Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:02, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
michalkowal napisał: | niestety u mnei z 2 beigu z gazu nie idzie, chocbym niewiem jak probowal, kombinowal, walczyl itp, to mnie idzie, moze przy 8tys oborotw cos tam sie podniesie ale delikatnie i zaraz opada... wiec moze cos robie zle... jezeli chodzi o jedynke to i z gazu i ze sprzegla idzie elegacnko i mam to opanowane porzadnie.... za kazdym azym jak podnosze obojetnie czy z gazu czy ze sprzegla to jade do odciecia biegu... probowalem z przebijaniem biegu- pare razy sie udalo, ale nei chce tego robic, wole faktycznie podniesc moto z 2 biegu ze sprzegla i tak jechac sobie... niestety mimo, ze potrafie naprawde bezblednie na jedynce jechac tak 2 jest dla mnie wyzwaniem i nie moge go podniesc...
jak bedize okazja, nagram filmiki na jedynce z gazu i ze sprzegla to sami ocenicie... |
No i gdzie te filmy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:37, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pwL opisz dokładnie z uwzględnieniem obrotów jak próbujesz postawić go na gumę z 2 biegu, dużego zata z gazu stawiam z 3 biegu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:14, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
@juby który rok zeta ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:24, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja jeszcze nie próbowałem, ale chętnie bym zobaczył to video jak zecik radzi sobie z gazu na koło
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:02, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
wpadaj na zlot do Jubego.. to zobaczysz o wiele więcej.. niż tylko stawianie zeta na koło z gazu..
Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Śro 21:03, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:59, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:15, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No fajnie i płynnie to wygląda, tylko czy małym zetem też da radę tak płynnie ogarnąć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziii
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:21, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jak oszukać głowę i go poderwać... strach przed upadkiem jest tak ogromny że blokada na całego u mnie :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:57, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pisali chłopaki, że na plecy nie jebniesz jak go z 2 poderwiesz no chyba, że walniesz do odciny łutututtu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:20, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dziii napisał: | jak oszukać głowę i go poderwać... strach przed upadkiem jest tak ogromny że blokada na całego u mnie :/ |
No jasne, że się da, tylko nie wiem czy bez kombinacji poderwiesz go z 2, bo wydaje mi się, że na filmiku 2 była zapięta, ale to duży zet więc to nie problem. Aczkolwiek na 1 można też fajną gumę zrobić.
Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Czw 15:21, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:43, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ale na 1 to już bardziej strach, że zet nas nakryje
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziii
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:12, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
www.youtube.com/watch?v=h1kO2ErUsOc
w 9sek staje na koło tylko i wyłącznie po spuszczeniu i odkręceniu manetki i przy odkręceniu dodatkowo trzeba szarpnąć kierownicę jak najmocniej do góry ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:39, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pwL napisał: | Ale na 1 to już bardziej strach, że zet nas nakryje |
Stopa na tylny hamulec i Cię nie nakryje. Tylko praktyka i jeszcze raz praktyka
Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Czw 23:40, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:02, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nie żebym był znawcą ale po prostu uwielbiam jeździć na gumie, co do motocykla nie moc tylko patent jest potrzebny każdy motocykl i motorower da się postawić tylko czy to mu nie zaszkodzi i czy będzie przyjemne? Zeta 750 stawiałem z 2 biegu w pierwszej i w drugiej generacji. 1000 w pierwszej generacji idzie nawet z 3 biegu.
A więc tak z moich doświadczeń, uczymy się na dużym placu nigdy sami nie ze względu na bezpieczeństwo tylko na to aby znajomy opisał nam ile unosi się koło na początku sami tego nie wyczujemy prawidłowo i 2 cm od ziemi będzie nas przerażało, nie próbujemy z 2 biegu ani 3 w to pobawimy się później a jeszcze później dokonujemy zmiany biegów na jednym kole.
Pierw wyczuwamy moto puszczamy kierę bez trzymanki bawimy się w skręcanie na lewo i prawo to pokaże nam jak motocykl zachowuje się przy przechyłach później tak kontrujemy jazdę motoru na jednym kole. Ruszmy rozpędzamy się na pierwszym biegu do około 4-5 tyś w zależności od motoru puszczamy energicznie gaz dociskając całą masą ciała kierownicę cały zabieg trwa około 0,5 sekundy dodajemy energicznie gazu, motocykl staje na koło na początek proponuje nie stawiać wysoko (to powinien oceniać kolega na poboczu gazem staramy się tak pracować aby motocykl przed opadnięciem dostał dożo mocy żeby nie uderzać w zawieszenie, powtarzamy tą czynność bez końca stawiamy na 1 biegu jedziemy jak najdłużej opadamy delikatnie bez uderzenia, z czasem motocykl stawiamy wyżej i wyżej w pewnym momencie poczujemy że motocykl jak równoważnia w powietrzu dodanie gazu grozi wywrotka na plecy więc puszczamy i dodajemy żeby w tej pozycji jechać tu asekuracją jest hamulec tylny wciśnięcie go powoduje natychmiastowy powrót na dwa koła tu trzeba uważać bo można zniszczyć moto dotykamy hamulca moto opada dodajemy gazu żeby zrobiło to jak najdelikatniej po opanowaniu długich odcinków na 1 biegu przechodzimy do 2 biegu
Ruszamy motocyklem musimy go wyczuć ruszmy delikatnie po czym zdecydowanie przyspieszamy aż do odcinki w każdym motocyklu będzie wyczuwalny moment kiedy ów motocykl dostaje tak jak by większej mocy (moment obrotowy ma tu duży wpływ) delikatne przyspieszanie a potem szarpanie gazem nie pozwoli na stanięcie na jedno koło... należy wyczuć kiedy mamy do dyspozycji maks mocy zazwyczaj mieści się to między 4-6 tyś przyspieszamy agresywnie pewnie bez zastanawiania się przekraczamy ten moment zwiększonej mocy o około 600-700obrotów puszczamy gaz cała masa ciał na kierownicę dodajemy agresywnie gazu szarpiąc kierownicą w górę przesuwając tyłek w tył moto staje w górę znając motocykl i siebie szukamy środka ciężkości który umożliwi nam długie gumowanie, pamiętajmy że na jednym kole możliwości manewrowe powyżej 160km/h. są ograniczone nie ciągniemy do odcinki bo nam moto nie kontrolowanie walnie o ziemię. tak jeździmy dość długo 1 guma 30-60m. potem na dwa koła płynnie, 2 guma 200m.-1km. opuszczamy z czasem bawimy się tak jak z 2 biegiem tylko trójką nie każdy moto na to pozwoli, jeśli nasz nie pozwala zaczynamy zmianę biegów na gumie ale to już następny temat.
Kluczem do postawienia motocykla z 2 biegu na gumę jest agresywne przyspieszenie zakończone nurem motocykla z udziałem naszej masy po czym pewne dodanie gazu i przesunięcie masy ciała w tył jak moto już jedzie na gumie możemy się wygodniej usadzić,
ps. opis pod tytułem stopa na hamulec i cie nie nakryje jest mylny owszem nie nakryje ale podczas lądowania prawdopodobnie zaliczysz wywrotkę bądź wylecisz jak z katapulty jeśli zrobisz to zbyt mocno tylny hamulec tylko się muska a nie wciska.
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Pią 19:04, 30 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|