Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:04, 31 Sie 2010 Temat postu: Reflektor Z1000 bez pozycji |
|
|
Witam
Mam pytanko czy ktoś montował światło pozycyjne z reflektorze który nie posiada fabrycznie zamontowanej zarówki pozycyjnej?
Mój zecior miał pozycję w kierunkowskazach i w reflektorze jest tylko światło mijania i drogowe.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:45, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co kojarzę,to w dużym starszym Zecie pozycyjne światełko jest między żarówkami,przynajmniej tak jest w wersjach europejskich,jak i amerykańskiej;
ale może w Twojej maszynie to mod jakiś,ewentualnie lampa od KLE???
|
|
Powrót do góry |
|
|
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:20, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mała modyfikacja: zamontowane diodowe światła pozycyjne, zmiana kierunkowskazów, no i przycięta kierownica i założone ciężarki kierownicy, mam od razu pytanko, kierunkowskazy akcesoryjne z żarówkami o mniejszej mocy i w efekcie przerywacz działa z dużo większą częstotliwością, czy zastosowanie jakiegoś rezystora poprawi działanie ???
Będę wdzięczny za podpowiedzi
Pozdro !
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 21:32, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o diodowe kierunki to nie bawilbym sie w rezystory szkoda czasu, lepiej zalozyc przerywacz, ja kupilem specjalny do kawy elegancko wpina sie w orginalna kostke 2 pinowy, mialem tez inny 3 pinowy ale nie pasowal...
|
|
Powrót do góry |
|
|
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:36, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
_Z750_ napisał: | jesli chodzi o diodowe kierunki to nie bawilbym sie w rezystory szkoda czasu, lepiej zalozyc przerywacz, ja kupilem specjalny do kawy elegancko wpina sie w orginalna kostke 2 pinowy, mialem tez inny 3 pinowy ale nie pasowal... |
Hmm ale te kierunki nie są diodowe ale zwykłe tyle że żarówki są mniejszej mocy i jest taki efekt, może faktycznie wystarczy taki przerywacz jak do kierunków diodowych ale pewności nie mam ;(
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:52, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Można kupić żarówki o większej mocy, miałem kiedyś taki problem z oryginalnymi kierunkami od Z750S, żarówki kupiłem w Larssonie niestety jakieś chińskie tylko mieli.
A z pozycyjnymi świetny pomysł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:18, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
yamacek napisał: | http://img25.imageshack.us/img25/4652/abcd0002or.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mała modyfikacja: zamontowane diodowe światła pozycyjne, zmiana kierunkowskazów, no i przycięta kierownica i założone ciężarki kierownicy, mam od razu pytanko, kierunkowskazy akcesoryjne z żarówkami o mniejszej mocy i w efekcie przerywacz działa z dużo większą częstotliwością, czy zastosowanie jakiegoś rezystora poprawi działanie ???
Będę wdzięczny za podpowiedzi
Pozdro ! |
Jacku, czym wycinałeś dziury pod diody w tym szarym plastiku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:19, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
loozzz napisał: | yamacek napisał: | http://img25.imageshack.us/img25/4652/abcd0002or.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mała modyfikacja: zamontowane diodowe światła pozycyjne, zmiana kierunkowskazów, no i przycięta kierownica i założone ciężarki kierownicy, mam od razu pytanko, kierunkowskazy akcesoryjne z żarówkami o mniejszej mocy i w efekcie przerywacz działa z dużo większą częstotliwością, czy zastosowanie jakiegoś rezystora poprawi działanie ???
Będę wdzięczny za podpowiedzi
Pozdro ! |
Jacku, czym wycinałeś dziury pod diody w tym szarym plastiku? |
Najpierw delikatnie zrobiłem otwory rozgrzanym cienkim pilnikiem, a potem poprawiłem je na wymiar wiertłem do metalu-ale ręcznie, jest to na tyle miękki plastik że nie ma potrzeby używać wiertarki, powiem szczerze że wiertarką to się bałem żeby nie zniszczyć reflektora. Potem diody z opornikami i nawet fajnie wyszło Zabezpieczyłem je klejem na gorąco.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:25, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ładnie! A o ile skróciłeś kiere?Miałeś ori czy kupowałeś jakąś inną?
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:50, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Ładnie! A o ile skróciłeś kiere?Miałeś ori czy kupowałeś jakąś inną?
Pozdro |
Kierownica Lucasa aluminiowa, musiałem ją przyciąć po jakieś 2cm.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|