Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
glider
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:45, 08 Wrz 2009 Temat postu: Nozka hamulca tylnego. |
|
|
Pytanko do wlascicieli z1000 07r (chyba ze w innych rocznikach jest podobnie).
Czy nie przeszkadza Wam wysokość tej nozki (ze jest za wysoko)? Regulacji tam prawie nie ma (chyba ze zle patrze), a przy jezdzie stopa musi byc obok by nie przyhamowywac. W poprzednim moto (Bandit) bylo dosc miejsca by stope miec nad nozka.
Macie podobne odczucia, czy poprostu przesadzam . A moze ktos wymienial juz na jakas tuningowa nizsza?
Ostatnio zmieniony przez glider dnia Wto 21:46, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:20, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ja wyregulowałem dolną śrubą (żółta strzałka) w pompce i u Ciebie też się da i będzie git
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Wto 22:54, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
glider
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:50, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Z rysunku wynika ze trzeba odkrecic cala czesc trzymajaca pompe i nozke, nastepnie wyjac zawleczke i podkrecic te dwie sruby wyzej. Dobrze to zrozumialem?
Ostatnio zmieniony przez glider dnia Śro 21:50, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:57, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
nic nie wyjmowałem, jedną luzujesz drugą wkręcasz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:10, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Należy obrócić całym trzpieniem wchodzącym do pompy hamulcowej, oczywiście po uprzednim poluzowaniu nakrętki kontrującej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:42, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W z750 jest taka sama regulacja, niestety przy moim 193cm również mam za wysoko ten pedał. Taki urok, niestety. Za to przy złożeniu w zakręcie nie zahaczę nim tylko podnóżkiem.
Ostatnio zmieniony przez gandi dnia Czw 20:43, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:28, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | niestety przy moim 193cm. |
Mam ten sam problem. Żeby obniżyć dźwignię hamulca zastanawiałem się nawet nad wymianą nakrętki kontrującej na bardziej płaską lub zastąpieniem jej kilkoma podkładkami i skręceniem wszystkiego na maksa, ale po testach okazało się że przesadziłem. Stopka leżała idealnie pod nogą, ale hamulca do końca docisnąć nie mogłem, a poza tym w zakręcie prędzej bym zahamował samą stopką o asfalt niż hamulcem, pozostał oryginał maksymalnie obniżony.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:10, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie, lepiej tego nie ruszać, potem schizy mieć na zakrętach że zahaczysz w zakręcie hamulcem, tylne koło wpadnie w poślizg i gleba. Ustawić na maksa i nie poprawiać fabryki. Tylnym hamulcem nie hamuję prawie nigdy na suchym, tylko przednim. Sam nie wiem czy to prawidłowa technika, czasem mnie to zastanawia..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:18, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | Tylnym hamulcem nie hamuję prawie nigdy na suchym, tylko przednim. Sam nie wiem czy to prawidłowa technika, czasem mnie to zastanawia.. |
Prawidlowa, tylny hamulec jest hamulcem pomocniczym. Ewentualnie mozna hamowac dwoma na raz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|