Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:53, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie jest pro taper wraz z połką, mocowana na gumach ( nie wiem czy tak zet ma oryginalnie czy tez w tym zestawie to bylo, ale na kierze nie mam zadnych drgan przez to). Prowadzi sie zajebiscie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:04, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie może ktoś zna wymiary oryginalnej kiery od dużego zeta , chodzi mi o szerokość i wysokość
z góry dziękuje za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:01, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A ja chciałam się zapytać czy do 1000 i 750 starego modelu kierownice są takie same ?
i czy ktoś zna wymiary do 750 ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:42, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
mczerwin napisał: | Panowie może ktoś zna wymiary oryginalnej kiery od dużego zeta , chodzi mi o szerokość i wysokość
z góry dziękuje za pomoc  |
Przyłączam się do pytania. Dawno temu było zadane, ale nikt chyba nie odpowiedział.
Czy ktoś zna wymiary oryginalnej kierownicy do Z1000?
Chcę właśnie kupić czarną z allegro, ale niezbyt wiem jakie wymiary ma oryginał. Niestety moja też nie jest oryginalna.
Będę wdzięczny.
Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez loozzz dnia Wto 16:30, 30 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Pią 3:46, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No to ja odgrzeję temat bo mam ten sam problem. Szukam juz kiery od jakiegoś czasu i jakoś nic nie mogę konkretnego znaleźć. Chodziłoby o to, żeby była trochę wyższa a jednocześnie nie wadziła o owiewki...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 15:46, 26 Mar 2011 PRZENIESIONY Sob 19:58, 26 Mar 2011 Temat postu: kierownica z1000 |
|
|
wiem ze temat juz byl ale jakos nie moglem znalezc tego co mnie interesuje otoz ma ktos kierownice lucasa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o te magiczne wymiary w zasadzie sa ze 3 opcje
superbike
superbike elegance
speedfighter
ktore wymiary sa najbardziej zblizone do orginalnej czy ktos jezdzi z ktoras jak to sie sprawuje?
i czy lepiej wziasc ta dluzsza czy mozliwie krotka?
dziekuje bardzo z gory za konstruktywne odpowiedzi:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:50, 26 Mar 2011 PRZENIESIONY Sob 19:59, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem tą
[link widoczny dla zalogowanych]
w kolorze grafitowym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:58, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak Ci sie z tym jezdz jest szersza od seryjnej? chyba deczko nizsza?
dziekuje za przeniesienie do odpowiedniego tematu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:36, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie , nie jest Wyższa, ale jest szersza o jakieś 2 centymetry Więc nie zauważysz większej różnicy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:05, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Też mam Lucasa (srebrna),zresztą z taką kierą kupowałem moto,ale miałem możliwość przetestowania oryginalnej i powiem jedno: ta Lucas'owska wygodniejsza,jedynie co mnie lekko irytuje,to fakt iż minimalnie pracuje/ugina się,w fabrycznej nie ma tego odczucia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:10, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Pitrak, to co z tą oryginalną kierownicą którą kupiłeś? Coś nie grało?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:37, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
pitrak - jak montowałeś kierę lucasa to wierciłeś te dziurki na przełaczniki? bo odkreciłem to wszystko zakładam kiere a tu zonk bo oryginalna miała dziurki :/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:23, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kupilem kiedys taka kiere lucasa otwory trzeba wiercic samemu
Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Sob 8:24, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:59, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a przycinaliscie ta kiere lucasa? bo chce ja przyciac do dlugosci takiej jak oryginal i nie wiem jak bedzie z koncowkami kierownicy, czy nie bedzie problemu z zamontowaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:21, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie bedzie bo przeciez srednice rury ma taka sama na calej dlugosci.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|