Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keryn
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:10, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cerb napisał: | Keryn a ty masz na swoich jakies logo firmy/producenta? |
Aż poszedłem do garażu sprawdzić - logo producenta brak.
Wychodzi na to, że klamki "no name", małymi chińskimi rączkami wyfrezowane, za miseczkę ryżu zapewne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
glider
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:56, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cerb napisał: | Acha oni maja cene 215 zl za komplet, ktos z forum im tam zalatwia. |
Jesli to sa te chinskie to za ok 170zl (54usd) sa na ebayu :
[link widoczny dla zalogowanych]
Od goscia zamawialem lusterka i jedyny minus to czas oczekiwania (ok 2-3 tygodnie - wysylane z Hong Kongu).
Ostatnio zmieniony przez glider dnia Pią 22:56, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:46, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja wlasnie takie mam, z tej aukcji. A tak wracając do chińskiego wykonania to znajomy byl w chinach i mowi ze to juz nie jest to samo co kiedys, oni mają duzo nowoczesniejsze fabryki, duzo lepszą jakość produkcji! bo tak naprawdę to prawie wszystko co kupujemy to było produkowane w chinach!
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:22, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no więc ostatnio zakupiłem krótkie klamki Womet-Tech (mihoo dzięki za pomoc;)) i muszę powiedzieć że wrażenia są zdecydowanie pozytywne. Jakość wykonania klamek jest naprawdę na wysokim poziomie, wszystko jest precyzyjnie zrobione. Komfort użytkowania w stosunku do klamek seryjnych też jest zdecydowanie większy, przynajmniej dla mnie.
Polecam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Keryn
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:02, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox - wrzuć jakies fotki z bliska.
Zobaczyłbym, czy coś inaczej robią konstrukcyjnie, niż u chińczyka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:03, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Daj znać jak jest z dozowaniem takiej klamy, napisz też czy wymieniałeś przewody na stalki i w ogóle jak się śmiga!
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:54, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a pod kolor moto wziales?
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:54, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Keryn, fotki postaram się zrobić może w weekend, ale myślę że konstrukcyjnie to nawet między chińczykami a titaxami nie będzie dużej różnicy;) Generalnie Womety bardzo przypominają klamki Pazzo.
rychu, nie zmieniałem przewodów więc dozowanie bez zmian, ale wygoda moim zdaniem zdecydowanie większa (np. w chwili redukcji biegów i jednoczesnym dohamowywaniu). Generalnie w zx6r klamka hamulca "wpada" dość głęboko więc gdy standardową klamką hamowałem dwoma palcami to klamka opierała się o dwa pozostałe teraz już nie ma takiego problemu. Przewody prawdopodobnie będą zmieniane w okresie zimowym.
xede, wziąłem krótkie złote. Kawa jest w kolorze zielonym ale są dodatki w kolorze złotym (lagi, zaciski, tarcze, amorek z tyłu...) więc wygląda bardzo fajnie;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
rednose
Bywalec
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:16, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | myślę że konstrukcyjnie to nawet między chińczykami a titaxami nie będzie dużej różnicy;) | Dokładnie różnic nie ma klameczki wyglądają porządnie i bardzo ładnie
Cytat: | Przewody prawdopodobnie będą zmieniane w okresie zimowym. | Seba IMHO nie ma takiej potrzeby nie zamykasz obrotomierza na każdym biegu, od świateł do świateł nie walisz na gumę, na torze też często nie bywasz, a seryjnie i tak heble stricte sportowe żylety ! Szkoda floty z drugiej mańki moto będziesz jeżdził i jezdził więc inwestycja na lata Cytat: | więc wygląda bardzo fajnie | Wygląda bardzo fajnie wczoraj tylko podjechał Seba na pl. Piłsudskiego, a przy moto tłum lachonów Dobrze że te sety powykręcałeś bo by się pobiły dziewczyny która ma jechać Ciężko się było odpędzić jak od komarów nad Wisłą
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:15, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Keryn napisał: | Mariusz napisał: | ... jednak mam kilka zastrzeżeń od strony technicznej
- klamka sprzęgła wymagała nieznacznej korekty w miejscu mocowania linki (zbyt płytki rowek przez który przechodzi linka od koralika do pancerza) w momencie wciśnięcia sprzęgła linka ulegała zagięciu... |
Jak zwykle kurna rozpisałem się o dupie Maryny, więc już krótko wnioski po oględzinach klkamki i linki:
- przed założeniem zwrócic uwagę na wewnętrzną stronę otworu na linkę - może być bardzo na ostro wytoczona i linka może po niej trzeć (tak było u mnie), spiłowanie i wyrównanie drobniutkimi papierami ściernymi (400 do 1500) załatwiło sprawę.
|
Rozumiem że trzeba zwrócić uwagę na to miejsce w klamce sprzęgła. Panowie czy u was też tak ostro to jest zrobione ?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:07, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mam klamki Womet-Tech i już wcześniej pisałem, że trzeba nieco podpiłować klamkę sprzęgła. Ja użyłem małego okrągłego pilniczka i podpiłowałem około 1,5mm w miejscu które wskazuje MAT, ewentualnie moje zdjęcie strzałka zielona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Wto 12:12, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:02, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie mogłem właśnie znaleźc gdzie to wrzucałeś
Zeszlifowałem/zaokrągliłem według zaleceń i klamki już siedzą w zetorze. Jutro będę jechał do pracy to zobaczę czy się przyzwyczaję do krótkich
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:15, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
MAT napisał: | Jutro będę jechał do pracy to zobaczę czy się przyzwyczaję do krótkich |
Ja jestem pewien, że już nigdy nie założysz długich
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:27, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o tych klameczkach puiga??
[link widoczny dla zalogowanych]
w sumie cena nie jest jakas tragiczna, ale jak z jakością
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 7:42, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cena Puiga samej klamki ok - 140 zeta, ale trzeba do niej dokupić mocowanie z tego co tu producent napisał:
"W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne w sklepie jako oddzielny produkt)."
Za mocowanie wołają 85PLN, wiec za komplet mamy 225 + przesyłka... stawka rośnie
Chociaż jak za Puiga... nie wiem czy ma sens wybrzydzanie. W końcu znani są z jakości
|
|
Powrót do góry |
|
|
|