Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:04, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jak zmienisz tylna zębatkę będzie szedł łatwiej na gumę ale v-max będzie mniejszy..
Ja mam z tyłu 46 a z przodu 14 nie musiałem zmieniać łańcucha... Jak guma sie rozgrzeje przy przyspieszeniu sam podnosi koło...ale jak guma zimną to zostawiasz na asfalcie ja.. trzeba uważać bardzo bo przy wyjściu z zakretu jak dasz za mocno to powerslidem idziesz aż miło..
Więc polecam trochę mniejsze modyfikacje np. tylko tył o 1 ząb więcej i już będzie lepiej łapał pion
No i pamiętaj o tym że jak będziesz miał niższe ciśnienie w tylnej oponie to lepiej będzie łapał przyczepność 😁
Ostatnio zmieniony przez MMisiek dnia Wto 17:15, 15 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:17, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja miałem założoną z przodu o jeden ząb mniejszą zębatkę i na koło na pierwszym biegu stawał aż miło Jedyny minus to, że zwiększają się obroty silnika przy tej samej prędkości ale kto by na to patrzył przy takiej frajdzie z jazdy ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
No dokąłnie wyzsze obroty silnika, co za tym idzie wieksze spalanie.. i szybciek nabijasz kilometry
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:06, 16 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Nic nie zmieniać,każdy idzie na koło pięknie tylko praktyka czyni mistrza,w moim bardzo płynnie „staje” przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę a jesli ktoś sie uparł to niech pomęczy moto na parkingu na jedynce (max 65 mil/h jedyneczka wystarczy)
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:45, 16 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | Nic nie zmieniać,każdy idzie na koło pięknie tylko praktyka czyni mistrza,w moim bardzo płynnie „staje” przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę a jesli ktoś sie uparł to niech pomęczy moto na parkingu na jedynce (max 65 mil/h jedyneczka wystarczy) |
Zgadzamy sie z Toba w 100% prakryka praktyka i jescze raz praktyka zrobi z Ciebie zawodnika
tak samo z zamyukaniem opon najwazniejsze aby przełamać strach nbo i ćwiczyć.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:46, 17 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Kolega stawia z 2 biegu bez sprzegla sa 2 momenty na filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=XfhnKgRbBuE
i przelacza biegi na kole uwaga ze sprzeglem ladny wariat co niee!!! do 180 jedzie na kole bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:21, 17 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Haha ..z 10 lat temu poznałem grupę ludzi zajmująca sie biciem rekordów prędkości na kole,organizator notabene mój kolega twierdzi i nie tylko on ze jazda na kole zaczyna sie od 125 mil/h....
https://youtu.be/DiJ-hvPYHyo
Impra w tyte poznałem tam Ghost Ridera
|
|
Powrót do góry |
|
|
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:19, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Hejo
Dzięki za odzew
Myślę ze zmieniłbym również przednia zębatkę o jeden w dol, ostatecznie później wrócił do seryjnego
Przy takim zabiegu zmiana łańcucha tez jest wymagana ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:01, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam 1 mniej z przodu i 2 z tyłu wiecej i nie zmieniałem długosci łańcucha
|
|
Powrót do góry |
|
|
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:08, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Czytałem jak i widziałem w filmikach ze przy zmianie którejkolwiek zębatki, zalecane jest wymianę również i drugiej oraz łańcucha..
Jak się odnosicie do tego ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:57, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ogólny stan napędu jest zadowalający to spokojnie można zmienić jeden z elementów.
Myślę, że tak do 5-7 tys można taką adaptację zastosować o ile nie było mocnego upalania i stawiania na koło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:24, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
moto ma bodajże przejechane 15tys, raz gumę paloną i na kolo próbowałem ale z marnym skutkiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:21, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Przy tym przebiegu jeżeli nie było nic jeszcze zmieniane to już raczej komplet na podmiankę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|