Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:30, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
podobny do LeoVince GP PRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Janus
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:10, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Podobne, ale krótsze i to sprawia moim zdaniem, że lepiej się komponują z sylwetką motocykla.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:03, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może jest ktoś kto słyszał jeden i drugi.
Zastanawiam się między dwiema sztukami
[link widoczny dla zalogowanych]
albo
[link widoczny dla zalogowanych]
Zależy mi by schodził nisko. Jest ktoś kto ma arrowa ? Faktycznie tak napierdziela basiwem jak na niektórych filmikach ? Czy wszystkie elementy potrzebne do montażu są w zestawie ? Bo cena całkiem przyjemna. Chociaż mivv zdecydowanie ładniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:11, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Arrow Thunder Dark Alluminium miałem w poprzednim Z-ecie 2007 byłem z niego mega zadowolony wygląda rewelacyjnie, zrobiony jest bardzo dobrze a dźwięk jest super mega niski i basowy co do montażu to jest bajecznie prosty, góra godzina roboty w zestawie jest wszystko co potrzebna plus łopatologiczna instrukcja z czystym sumieniem go polecam. Fakt że mivv wygląda trochę lepiej ale kosztuje o tysiąc więcej a to już powiedzmy połowa ceny dobrego kasku albo sporo fajnych akcesoriów do moto
Ostatnio zmieniony przez Bazyn dnia Sob 14:14, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:37, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Szukaj na jebaju O wiele taniej niż w PL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:21, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Fakt na jebaju lepiej kupić, za ok. 2500 jest czarny arrow z końcówką karbonową i taki chyba właśnie sobie sprawie. No chyba, że moto się sprzeda do kwietnia w co wątpię, bo nawet nie ma zainteresowania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:13, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Przewałkowałem cały temat o wydechach,jednak odpowiedzi na moje nurtujące pytanie nie ma.Chcę zrobić w moim z1000 układ 4w1,mam fajną puchę końcową (Yoshimura R55),nie chcę przerabiać fabrycznych wydechów bo po prostu mi się nie podobają i są za wielkie.Skąd zdobyć kolektor aby był 4w1?Czy może jakoś przerobić seryjny?Czy może od jakiejś innej kawy?Jak taka przeróbka może wpłynąć na osiągi?Wtedy byłby full przelot.A no i co robicie z exupem jak zakładacie akcesoryjne wydechy,do wywalenia?Moja kawa jest z 2008 roku
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:49, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Można kupić gotowy kolektor 4-2-1 robią takie arrow i Akrap. Ewentualnie przeróbka ori ale tu juz brak możliwość powrotu, i potrzebny dobry koleś od spawania i gięcia tłumików
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:02, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tecmax dzięki wielkie za odpowiedź!Możesz mi powiedzieć gdzie to dostać?Ile może kosztować?Na allegro nie widziałem takich kolektorów.
Edit:Podejrzewam że kolektory będą kosztować sporo.Na forum rzucił mi się w oczy temat jak ktoś modyfikuje z1000 pierwszej generacji,i zakładał kolektory od bodajże zx9r z chyba 2000r potem dorabianie dolotu.Czy do 2 generacji te kolektory mogą podpasować?Jak potem jest z tą sondą?
Ostatnio zmieniony przez beeniek dnia Sob 15:10, 07 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:25, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co do pierwszego tematu, każdy dystrybutor akrapa, lub arrowa ci to sprowadzi, nie jest to towar który leży ma półce, koszt ok 3000 -3500 kolektory bez końcowego tłumika.
Co do modyfikacji z innego modelu się nie wypowiem bo nie wiem
Ja mam 4 generację litra i Akrap 4-2-2 właśnie do mnie płynie z USA
Od exupa po prostu dołączysz linki, ale w niektórych maszynach skutkuje to wywalaniem błędu na zegarach
Ostatnio zmieniony przez tecmax dnia Sob 18:30, 07 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:15, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mariusz przerabiał kolektor 4 w 1 z Ninja 9. Zajrzyj do kontaktowni i poszukaj Mariusza z Proszkowa i zadzwoń do niego, na pewno pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:40, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
z zx9r ja zakładałem i W11 , do wykończenia pozostaje dorobić rurę dolotową a pusze wkładasz jaka ci się podoba , mam taką rurę jak jesteś zainteresowany to PW
co do 2 gen, powinno podpasować , dół jest taki sam jak i wydech z głowicy
W11 co myślisz ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:47, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A co gdybym po prostu zdjął seryjne wydechy,wywalił exup,zaślepił wyjście lewego wydechu a z prawej złożył przelot?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:13, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
beeniek napisał: | A co gdybym po prostu zdjął seryjne wydechy,wywalił exup,zaślepił wyjście lewego wydechu a z prawej złożył przelot? |
Generalnie działać będzie,pytanie jak?
Przypominam że każda zmiana w układzie dolotowym lub wydechowym, np zmiana końcówki wydechu, zmiana kolektorów, filtra powietrza, odpiecie exupa ma wpływ na ilość paliwa /powietrza podawane do silnika. Każda taka zmiana powinna być zrobiona wraz z dostrojeniem map, a w przypadku Kawasaki nie mamy łatwego dostępu do komputera, opcje są dwie ECU Flash lub zastosowanie emulatora typu bazzaz, power commander lub np rapidbike.
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:19, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za pomoc.Tak myślałem żeby dokupić power commandera aby to jakoś zestroić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|