Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:35, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja założyłem filtr sportowy do tego ori tłumiki przerabiałem u Edzia na przeloty i nie regulowałem ale chyba się powinno. Nie jest to niebezpieczne ale na pewno bez regulacji nie uzyskasz efektu zwiekszenia mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:15, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nomads napisał: | Mam panowie pytanie czy po wybebeszeniu wydechów nie trzeba regulować na nowo silnika ? Jakie są wasze doświadczenia ?. Chodzi o dużego Zeta z 2008 roku. |
a powiedz w jaki sposób chcesz regulować?
nic nie zrobisz w grę wchodzi power commander lub pochodne ewentualnie remap ECU , ale ciężko u nas o takich magików , po zmianie wydechu i filtra mieszanka bedzię za uboga AFR 15-18 , silnik się przegrzewa ,skrajnych sytuacjach jebnie jakis zawór lub będzie dziura w tłoku , jak ogarnę swój temat ze strojeniem moto to postaram się wrzucić jak wygląda sytuacja w różnych kombinacjach wydech przelot,z DB kilerem, filtr KN , bez filtra, itp. fajna zabawa .
Pamietaj, tylko prawidłowa mieszanka będzie najefektowniejsza, najbezpieczniejsza do pracy silnika , wiem że i tak większośc lata z wymienionym filtrem ,przelotem i twierdzą że nic im sie nie dzieje ... i dobrze ale czy napewno ??
sorki , poprawiłem juz odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez avator dnia Śro 19:17, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:26, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ojj avator... Prawidłowa mieszanka daje najwyższą ilość energii cieplnej w tłoku. Spalanie stukowe polega na nierównomiernym spalaniu mieszanki, wybuchowe i miejscami w wyższej temperaturze niż w trakcie normalnej pracy. Obciąża to mechanicznie i cieplnie komorę spalania. Tłok albo cylindry tym możesz upalić, ale silnika jako takiego nie przegrzejesz. Bez strojenia mógł byś to wyrównywać ograniczając delikatnie dopływ powietrza (brudny filtr ), tylko gdzie tu logika? Z jednej odetkać, z drugiej zdławić...
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:49, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kolego czy ty wiesz co to jest spalanie stukowe??
[link widoczny dla zalogowanych]
mylisz pojęcia między mieszanką ubogą a spalaniem stukowym i nie mówimy tu o skrajnościach ( nie bedziemy sie rozpisywac bo to odrebny temat ,no chyba że na specjalne życzenie mozna założyć , w ten sposób dowiemy się czy inżynierowie z Kawasaki czegoś nie spierdolili jak budowali/tworzyli jednostkę napędową , amatorski "tjunnig" napewno poprawi osiągi
a zapomniałem dodać, próbowałem różnych metod, tu zdławiłem ,tam odetkałem ... pobawiłem sie troche
kolego kacperski
jak chcesz to załóż temat pogadamy, wymienimy poglądy ,może sie czegoś nowego dowiem od Ciebie, a moze sie ktoś mądry znajdzie , to jak ??
koniec OT ,
Ostatnio zmieniony przez avator dnia Śro 19:52, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:16, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mój drogi... Czy ja cię obrażam? Czy ja zaniżam poziom dyskusji niepotrzebnymi bluzgami? Uczepiłem się jednego stwierdzenia, nie zrobiłeś nic żeby wyprowadzić mnie z "błędu", a twoją odpowiedź można by streścić do "ja wiem lepiej, milcz". Widziałem twoją przeróbkę, zabierając się za temat musiałeś posiadać/posiąść sporo wiedzy, niemniej blednie ona przy rozmiarze twojego monstrualnego ego. Teraz możemy zakończyć OT.
BTW. Zrzut tematu leży na dysku ku uciesze potomnych, bo widzę że modom bardzo często tutaj coś leży na wątrobie.
Ostatnio zmieniony przez kacperski dnia Śro 20:19, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:19, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze można co 100-200km wykrecić świece, luknąć jak wygląda, podkręcić lub odkręcić mieszankę i znów to samo aż efekt dla nas bedzie zadawalający
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:20, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Zawsze można co 100-200km wykrecić świece, luknąć jak wygląda, podkręcić lub odkręcić mieszankę i znów to samo aż efekt dla nas bedzie zadawalający | W jaki sposób to zrobisz bez PC?
EDIT. Pytam poważnie, co by ktoś zaraz nie pomyślał że szydera to jedyny język jakim się posługuję.
Ostatnio zmieniony przez kacperski dnia Śro 20:23, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:23, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kacperski napisał: | Mój drogi... Czy ja cię obrażam Nie
Czy ja zaniżam poziom dyskusji niepotrzebnymi bluzgami?
Nie Uczepiłem się jednego stwierdzenia, nie zrobiłeś nic żeby wyprowadzić mnie z "błędu", a twoją odpowiedź można by streścić do "ja wiem lepiej, milcz". Nie Widziałem twoją przeróbkę, zabierając się za temat musiałeś posiadać/posiąść sporo wiedzy, niemniej blednie ona przy rozmiarze twojego monstrualnego ego. po co oglądasz skoro nie masz pojęcia co robię Teraz możemy zakończyć OT TAK . |
fachowiec się odezwał
|
|
Powrót do góry |
|
|
nomads
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:32, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki koledzy za pomoc. Ale nadal nie wiem czy wybebeszanie wpływa ujemnie na pracę silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:48, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie tłumiki przerabiał Edzio, calkowitego przelotu chyba nie mam ale basi na tyle glośno że włączają się alarmy w samochodach filtr powietrza mam oryginał. Po przeróbce jedynie skalibrowałem wtryski i lata jak marzenie chyba dziur w tlokach nie wypaliło bo silnik żyleta [/code]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:44, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ponizej link do przerobki seyjnych wydechow (Z1000 2003-2006). linka dalem tez w pierwszym poscie. Pytanie o taka przerobke co jakis czas pojawia sie na forum wiec link sie przyda, tym bardziej, ze ten na stronie nie dziala.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:11, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam. Posiada ktoś z Was może numer do człowieka, co przerabia seryjne tłumiki w Łomiankach?? Kiedyś był juz poruszany temat, ale nie mogę go znaleść??? z góry thx!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:31, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem Gromo czy nie chodzi ci przypadkiem o Edzia z Modlina, numer jest ogolnie dostepny wiec podaje tak na wszelki wypadek:
506436737
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:39, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Fajne trąby [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:54, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | kacperski napisał: | Mój drogi... Czy ja cię obrażam Nie
Czy ja zaniżam poziom dyskusji niepotrzebnymi bluzgami?
Nie Uczepiłem się jednego stwierdzenia, nie zrobiłeś nic żeby wyprowadzić mnie z "błędu", a twoją odpowiedź można by streścić do "ja wiem lepiej, milcz". Nie Widziałem twoją przeróbkę, zabierając się za temat musiałeś posiadać/posiąść sporo wiedzy, niemniej blednie ona przy rozmiarze twojego monstrualnego ego. po co oglądasz skoro nie masz pojęcia co robię Teraz możemy zakończyć OT TAK . |
fachowiec się odezwał |
Panowie bez jaj
Zeby spalanie stukowe wystapilo w nowoczesnym silniku spalinowym trzeba by go zalac denaturatem
Do spalania stukowego doprowadza sie w silnikach stukowych (za pomoca kompresji) ,ktorymi mierzy sie liczbe oktanowa paliwa ,porownujac z paliwem wzorcowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|