Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 23:24, 24 Cze 2011 Temat postu: Filtr powietrza k&n |
|
|
Panowie potrzebuje podpowiedzi zastanawiam sie nad zmiana filtra powietrza na k&n bo doszly mnie sluchy ze ma wiekszy przeplyw powietrza i motor staje sie zywszy po zmianie czy to prawda czy ktos przekonal sie juz na zecie ze to prawda ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:14, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A moim skromnym zdaniem,sam sportowy filtr powietrza nie daje żadnej odczuwalnej zmiany/przyrostu koni/momentu;natomiast zalecana jest zmiana na takowy,gdy wrzucamy akcesoryjną końcówkę wydechu/cały układ (pełen przelot).
Jeśli się nie mylę,to nie trzeba nic regulować w Zetach,ponieważ są one wyposażone w wtryski.Regulacji/zmiany mapy zapłonu dokonujemy przy zainstalowanym Power Commanderze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dtox
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:34, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Sportowy filtr mozna zalozyc przy zmianie kompletnego wydechu.
Wtedy to ma sens.
Sens ma rowniez wtedy przemapowanie sterownika silnika.
Najtaniej kupic power commandera, lub druga opcja, wybrac sie na indywidualne strojenie i wtedy to ma jeszcze wiekszy sens, ale kosztuje zdecydowanie wiecej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:16, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to , że filtry DNA lepiej przepuszczają powietrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:37, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Wygląda na to , że filtry DNA lepiej przepuszczają powietrze |
no lepiej , ale czy tak samo jest z syfem w powietrzu ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:09, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie to miałem na myśli Ale jak zmieniłem go w swojej "byłej" Z 750 S to na prawdę miałem różnicę odczuwalną na PLUS .
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:13, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | No właśnie to miałem na myśli Ale jak zmieniłem go w swojej "byłej" Z 750 S to na prawdę miałem różnicę odczuwalną na PLUS . |
Placebo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:59, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem filtr K&N KA-1111 do Z1000 (2012). Według Larsson.pl pasuje też model KA-1010. Ale wracając do KA-1111, jestem trochę w szoku, bo brzegi filtra były jakby wycięte scyzorykiem. Profil obudowy został zachowany, ale ewidentnie czuć nierówności po cięciu. Dla mnie jeżeli taki produkt kosztuje trochę siana, to matryca powinna być ustawiona typowo pod ten filtr i wycinana maszynowo.
Może miał ktoś styczność z tym filtrem i jest w stanie pomóc, czy wszystkie takie są i nie ma zmiłuj, czy ja natrafiłem na jakiś bubel
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:43, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mind napisał: | Zamówiłem filtr K&N KA-1111 ... czy ja natrafiłem na jakiś bubel |
pamietam ze tez musialem go "ukladac". Dziwne bo do poprzedniego moto ZX6R jak kupilem KN'a to pasowal idealnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:57, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info. Czyli wychodzi na to, że ten model jest tak produkowany. Przyglądnąlem się zamieszczonym zdjęciom w sieci i widać na nich rzeczywiście nierówności. Dla pewności zamówiłem KA-1010 i sprawdzę, czy też ma podobne wykonanie. Dam znać.
EDIT: KA-1010 identyczne ma cięcia.
Ostatnio zmieniony przez Mind dnia Pią 11:27, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ngu
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:35, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz przejechać się na filtrze K&N KA-1003 do małego poliftowego na Mivv Suono. W sumie zrobiłem moto 30km i teraz moje odczucia. Mocy na pewno nie jest więcej hehe. Szybciej/lepiej wkręca się na obroty, inaczej z nich schodzi. Ogólnie na plus w sumie, jakby ciut bardziej jadowity. Tata się mnie zapytał czy coś było grzebane bo jest głośniej, chociaż mi się wydaje, że tak samo. To w sumie tyle z pierwszych spostrzeżeń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|