Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dolegos
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:55, 11 Sty 2012 Temat postu: stunt jakie zabezpieczenie Z1000 |
|
|
witam czy ktos mi moze podpowiedziec gdzie moge kupic klatke (gmole) na silnik Z1000 zeby osłonic przed upadkami i co jeszcze byscie podpowiedzieli oprocz crash padów ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:19, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak prawdę powiedziawszy to nie ma złotego środka odnośnie protekcji motocykla,ponieważ albo wygląda jak typowy "stunt pies" i prócz klatki,która uzbrajasz w teflonowe crash-pady,instalujesz mu stelaż 12....,to i tak jak los nie będzie łaskawy,zgruzujesz lampę,czachę,licznik,bak.....,jednak sinik i rama pozostaną nietknięte.
Jak chcesz to mam taką klatkę do Zetów 750/1000 (2003-2006),spawana z czarnej rury bezszwowej grubo ściennej,pomalowanej na czarno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest odpowiednio dogięta,czyli nie przyciera o asfalt w złożeniu oraz nie dolega bezpośrednio do silnika,także w razie strzału nie pójdzie mocowanie.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
dolegos
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:35, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
czyli nie znajde seryjnie robionych takich rzeczy, widze ze ty sie bawiles troche w te rzeczy ;] a ile bys chcial za te rurki
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:47, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
seryjnie nic nie znajdziesz sa tylko gmole i crash pady a klatki to samoróbki chyba że do cbr ale to tez żemieślnicza robota tylko po kilka sztuk na raz poprostu.
jeśli chodzi o podpowiedzi potrzebujesz jeszcze klamki hamulca tylnego na kierownicy, no i oczywiście zębatek i łańcucha do stuntu silnik nie wymaga przeróbki to jast dobre ale i tak max oleju albo o,5mm ponad max reszta to dodatki : siedzenie tylne z dziura na noge, bak wgniata sie samemy + guma zeby była przyczepność oraz z tyłu ślizgacz do jazdy na gómie
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:17, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Poszło PW.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|