Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:13, 17 Gru 2009 Temat postu: Power Commander |
|
|
Witam.Czy ma ktoś z Was może takie cudo założone?jak sie to przekłada na moc i zużycie silnika.Gdzie można wogóle to dostać, bo jakoś nie mogę znaleść i gdzie montują?Z góry dziekuje za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:15, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam coś takiego zamontowane. Niestety nie jestem wstanie powiedzieć o ile to podnosi moc. PC był zamontowany w USA przez pierwszego właściciela wraz z kompletnym układem wydechowym 4w1 i filtrem K&M, całość została indywidualnie wystrojona o czym świadczy mapa która zgrałem z PC i nie odpowiada ona żadnej ze stronki producenta.
Ponoć w PC najistotniejsze jest zestrojenie na hamowni, modyfikacja dolotu i na pewno odetkanie wydechu. Anuh-Z1000 ma chyba w swoim sprzęcie 147km. Ja mam zamiar na wiosnę odwiedzić hamownie, na razie nie chce spekulować na temat mocy mojego sprzęta nie mam punktu odniesienia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:34, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam u siebie w tej chwili na oryginale 127,4 KM/9825 rpm i 102,5 Nm/7747 wydruk z hamowni, spalanie od 6 do 9 litrów. Jak się zrobi ciepło to pojadę może do Free&Fun, (bo w sumie nie wiem gdzie jeszcze jechać) i zobaczymy zmiany na akrapovicach, K&N i PCIII to napiszę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:49, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:05, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co adam zmieniles wydech?? przeciez taki zakochany bylez w podwojnym a u mnie wyszlo 141 a nie jak kolega napisam 147.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:59, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Anuh-Z1000 napisał: | co adam zmieniles wydech?? przeciez taki zakochany bylez w podwojnym a u mnie wyszlo 141 a nie jak kolega napisam 147. |
Zmieniłem ale podwójny został, dwa akrapovice karbonowe PCIII i K&N już założone. Teraz niecierpliwie czekam na pierwsze chociaż 2 stopnie na plusie i suchą drogę Ciekawi mnie ta zmiana
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:30, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Co do zwiększania mocy, to taki mały OT. Można włożyć wałki rozrządu z Kawasaki zx9r - pasują po małych przeróbkach. Z tego co czytałem można jeszcze (o ile czegoś nie pokręcę) przełożyć moduł zapłonowy z Kawasaki z750 - pasuje P&P a silnik się kręci do 13500rpm (zx9r chyba kręci się do 14000rpm) więc zbliżamy się parametrami do protoplasty naszego silnika. Przy wydechu i wystrojeniu myślę że można spokojnie mierzyć w okolic 150KM.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:50, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak chcesz adam poczuc taka na prawde roznice wszystkiego tak jak bylo w moim przypadku to dorzuc sobie jeszcze chociaz 2 zeby na tyl. i tak bedzie latal ponad 2 paki
Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Nie 22:50, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:14, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz po założeniu PCIII żar wali lepiej Chyba będzie różnica, a zębatki na razie nie zakładam większej, bo muszę polatać na nowym zestawie. http://www.youtube.com/watch?v=vnJmh0PHdmY
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:07, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O chlopie lans na swiatlach bedzie xDDD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:08, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, ze mogę zapomnieć o zestawie słuchawkowym w kasku albo trzeba będzie się zatrzymać i zgasić moto żeby gadać. Na prawdę jest głośno, przynajmniej będą mnie lepiej słyszeć na drodze i sąsiedzi będą wiedzieli, że wracam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:09, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Za tydzien powinienem podjechac do domu, bo narazie na studiach jestem i zrobie jakies przepalanko bo mnie nosi juz od dawna. Nie powinno sie przepalac moto w zimie, ale juz wytrzymac nie moge. Wrzuce filmik jak to u mnie chodzi. Powiem tyle ze jak jade to kumpel na mnie trabil i nic nie slyszalem. A jak w domu na wolnych obrotach sie kreci to szyby drgaja.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:35, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
I dla takiego czegoś właśnie warto żyć
ja będę odpalać jak przyjdą do mnie felgi, żeby sprawdzić czy wszytsko dobrze poskładamy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:55, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Masz racje Ulaa silnik bez felg moze nie odpalic xDDDD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:28, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe dobre, ale tak szczerze to się tak nie czepiajcie, czy komuś kiedykolwiek udało się pomajstrować (choćby mycie) bez odpalenia moto?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|