Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:52, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | locdog napisał: | amory skretu w motocyklach takich jak Z750/1000 to wywalenie pieniedzy w bloto, no ale co kto lubi |
nie zgadzam się bo zety są krótkie przez co podatne na nadmierne przenoszenie sił na kierownice. Mniej potrzebny jest amortyzator z ścigaczach |
no jak amortyzator skretu jest mniej potrzebny w scigaczach, gdzie jest ostry kat glowki ramy, a bardziej potrzebny w nakedzie o lagodnej geometrii to ja nie mam pytan w takim razie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:04, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Juby ja sie z Tobą nie zgadzam W sportach TO PODSTAWA, w Zecie BARDZO PRZYDATNA RZECZ
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:18, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ma ktos może do sprzedania amorek do zeta z roku 2004 ? Chetnie bym uzbroil kawe,z tym ze nie usmiecha mi sie teraz wydawac 1100 zl : )
Co do dyskusji z poprzednich stron, jezeli ktos uwaza ze w zecie 2003-2006 amorek skretu jest niepotrzebny, to poprostu nie jezdzi tym moto zgodnie z jego przeznaczeniem, czyli szybko : )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:56, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Podbijam temat poprzez pytanie. Jak najlepiej ustawić rotacyjny amor skrętu Scottsa w z1000 i do czego służą poszczególne regulacje? Jest pokrętło HS, które obraca się w koło chyba ponad 20 kliknięć, obok pod zaślepką jest większa śruba i po bokach dwie małe.
Amora jeszcze nie założyłem ale jak już to zrobię chciałbym od razu go ustawić.
Pzdr
Tomek
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:48, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To co się obraca (te 20 kliknięć) ja miałem zawsze ustawione na 3/4, ustawiasz tym stopień tłumienia. Czym bardziej skręcisz w prawo tym ciężej będzie chodzić kierownica. Tej drugiej śrubki (pod czarnym plastikiem) lepiej nie ruszaj, zostaw jak fabrycznie jest ustawione, bo jak odkręcisz za bardzo to poleci olej i nigdzie go nie kupisz po boku masz dwie małe śrubki z wycięciem jak półksiężyc, z lewej i prawej, Jak masz książkę to zobacz w instrukcji, ze odpowiednie ustawienie tych śrubek po obu stronach pozwala na regulację zakresu działania amorka, chodzi o stopień skrętu. Można go nimi tak ustawić, żeby po lekkim skręcie amorek się wyłączał i żebyś lekko miał przy skręcie na przykład podczas przestawiania moto, każda z tych śrubek ma cztery stopnie ustawienia jak w zegarku, na godz. 3, 6, 9, 12. Amorek jest zajebisty, miałem przy tamtym zecie i szkoda, ze do nowego nie robią mocowania
Tutaj masz link do instrukcji w pdf. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Pon 20:56, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:11, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za info. Wydaje mi się, że mam 24 kliknięcia??? Jak Ty miałeś ustawione te śrubki z boku???
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:24, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
BRABUS napisał: | dzięki za info. Wydaje mi się, że mam 24 kliknięcia??? Jak Ty miałeś ustawione te śrubki z boku??? |
Ja miałem 12 o'clock Może i 24 kliknięcia ma, nie pamiętam, ustawiałem na 3/4 obrotów, żeby było nie za ciężko ale dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:11, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Odebrałem dziś mocowanie amorka do z1000 2010-2011, bardzo fajnie i profesjonalnie zrobione, musiałem trochę plastik kluczyka przyciąć i jest git. Bałem się, że to będzie chińska tandeta ale się miło zaskoczyłem. Jak coś to służę pomocą przy montażu jak ktoś zakupi.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:41, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A pod jaki amor ? HyperPro ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:44, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
MAT napisał: | A pod jaki amor ? HyperPro ? |
Jest pod Ohlins'a.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:25, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zakładałem amor Scottsa i powiem szczerze lepiej jak nic nie trzeba spawać Może spawacz był dupa ale spawy nie chciały za bardzo trzymać się ramy(bolec pod tym kątem idealnie), trzeba było potraktować całość szlifierką a potem żeby to jakoś wyglądało dać troche kitu i prysnąć. Oczywiście nie jestem pewien jak z trwałością spawu no ale cóż, się kupiło trzeba było założyć Aaaaa i przy glebie garażowej crashe PWL dają radę
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:34, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To pewnie spawacz był "dupa" Ja w poprzednim z1000 spawałem mocowanie do scotts'a i do dziś u kumpla ładnie to wygląda i jest super. Przed spawaniem trzeba papierkiem ściernym przetrzeć farbę inaczej się nie przyspawa, a wystarczy naprawdę mało. Tutaj masz link i zdjęcia w PDF. [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:43, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie no oczywiście, że lakier był drapany. Wręcz po paru próbach delikatnie podszlifował dla lepszego efektu. Jest jak jest, najwazniejsze, że trzyma a to miejsce, na które raczej nie zwraca się uwagi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skulek
Świeżak
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:08, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, Panowie zakładał ktoś amor do Z1000SX ?
dosyć ciekawe mocowanie, chociaż dosyć wysoko:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Skulek dnia Czw 14:08, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ULOK
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:47, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie czy może ktoś zna ten amorek?co to jest ?warte to cos?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Czw 22:47, 06 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|