Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
amortyzator skrętu
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gosc
Gość






PostWysłany: Nie 19:48, 21 Wrz 2008    Temat postu: amortyzator skrętu
witam

Jakie i czy wogole macie Panowie amorki w swoich sprzetach??Na allegro widze tylko mocowany z boku maszyny,a chcialbym zeby mial mocowanie za kierownica,poziomo...

jakies propozycje?


pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 10:05, 22 Wrz 2008    Temat postu:
Niestety znalezienie amorka do Z1000 mocowanego na półce jest praktycznie niemożliwe, podobno (nie widziałem na własne oczy, mówili mi zawodnicy) istnieje model mocowany od góry ale to jakiś bardzo drogi sprzęt, firmowany z tego co pamiętam przez firmę Scotts. Podobno cena tego cacka to ponad 1000 euro !
Ja zamierzam jeszcze w tym roku zamontować amorek LSL lub TOBY.
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:25, 02 Paź 2008    Temat postu:
Dzis natrafilem na to ogloszenie [link widoczny dla zalogowanych] - gosc ma zamontowany amortyzator skretu firmy HyperPro do polki i glowki ramy. Poniewaz aukcja moze niedlugo zniknac wiec fote wzucam na serwer :

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:55, 03 Paź 2008    Temat postu:
była na alledrogo aukcja z takim amorem wraz z mocowaniem, nie pamiętam brandu; kosztował ponad 1tyś PLN
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:07, 03 Paź 2008    Temat postu:
A to nie byl przypadkiem taki mocowany do lagi i silnika ? Bo czasem sie przewija na allegro, sam bym takiego nie kupil bo jakos sobie nie wyobrazam parkingowki z takim prętem ktory sterczy obok mojego kolana a co dopiero mowic o jakims szlifie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:21, 04 Paź 2008    Temat postu:
owszem, dopiero przyjżałem się aukcji dokładniej
1sze foto wskazuje nato- dlaczego mi się pochrzaniło
[link widoczny dla zalogowanych]
otóż, na owym zdięciu jest mocowanie do kierownicy, a co do bocznego amoru, cerb- w zupełności się z tobą zgadzam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:22, 23 Lis 2008    Temat postu: Steering Damper ScoTs
Siemka. kupil ktos jakies amorki? ktos ma jakas dobra wiedze na temat amortyzatorow skretu. slyszalem ze nozycowe sa lepsze od tych standardowych. co myslicie o czym stakim


[link widoczny dla zalogowanych]


widze ze forum troche przystopowalo. Tak jak ten caly sezon dlugi i zimny.

Co tam slychac Cerb zyjesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:49, 24 Lis 2008    Temat postu:
Zyje, zyje tyle ze od netu jestem odciety gdzies do polowy grudnia. A co do amorka to raczej sie nie zdecyduje a ten co podales to jest chyba zadoptowany od sprzetow terenowych. Widzialem takie cos na wyczynowych enduro itp. Wyglada fajnie, ale jak sie spisuje to nie wiem, nie zaglebialem sie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:28, 24 Lis 2008    Temat postu:
Przedstawiony przez Ciebie amortyzator, to przedstawiciel najlepszych dostępnych na rynku amortyzatorów skrętu.
Jest to AMORTYZATOR ROTACYJNY.
Kompaktowy, w pełni regulowany, hydrauliczny amortyzator skrętu montowany do górnej półki zawieszenia. 3 zakresy regulacji i możliwość dokonywania zmian podczas jazdy czynią z niego bardzo podręczne urządzenie, którego sposób działania można dostosować do motocykla wyścigowego, szosowego, stuntu, quad`a czy enduraka.
Pierwszy zakres dotyczy amortyzacji ruchu wolnego i średnio szybkiego. Drugi dotyczy tylko ruchu szybkiego, a trzeci zakresu działania amortyzatora, którego kąt można sobie ustawić w dowolnym zakresie liczonym od ustawienia koła na wprost. Dzięki temu uzyskujemy możliwość „wyłączenia” funkcji amortyzowania przy skręcie maksymalnym lub dużym i maksymalnym. Funkcja ta jest konieczna np. w cross`ie, a równie komfortowa może okazać się w motocyklu użytkowanym na drodze lub na torze wyścigowym. Możliwość całkowitego „wyłączenia” amortyzatora podczas jazdy może także okazać się zbawienna np. gdy „złapiemy gumę” w przednim kole. Nie sposób nie wspomnieć o bardzo ważnej zalecie tego typu amortyzatorów – ich umiejscowienie w motocyklu praktycznie uniemożliwia ich uszkodzenie podczas przewrotki dzięki czemu omija nas kosztowna odbudowa lub kupno nowego podzespołu.

Tak więc jeżeli Cię na to stać, to się nie zastanawiaj tylko kupuj, jeździłem ZX10R 2006rok z takim amorem i poprostu CUDO.
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:19, 24 Lis 2008    Temat postu:
Amorek pierwsza klasa, ale obawiam się, że w zecie będzie problem z montażem. Proponuję sprawdzić wymiary, na pewno czeka cię wymiana mocowania kierownicy, podniesienie całej kierownicy, ewentualnie wymiana kierownicy na dzieloną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:43, 24 Lis 2008    Temat postu:
Mariusz napisał:
na pewno czeka cię wymiana mocowania kierownicy, podniesienie całej kierownicy, ewentualnie wymiana kierownicy na dzieloną.


Bzdury piszesz kolego, w zestawie jest wszystko co potrzeba do montażu na oryginalnym Z1000, nic nie trzeba wymieniać !!!

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[/img]
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:12, 24 Lis 2008    Temat postu:
tez mi sie tak wydaje Smile w baku robi sie dziure i siedzi Smile

dzieki za opis amorka. wyniosl mnie 1300zl orientujesz sie ile to w Polsce kosztuje?

wydaje mi sie ze amortyzator skretu jest dosc potrzebny, w polsce na pewno wygodny. uwazalem zawsze amo.S. za cos niepotrzebnego prawie lamusiarskiego. motorem musi szarpac a w szczegolnosci zetem, ale jak sie przejechalem gsxr-em 07r z seryjnym amo.S to bylem w szoku koleiny pestka Smile

ten amo/S ktory kupilem jest do motocykli szosowych do off R sa inne, ale jak dla mnie to roznia sie tylko cena z zewnatrz identyko.inna charakterystyka .


Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Pon 22:18, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:38, 25 Lis 2008    Temat postu:
Krzybiel ma rację napisałem bzdury sugerując się zdjęciem zestawu jak i sposobem mocowania do motocykla. Moja wina, że nie zgłębiłem tematu dostatecznie aby orientować się czy dostępny jest zestaw dedykowany do zeta czy tylko ten z aukcji, który trzeba zaadoptować do konkretnego sprzętu. Zdjęcie amorka w zecie wszystko wyjaśnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:33, 25 Lis 2008    Temat postu:
Mariusz, tylko się na mnie nie obrażaj, ja poprostu tylko zweryfikowałem informację. Akurat teraz siedzę w tym temacie, bo i ja i kilku znajomych zastanawia się nad kupnem amorka więc chłoniemy wiedzę na ten temat Smile
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:17, 25 Lis 2008    Temat postu:
a jakie amortyzatory rozpatrujecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin