
Ja wykonałem pare prób i odpusciłem temat.. nie mam do tego talentu:) a właściwie nerwów i psychy - zabardzo się stresuje:P

Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Pon 10:27, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 10:28, 23 Cze 2014    Temat postu:
Mi raz tak zajebiście wyszło, że ze strachu przyhamowałem tylnym i obiłem sobie jaja o zbiornik. Grunt to spontaniczność, strzała ze sprzęgła na 2 nie powinna wyjebać Cie na plecy (chyba, że rzeczywiscie odkrecisz do odciny Very Happy).

Ale jezdzilem na innych sprzetach, ktore pieknie z klameczki i z gazu ida na kolo, zet wymaga "wiecej pracy". W mojej opinii wiec szkoda moto i po 2-3 probach zrezygnowalem.
Powrót do góry
shadow
Zaglądacz



Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Cze 2014    Temat postu:
Mi również trochę szkoda jarania sprzęgła i przeciążania skrzyni podczas strzelania z klamki - po kilku próbach udało się wypracować łagodne podnoszenie na 1-ce z gazu, od około 6 tys. obrotów.

Mam wymienioną przednią zębatkę na większą (16t zamiast 15t) więc pewnie na seryjnej to Z1000 podniesie się i przy niższych obrotach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 23 Cze 2014    Temat postu:
Jeśli chcecie stawiać z dwójki na koło i nie wiecie jak to ja Wam radzę najpierw opanować stawianie z jedynki z gazu i perfekcyjne prowadzenie, równy pion i tak jeździć i się pilnie i to długo pilnie uczyć Smile . Później jak opanujecie super jazdę na jedynce w pionie i stawianie z gazu to próba z dwójki pójdzie jak z płatka i nie będziecie musieli pytać. Tak samo jak zmiana biegów podczas jazdy na kole przyjdzie sama po opanowaniu pionu do perfekcji, później zmiana biegu na kole ze sprzęgłem też jest możliwa i ciekawa Smile , nie mówię już nawet o wyprzedzaniu samochodów na kole i zmienianiu pasa ruchu. Następny krok po kilku latach będzie stawianie moto z pierwszego biegu ze sprzęgła przy jak najmniejszej prędkości co uwierzcie daje najlepszą frajdę i adrenalinę Wink Pamiętajcie, że najpierw trzeba się się nauczyć chodzić na czworaka żeby wstać na nogi więc długa droga i opanowanie perfekcji na jedynce z gazu zrobi z Was mistrza w stawianiu z dwójki ze sprzęgła. Wink Ja Wam radzę moją metodę i będzie git. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:17, 23 Cze 2014    Temat postu:
Ale po co strzelać ze sprzęgła i je męczyć kiedy na 2 idzie z gazu???, chyba, że mam jakieś nie seryjne przełożenia:-P

Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Pon 20:18, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:29, 23 Cze 2014    Temat postu:
Seven25 napisał:
Ale po co strzelać ze sprzęgła i je męczyć kiedy na 2 idzie z gazu???, chyba, że mam jakieś nie seryjne przełożenia:-P


Czy ze sprzęgła czy z gazu zawsze męczysz i sprzęgło i napęd Wink a jeśli to robisz umiejętnie to ta męczarnia jest bezcenna i warta każdych pieniędzy, a z dwójki musi iść na serii z gazu.


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Pon 21:31, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:38, 25 Cze 2014    Temat postu:
niestety u mnei z 2 beigu z gazu nie idzie, chocbym niewiem jak probowal, kombinowal, walczyl itp, to mnie idzie, moze przy 8tys oborotw cos tam sie podniesie ale delikatnie i zaraz opada... wiec moze cos robie zle... jezeli chodzi o jedynke to i z gazu i ze sprzegla idzie elegacnko i mam to opanowane porzadnie.... za kazdym azym jak podnosze obojetnie czy z gazu czy ze sprzegla to jade do odciecia biegu... probowalem z przebijaniem biegu- pare razy sie udalo, ale nei chce tego robic, wole faktycznie podniesc moto z 2 biegu ze sprzegla i tak jechac sobie... niestety mimo, ze potrafie naprawde bezblednie na jedynce jechac tak 2 jest dla mnie wyzwaniem i nie moge go podniesc...
jak bedize okazja, nagram filmiki na jedynce z gazu i ze sprzegla to sami ocenicie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadow
Zaglądacz



Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:31, 25 Cze 2014    Temat postu:
michalkowal napisał:
niestety u mnei z 2 beigu z gazu nie idzie, chocbym niewiem jak probowal, kombinowal, walczyl itp, to mnie idzie, moze przy 8tys oborotw cos tam sie podniesie ale delikatnie i zaraz opada... wiec moze cos robie zle... jezeli chodzi o jedynke to i z gazu i ze sprzegla idzie elegacnko i mam to opanowane porzadnie.... za kazdym azym jak podnosze obojetnie czy z gazu czy ze sprzegla to jade do odciecia biegu... probowalem z przebijaniem biegu- pare razy sie udalo, ale nei chce tego robic, wole faktycznie podniesc moto z 2 biegu ze sprzegla i tak jechac sobie... niestety mimo, ze potrafie naprawde bezblednie na jedynce jechac tak 2 jest dla mnie wyzwaniem i nie moge go podniesc...
jak bedize okazja, nagram filmiki na jedynce z gazu i ze sprzegla to sami ocenicie...


zapodawaj pls te filmiki, będę wiedział do czego mam dociągać Wink

na razie jestem na etapie poszukiwania dłuższego odcinka dobrego asfaltu z niewielkim ruchem drogowym, by sobie w spokoju poćwiczyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johnny15




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:40, 11 Sie 2014    Temat postu:
Ja nie polecam nikomu latać na gumie Very Happy Już 2 razy zegary mi zgasły jak opadłem mocno, i robiłem uszczelniacze w zawieszeniu bo zaczęły lać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:34, 27 Sty 2015    Temat postu:
Johny jak jebiesz przodem o asfalt jak dzik w sosnę, to czemu się dziwisz Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin