Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady do dużego Z
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:08, 22 Mar 2010    Temat postu: Crash pady do dużego Z
Witam,
Jako że nie mamy jeszcze wątku crash padowego dla dużego zeta postanowiłem założyć nowy Smile.

Problem mam następujący.. kupiłem na ten sezon nowy zestawik, gdyż w poprzednim zgubiłem jednego podczas jazdy (gdzieś na forum opisałem tę przygodę Wink. Poprzednio miałem Puiga, teraz wybrałem coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]

.. jako że bardzo sobie cenię dolne ochraniacze tej firmy (dla chętnych: [link widoczny dla zalogowanych]).

Może to głupie, albo ja jestem ślepy.. ale nie potrafię ich zamocować Smile.
Ten chyba jest prawy: [link widoczny dla zalogowanych].. wypustka pasuje mniej więcej tak że da się to przykręcić.

Natomiast ten: [link widoczny dla zalogowanych].. za nic nie mogę dopasować do lewej strony.

Wychodzę z założenia, że montuje się je w to samo miejsce co wszystkie crash pady do zeta, czyli w miejsce śrub trzymających silnik..

Sprzedawca zarzeka się, że są do rocznika 2006..

Jakieś pomysły ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:37, 22 Mar 2010    Temat postu:
Sprzedawca powiedział Ci prawdę, crashe są dobre... tak jak napisałeś pierwszy jest prawy a drugi lewy. W lewym ta wyspustka z tego co pamiętam pełni rolę takiej blokadki, żeby crash Ci się nie przekręcał i z tego co pamiętam wchodzi od ostrony cylindrów a nie chłodnicy.
Moment jakim dokręcasz śróby silnika/crash pady to chyba 44Nm (ale sprawdz jeszcze w serwisówce).

Pzdr
Sebastian
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:47, 22 Mar 2010    Temat postu:
a te dolne pady są też do małego zeta? i jak się je montuje? pytam bo w moim mam trochę dekle porysowane i to by była dobra opcja ich zakrycia plus oczywiście ochrona ich na wypadek większego ślizgu.... odpukać...
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:05, 22 Mar 2010    Temat postu:
sebasbox napisał:
...W lewym ta wyspustka z tego co pamiętam pełni rolę takiej blokadki, żeby crash Ci się nie przekręcał i z tego co pamiętam wchodzi od ostrony cylindrów a nie chłodnicy.


hmm.. a montowałeś to u siebie? Może dałoby się zdjęcie jakieś załatwić?

Co do dolnych crashy dla z750 to raczej nie widzę możliwości. W z1000 na deklach są plastikowe osłonki na dwóch śrubkach, w miejsce których przykręca się pady.. w z750 nie widzę czegoś takiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:08, 22 Mar 2010    Temat postu:
Te dolne to raczej tylko do dużego bo one mają oryginalnie nakładki na deklach i to w ich miejsce przykręca się crash pad'y. Do małych ZET'ów na ogół są dostępne karbonowe nakładki na całe dekle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:10, 22 Mar 2010    Temat postu:
herber napisał:
sebasbox napisał:
...W lewym ta wyspustka z tego co pamiętam pełni rolę takiej blokadki, żeby crash Ci się nie przekręcał i z tego co pamiętam wchodzi od ostrony cylindrów a nie chłodnicy.


hmm.. a montowałeś to u siebie? Może dałoby się zdjęcie jakieś załatwić?

Co do dolnych crashy dla z750 to raczej nie widzę możliwości. W z1000 na deklach są plastikowe osłonki na dwóch śrubkach, w miejsce których przykręca się pady.. w z750 nie widzę czegoś takiego.


no właśnie zastanawiałem się jak to jest przykręcone w 1000, a nie wiedziałem ze są tam miejsca do montażu. no cóż szkoda...
Powrót do góry
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:18, 22 Mar 2010    Temat postu:
herber napisał:
sebasbox napisał:
...W lewym ta wyspustka z tego co pamiętam pełni rolę takiej blokadki, żeby crash Ci się nie przekręcał i z tego co pamiętam wchodzi od ostrony cylindrów a nie chłodnicy.


hmm.. a montowałeś to u siebie? Może dałoby się zdjęcie jakieś załatwić?


Mam je założone u siebie, dziś wieczorem postaram Ci się pstryknąć fotkę, tyle że nie wiem czy coś będzie widać bo mocowanie jest dość głęboko osadzone...

dolne są tylko do Z1000.


Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Pon 14:19, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:26, 22 Mar 2010    Temat postu:
Byłbym wielce wdzięczny za foty. Powinno być coś widać jak z lampą cykniesz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 22 Mar 2010    Temat postu:
Poniżej masz fotki crash padów i sposób w jaki należy je przykręcić;
Lewa strona;

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prawa strona;

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam,
Sebastian


Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Pon 17:50, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 22 Mar 2010    Temat postu:
Super!.. wielkie dzięki. Spróbuję to dopasować.

Możliwe że mam problemy dlatego, że ja tym miejscu mam klakson.. u Ciebie widzę jest w zupełnie innym miejscu...


Edit.

Po wizycie w garażu potwierdzam. Nie pasują gdyż mam w tym miejscu klakson nie wiedzieć czemu. Będę sprzedawał. Oferta tutaj: http://www.z1000.fora.pl/kupie-sprzedam-zamienie,5/s-crash-pady-z1000-2003-2006r-nowe,1198.html#13106


Ostatnio zmieniony przez herber dnia Pon 22:00, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:44, 23 Mar 2010    Temat postu:
To nie prościej ci przenieść klakson w inne miejsce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:33, 23 Mar 2010    Temat postu:
kalos2 napisał:
To nie prościej ci przenieść klakson w inne miejsce?


tak jak mówi kalos, przenieś klakson, przeciez to jest prosta sprawa...prawdopodobnie jak kupisz inne crashpady będziesz miał ten sam problem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:37, 23 Mar 2010    Temat postu:
Inne crashpady (np. Puig) nie robią problemu. Nie mają dodatkowej płaskiej części, którą się przykręca.

Anyway.. z klaksonem bawić mi się nie chce, dobrze leży tam gdzie leży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:57, 23 Mar 2010    Temat postu:
jak mozesz to wstaw fotkę tego jak to u Ciebie wygląda, bo szczerze to nie widziałem zeby standardowo klakson był umieszczony pomiędzy chłodnica a silnikiem...i zastanawiam się do czego jest przykręcony? Do tej sróby która mocuje własnie silnik/crashpady?
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:48, 23 Mar 2010    Temat postu:
Ja tam bym klaskon przeniosl, przeciez to 10 minut roboty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin