Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gosc
Gość
|
Wysłany: Nie 19:48, 21 Wrz 2008 Temat postu: amortyzator skrętu |
|
|
witam
Jakie i czy wogole macie Panowie amorki w swoich sprzetach??Na allegro widze tylko mocowany z boku maszyny,a chcialbym zeby mial mocowanie za kierownica,poziomo...
jakies propozycje?
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:05, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Niestety znalezienie amorka do Z1000 mocowanego na półce jest praktycznie niemożliwe, podobno (nie widziałem na własne oczy, mówili mi zawodnicy) istnieje model mocowany od góry ale to jakiś bardzo drogi sprzęt, firmowany z tego co pamiętam przez firmę Scotts. Podobno cena tego cacka to ponad 1000 euro !
Ja zamierzam jeszcze w tym roku zamontować amorek LSL lub TOBY.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:25, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Dzis natrafilem na to ogloszenie [link widoczny dla zalogowanych] - gosc ma zamontowany amortyzator skretu firmy HyperPro do polki i glowki ramy. Poniewaz aukcja moze niedlugo zniknac wiec fote wzucam na serwer :
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:55, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
była na alledrogo aukcja z takim amorem wraz z mocowaniem, nie pamiętam brandu; kosztował ponad 1tyś PLN
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:07, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A to nie byl przypadkiem taki mocowany do lagi i silnika ? Bo czasem sie przewija na allegro, sam bym takiego nie kupil bo jakos sobie nie wyobrazam parkingowki z takim prętem ktory sterczy obok mojego kolana a co dopiero mowic o jakims szlifie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:21, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
owszem, dopiero przyjżałem się aukcji dokładniej
1sze foto wskazuje nato- dlaczego mi się pochrzaniło
[link widoczny dla zalogowanych]
otóż, na owym zdięciu jest mocowanie do kierownicy, a co do bocznego amoru, cerb- w zupełności się z tobą zgadzam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:22, 23 Lis 2008 Temat postu: Steering Damper ScoTs |
|
|
Siemka. kupil ktos jakies amorki? ktos ma jakas dobra wiedze na temat amortyzatorow skretu. slyszalem ze nozycowe sa lepsze od tych standardowych. co myslicie o czym stakim
[link widoczny dla zalogowanych]
widze ze forum troche przystopowalo. Tak jak ten caly sezon dlugi i zimny.
Co tam slychac Cerb zyjesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:49, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Zyje, zyje tyle ze od netu jestem odciety gdzies do polowy grudnia. A co do amorka to raczej sie nie zdecyduje a ten co podales to jest chyba zadoptowany od sprzetow terenowych. Widzialem takie cos na wyczynowych enduro itp. Wyglada fajnie, ale jak sie spisuje to nie wiem, nie zaglebialem sie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:28, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Przedstawiony przez Ciebie amortyzator, to przedstawiciel najlepszych dostępnych na rynku amortyzatorów skrętu.
Jest to AMORTYZATOR ROTACYJNY.
Kompaktowy, w pełni regulowany, hydrauliczny amortyzator skrętu montowany do górnej półki zawieszenia. 3 zakresy regulacji i możliwość dokonywania zmian podczas jazdy czynią z niego bardzo podręczne urządzenie, którego sposób działania można dostosować do motocykla wyścigowego, szosowego, stuntu, quad`a czy enduraka.
Pierwszy zakres dotyczy amortyzacji ruchu wolnego i średnio szybkiego. Drugi dotyczy tylko ruchu szybkiego, a trzeci zakresu działania amortyzatora, którego kąt można sobie ustawić w dowolnym zakresie liczonym od ustawienia koła na wprost. Dzięki temu uzyskujemy możliwość „wyłączenia” funkcji amortyzowania przy skręcie maksymalnym lub dużym i maksymalnym. Funkcja ta jest konieczna np. w cross`ie, a równie komfortowa może okazać się w motocyklu użytkowanym na drodze lub na torze wyścigowym. Możliwość całkowitego „wyłączenia” amortyzatora podczas jazdy może także okazać się zbawienna np. gdy „złapiemy gumę” w przednim kole. Nie sposób nie wspomnieć o bardzo ważnej zalecie tego typu amortyzatorów – ich umiejscowienie w motocyklu praktycznie uniemożliwia ich uszkodzenie podczas przewrotki dzięki czemu omija nas kosztowna odbudowa lub kupno nowego podzespołu.
Tak więc jeżeli Cię na to stać, to się nie zastanawiaj tylko kupuj, jeździłem ZX10R 2006rok z takim amorem i poprostu CUDO.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:19, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Amorek pierwsza klasa, ale obawiam się, że w zecie będzie problem z montażem. Proponuję sprawdzić wymiary, na pewno czeka cię wymiana mocowania kierownicy, podniesienie całej kierownicy, ewentualnie wymiana kierownicy na dzieloną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:43, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mariusz napisał: | na pewno czeka cię wymiana mocowania kierownicy, podniesienie całej kierownicy, ewentualnie wymiana kierownicy na dzieloną. |
Bzdury piszesz kolego, w zestawie jest wszystko co potrzeba do montażu na oryginalnym Z1000, nic nie trzeba wymieniać !!!
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:12, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
tez mi sie tak wydaje w baku robi sie dziure i siedzi
dzieki za opis amorka. wyniosl mnie 1300zl orientujesz sie ile to w Polsce kosztuje?
wydaje mi sie ze amortyzator skretu jest dosc potrzebny, w polsce na pewno wygodny. uwazalem zawsze amo.S. za cos niepotrzebnego prawie lamusiarskiego. motorem musi szarpac a w szczegolnosci zetem, ale jak sie przejechalem gsxr-em 07r z seryjnym amo.S to bylem w szoku koleiny pestka
ten amo/S ktory kupilem jest do motocykli szosowych do off R sa inne, ale jak dla mnie to roznia sie tylko cena z zewnatrz identyko.inna charakterystyka .
Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Pon 22:18, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:38, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Krzybiel ma rację napisałem bzdury sugerując się zdjęciem zestawu jak i sposobem mocowania do motocykla. Moja wina, że nie zgłębiłem tematu dostatecznie aby orientować się czy dostępny jest zestaw dedykowany do zeta czy tylko ten z aukcji, który trzeba zaadoptować do konkretnego sprzętu. Zdjęcie amorka w zecie wszystko wyjaśnia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:33, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mariusz, tylko się na mnie nie obrażaj, ja poprostu tylko zweryfikowałem informację. Akurat teraz siedzę w tym temacie, bo i ja i kilku znajomych zastanawia się nad kupnem amorka więc chłoniemy wiedzę na ten temat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:17, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a jakie amortyzatory rozpatrujecie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|