Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:25, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Troszkę uciekamy od tematu ale cóż . Myślę , że nie powinno być problemów z adaptacją osi tylnego wahacza Z 750 do wahacza Z 1000 .Można np. zmniejszyć średnicę wew. tulei Z 1000 do fi20 , dorobić nowe dystanse między wahacz a ramę nie zmieniając łożysk w wahaczu . Należy jednak pamiętać o właściwym doborze materiału - wahacz przenosi naprawdę duże obciążenia . Dobrą bazę materiałową i sprzętową posiadam w pobliżu , niestety jak zwykle $$$$$$!!!. Dopiero 2011.
P.s
Być może można wykorzystać tylne koło od nowego zx-6 niemniej nie wiem jak wygląda sprawa zabieraka / łańcuch 525 , inny rozstaw i średnica podziałowa śrub w zębatce / chyba że podejdzie zabierak od 750 do felgi zx 6?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:31, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Źle podałem symbol łożyska w poprzednim poście, 6006 to łożysko zabieraka, ale już poprawiłem
Tak jak piszesz kjezz, z osią wahacza nie powinno być problemu, uznałem, że trochę więcej zachodu będzie z osią koła więc dlatego rozpisałem się o łożyskach
[link widoczny dla zalogowanych]
Strona z zębatkami.
Z750 ma taką samą zębatkę jak ZX 636, osadzenie, rozstaw śrub i szerokość łańcucha.
Sorry, że tak skrótowo opisałem moje wątpliwości odnośnie montażu wahacza od Z1000. Jest jeszcze jeden i to najistotniejszy problem. Z1000 ma tylny amortyzator po prawej stronie, a Z750 po lewej, przesunięcie około 4 cm, oczywiście wszystko da się zrobić, ale zabawy będzie co nie miara
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:17, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Co do zębatki - faktycznie zx6 to samo , amorek tył muszę pomierzyć , bo w tej chwili siedzi już w moim małym zecie na starym wahaczu . jest tylko wyższy o ok.2cm.
Masz rację Mariusz jest przesunięcie w mocowaniu amorka
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Pią 7:19, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sledz
Z-zlot friend
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Kobyłka/wwl Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:23, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Widze ze temat od 2lat nie uzywany
Ok, konkrety.
Z racji iz sezon w rozkwicie, pomyslalem na odswierzeniu felg.
Chcialbym je co najwyzej odswierzyc, nowy image
Czy ktos z was mial stycznosc z firma znajdujaca sie w Markach -> [link widoczny dla zalogowanych]
lub moze macie namiary na dobry zaklad?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:06, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem samochodowe zawsze tutaj [link widoczny dla zalogowanych] i teraz swoje polerowane motocyklowe z zeta oddałem do malowania na czarny połysk pełen profesjonalizm, osobiście polecam. Wszystko zabezpieczone przed malowaniem i na prawdę dobrze zrobione.
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Śro 22:07, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sledz
Z-zlot friend
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Kobyłka/wwl Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:14, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jaka cena za usluge?
czytalem ich oferte, ale nie oferuja chromu ;/ a na tymi mi zalezy niestety xD
Ostatnio zmieniony przez sledz dnia Śro 23:09, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:18, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja płaciłem chyba 250 za malowanie z polerki na czarny za dwa koła. Zadzwoń do nich, bo wiem, że polerują felgi na 100 %, bo pytałem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:52, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a ja sam polerowałem, 3-4 godziny każda felga, całkiem prosta rzecz, jak coś to mogę napisać dokładnie jak to robiłem
pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:54, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Podgrzeję trochę stary temat ale dokładnie interesuje mnie ten temat.. nie podobają mi się oryginalne felgi w moim Z1000 2009r. i chciałbym wrzucić do niego felgi od Z750(wersja szprychowa) lub od innej kawy Zx10R , Zx6 ??? Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:32, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Criters napisał: | Witam wszystkich forumowiczów. Podgrzeję trochę stary temat ale dokładnie interesuje mnie ten temat.. nie podobają mi się oryginalne felgi w moim Z1000 2009r. i chciałbym wrzucić do niego felgi od Z750(wersja szprychowa) lub od innej kawy Zx10R , Zx6 ??? Pozdrawiam |
też pozdrawiam.. ale od witania jest powitalnia..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:04, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Więc tak "Criters" Fele od zx6 rocznik 08-10 >>> przód pasuje 99% nie wiem tylko jak rozstaw tarcz ? reszta czyli fi ośki pasuje , dystansy zawsze można dotoczyć inne . Tył >>> fi ośki pasuje , inny rozmiar Z 1000 "6cali" zx6r "5.5cala" raczej ciężko będzie Ci dopasować zacisk hamulcowy "orginalny Z " da się z pierwszego zeta / niewielkie przeróbki / . Musiałbyś też , raczej na pewno inaczej zdystansować zębatkę na zabieraku w stosunku do orginału z zx6r . Przesunięcie w lewo . /// Wszystko należy dobrze pomierzyć !!!/// . Co do zx10r Felga tył 6cali ale inne fi ośki /mniejsze/ trzeba zdystansować różnicę średnic . i zegrać układ / zabierak tarcza hamulcowa/ co do przodu to nie wiem trzeba by było zdobyć wymiary felgi tj. fi ośki , rozstaw tarcz .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:45, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jednym zdaniem: dużo roboty na tokarce mnie czeka i pewnie Zx10 będzie lepszym rozwiązaniem skoro występuje tam 6 cali widziałem na necie setup od zx14... zaadoptowany do z1000 i wygląda imponująco trochę martwi mnie rzeźba przy zacisku ale spróbuje się nie zniechęcać na dzień dobry pomysłem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:32, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Criters napisał: | ... trochę martwi mnie ... |
Mnie również,że jesteś takim ignorantem!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:10, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
najmocniej przepraszam za moją ignorancję zawsze zaczynam od dupy strony już się poprawiłem i przywitałem oficjalnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Guli
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:33, 10 Sty 2018 Temat postu: Felga 636 do z1000 |
|
|
pozdrawiam wszystkich z okazji ze jestem nowy na forum
ma taki pytanie?
czy felga od kawasaki 636 z oznaczeniem F-1411 rocznik 03-04 będzie pasować do z1000 rocznik 04 oznaczenie F-1415
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|