Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:30, 07 Sty 2016 Temat postu: Obniżenie motocykla |
|
|
Jak w temacie,mam 168cm wzrostu i nie dotykam obydwiema stopami ziemi,mam zamiar to zmienić,czy ktoś to już robił ? Czy sie zmieniło prowadzenie motocykla? I czy tylko jest opcja 30 mm Lust Racing maxymalnego obniżenia czy da sie więcej ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:58, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Najpierw spróbuj opuścić go na zawieszeniu (regulacja tylną sprężyną) a jak będzie za mało to kombinuj z tym zestawem. Znam ten ból z za wysokim moto bo przy swoich 170 cm jeździłem na KTM SD990 a on kanapę miał na 86 cm, wystarczyło opuścić na tylnym zawiasie i było ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:57, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A czy przypadkiem to nie zmieni miękkości pracy zawieszenia tylnego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:50, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zmieni, ale tragedii nie będzie. Amortyzacja będzie szybciej osiągać swój kres jeżeli chodzi o jazdę po większych nierównościach (dołki, zjazdy z krawężników itp). Jak nie warzysz 150 kg to powinieneś dać rade;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem ...raz kozie smierć ..3cm niżej zobaczymy czy bedzie różnica.Odpisze po zamontowaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:58, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Gdzieś na forum jest nawet opisane jak tą operację przeprowadzić - krok po kroku!
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:07, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Oooo było by super znaleść to info bo dostałem ale z instrukcji nic nie wynika nawet nie ma podanej siły przykręcania śrub tylko opis ze trzeba zmienić naciąg łańcucha
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:28, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No i zmieniłem .....75£ poooszłłłoooo ... w kanał ..3 cm nic a nic nie zmieniło serwis by skasował 60£ za robociznę zajęło mi to z 30min z czego połowa to odkręcenie tylnego błotnika i dupa nic sue nie zmieniło nadal mam problem ..nie polecam 3 cm
|
|
Powrót do góry |
|
|
DanielZ750
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsk Podlaski Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:50, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zmieniłeś ustawia tylnego amorka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:32, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Daniel a jakie ustawienia proponujesz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:31, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Musisz zrobić cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli rozkrecić sprężynę na maksa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Sob 2:35, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Admin co ty mnie tu ?Fota to nie Z ale jakaś V-ła a i nie widze abym miał coś tam do skręcania czy odkręcania zawieszenia nie chce dotykać bo jest po fajnym profesjonalnym ustawieniu magika od Moto G.B (przy zakupie koles mi ustawił pod moje kilogramy i technikę jazdy) jak na razie jest OK poproszę zonę aby zrobiła foty jak siedzę z kuframi i pod obciążeniem aby było widać co dało 3cm niżej i moje 100Kg ciała na motocyklu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:29, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Bo to fota z mojego Duka:), ale zasada działania jest ta sama ale skoro tak jak piszesz masz zawiechy regulowane pod siebie to faktycznie nie ma co ruszać. Ja osobiście Zeta nie musiałem obniżać i nawet przy moim wzroście było ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:09, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Powoli sie przyzwyczajam jedynie trzeba uwazac na stopke boczna bo jest teraz za dluga i moto stoi bardziej wyprostowany mam nadzieje ze po obladowaniu motocykla pujdzie nizej i bedzie ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:29, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
JA TDM900 obnizałem na kościach co zawias z tyłu trzymają, i z przodu na lagach. Poprawiło DUŻO! (względem tego że już dosięgałem nogami podłoża). Problem ze stopką był- spory problem. A obniżony może 1 1,5-2cm. Więc uważaj jak parkujesz, bo łatwo przechył złapie, i będzie gleba nie wiadomo kiedy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|