Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:50, 26 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolega, który stwiedził, ze amor skrętu do zetki to wywalone pieniążki w błoto chyba cały czas jeździ jak emeryt. Nie raz się zdarzyło przy agresywnym wyjściu z zakrętu w złożeniu, że moto łapało delikatną shimme, a jazda z pasażerem jeszcze gorzej, bo przód odciążony.
Napewno będzie dużo lepiej niz bez amorka. Szkoda tylko, ze nie ma regulacji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
crewx
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:31, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
amor skrętu to podstawa jesli ktos jezdzi troche ostrzej, ja osobiscie nie moge sie przestawic ze narazie w zecie go niemam poniewaz wszystkie poprzednie moto byly w niego uzbrojone i naprawde sie przydawaly.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:59, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem w nakedzie... i teraz szukam do sx'a, ale jest z tym kłopot...
Dla mnie to bezwzględnie najlepiej zainwestowane pieniądze...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:04, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
znalazłem coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
trochę dużo jak na same mocowanie, choć kto wie? byłby ktoś chętny to można wysyłka podzielić na połowę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:29, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki
Też ich znalazłem i nawiązałem kontakt jakiś czas temu. To chwilowo jedyna opcja pod ohlinsa. Cena jednak odstrasza, bo chcą 35$ za wysyłkę i może dojść cło + VAT...
Narazie się nie zdecydowałem...
Zgrabnie wygląda zamontowany amortyzator rotacyjny "scotts performance" przykręcony do półki. Tyle, że trzeba mieć taki amortyzator...
Ja ciągle mam ohlinsa z kitem mocującym do nakeda i chciałbym wykorzystać amortyzator skoro nikt nie chce kupić całego zestawu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:28, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Również zastaniawałem się na mocowaniem z Dimotiv. Sporo kasy kosztuje, ale jakość będzie bardzo dobra. Mam z tej firmy osłonę łańcucha, designe super i wykonanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:39, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Powiem tak - amor przez 90% jest nieprzydatny, ale są momenty że naprawde by się przydał. Ostatnio zetka złapała mi shime na prostej drodze w trakcie ostrego przyspieszania po dziurawej drodze, a miesiąc wcześniej na wyjściu z bardzo szybkiego winkla - ponad 200 na blacie - musiałem odjąć gaz i zejść do 180 żeby się uspokoił. Zimą zamierzam sprawić sobie jakiegoś ohlinsa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:35, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
adam799 napisał: | Powiem tak - amor przez 90% jest nieprzydatny... |
Jesteś w błędzie, amortyzator pracuje cały czas, gasi gwałtowne ruchy kierownicy wywołane przez różne zjawiska fizyczne, przyrodnicze, drogowe i błędy kierowcy. Nieprzydatny jest przy manewrach na parkingu...czyli jakieś 5% moim zdaniem...
Dimotiv robi ładne detale ale mocowanie do sx jest dosyć nieszczęśliwe... bardzo wysoka kolumna i ustawienie ohlinsa "pionowo". Inaczej niż w miałem nakedzie. Wszystko to sprawia, że nie mam przekonania.... bo trochę szpeci motocykl... Zgrabnie wygląda rotacyjny scotts, ale mocowanie to jakaś manufaktura...wiercenie półki itp.
300$ to dużo, ohlins to jakieś 1500zl - czyli zestaw wychodzi więcej niż dużo.
A mojego zestawu do naked'a nikt nie chce odkupić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|