Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:53, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak juby zgadzam się w stu procentach, napisałem za bardzo ogólnikowo, ale miałem na myśli to co mówisz, aby stopę mieć na hamulcu w razie w, i tak jak ktoś wjebie hamulec do oporu to może się to źle skończyć, ale tylny hamulec używany z głową, często ratuje dupę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:24, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Śliczne gumy, żeby więcej na gumie polecieć trzeba wyżej moto postawić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:46, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem pozniejszym czasem zmienilem jeszcze zebatki wiec teraz wyglada to troche lepiej i wyzej w tym sezonie ponagrywam to sie pochwale na koniec ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:59, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
można by się kiedyś na wspólne gumowanie umówić tylko muszę jakieś moto kupić bo sprzedałem niedawno, wymienić spostrzeżenia i ulepszyć technikę
|
|
Powrót do góry |
|
|
skandal_22
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA
|
Wysłany: Wto 20:42, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
To jak z tą ustawką na gumowanie? Są chętni? Ja z chęcią bym podpatrzył jak to się robi, bo teraz jeden strzał na 10 mi wyjdzie, a i to na kilka-kilkanaście cm. nad ziemię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hubert93r
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzymin Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:05, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Co do gumowania na zetku Szczerze kupilem moje pierwsze moto tzn Kawasaki z 750 w czerwcu. Ostatnio troche uczylem sie gumowac Na poczatku zaczalem z gazu 7tys obrotu odpuszczamy i ogien.. Niestety troche lecialem na gumie i zaraz lapalem odcinke Pozniej znajomy pokazal mi jak to zrobic ze sprzegla No i takie efekty mialem po tygodniu Najlepiej strzelac z 4-5tys obrotow Z poczatku probowalem na siedzaco, pozniej z lewa noga na tylnim secie, nastepnie dwie nogi na tylnich setach A na koniec na siedzaco juz lapalem super pion, bo znalem ten moment I takie rezultaty po tygodniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:37, 19 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kurde ja na setach nie probowalem wogole...mam obawe ze noga dopchne movnirj seta do ziemi i gibnie mi na plecy...ale chcialbym sie nauczyc na stojaco stawiac... albo z noga na siedzeniu pasazera ale w tym sezonie juz odpuszczam...trzeba zebrac sily na nowy i polatac wtedy na gumie. Teraz jeszcze trzeba powalczyc z orzednim kolkiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
disco_volante
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa / Baiłołęka
|
Wysłany: Pon 15:04, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, a czy ktoś stawia Z800 z gazu? Wczoraj trochę popróbowałem, to ni kuta nie chciał iść (tylko ja świeży kierownik jestem i mogę nie ogarniać). Ze sprzęgła mi się udało poderwać, ale ogólnie ciężko to idzie, krowa straszna :-/
|
|
Powrót do góry |
|
|
jodelka91
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:34, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdzę z800 ale początki gumowania na 1 z gazu idzie, przyspiesz 5/6 tys lekko odejmij gazu i gwałtownie odkręcić 3/4 manetki , trzymaj puls na nożnym , Ważne żebyś sie odsunął od baku i ręce prawie proste . ale mam problem z 2 .. Tzn nie próbuje ze sprzęgła bo nie podoba mi sie to jednak z gazu jest lepszy efekt i mnie narwany . Ale trenujemy pomalutku zobaczymy.
Ostatnio zmieniony przez jodelka91 dnia Pią 11:37, 09 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Zyga_
Świeżak
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg Dolny Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:07, 24 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Nikt tu nie zaglądał dawno...
Ja na jedynce bez gazu ale mocno idzie w górę...łapie pion i zaraz odpszczam gaz bo strach mnie ogarnia. Na razie 3 razy udało mi się tak solidnie go podnieść.
Jak to robić ze sprzęgła. Jakie obroty trzymać itd. CHodzi mi o 2 bieg.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:42, 25 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Próbuje z gazu ale cos nie wychodzi...
Ostatnio jade na 2 jakies 30-40km szybka redukcja mocno gaz i wystrzelilo jakies 50-60cm nad ziemie sam nie wiem jak mi to sie udalo chcialem tylko szybko przyspieszyc zero paniki, bardzo delikatnie go polozylem ale nie potrafie tego powtorzyc.... a przecież nie pierwszt raz tak odkrecalem z 1 i tak nie stawialo widocznie przez przypadek strzeliłem i ponioslo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bebok
Świeżak
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:16, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Może spróbujcie tak: drugi bieg jakieś 5-7tys obrotów, zamykasz gaz i go gwałtownie otwierasz prawie do oporu. Oczywiście noga na hamulcu musi być
Mnie raz podniosło jak rozpędzałem się na wiadukcie i przednie koło podbiła delikatnie szczelina dylatacyjna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 5:50, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mojego S podnosi tylko na 1 z gazu. Z sprzegla na 2 nie probowalem. Ogolnie to opornie to wszystko idzie. Dopiero z 2-3 razy nieoczekiwanie przod poszybował w gore (albo mi sie wydawalo) Fajna zabawa ale moto cierpi ;/ także raz na jakis czas chyba nic nie zaszkodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:29, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Odgrzeje trochę kotleta..
Tak więc panowie, chciałbym nauczyć się latać na kole. Ze sprzęgła nie chce strzelać, natomiast z gazu opornie na maksa.
Kręcę po 6/7 tyś i bardzo sporadycznie uda mi się chodź trochę podnieść.
Tak więc pomyślałem by może zmienić któraś z zębatek ? Mam małego Zeta z 2011 r z ABS
I tutaj prośba do was, czy mógłby ktoś mnie pokierować, która z zębatek zmienić by lepiej szlo mi na gumę?
Przód bądź tył? i o ile zębów? oraz czy wraz ze zmiana zębatki musiałbym zmieniać łańcuch?
Oraz jakie ewentualne zmiany by z tym się wiązały ?wolniejszy start czy też mniejszy v-max?
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony przez PriQso dnia Pon 18:31, 14 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|