Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:13, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
o własnie jak ktos ma albo słyszał czy warto to wybebeszać to tez będe wdzięczny, mnie ori bardzo się podobają wizualnie no bo dźwięk to nawet nie komentuje ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
morganfriman
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:05, 16 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Mój słychać....jak go odpalę w garażu
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:20, 17 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Wybebeszyć zawsze warto bo lepiej odprowadzisz swpaliny, bedziesz lepiej słyszany na drodze co idzie za bezpieczenstwem. Im wczesniej cie usłysza tym lepiej i bardziej zwróca uwage
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz500
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tłuchowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:40, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wywalał ktos katalizator i puche spod silnika a zostawial ori wydechy w sx? jestem ciekaw jaki bedzie wtedy dziwiek bo blokuja te rzeczy go ostro, zdjolem wydechy i mozna smialo jezdzic bez... taka cisza
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:50, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Na pewno po wywaleniu kata będzie lepiej, ale na fajerwerki nie licz. Ori wydechy ładnie wyglądają, ale ze względu na swoją budowę mocno tłumią dźwięk To już lepiej założyć przelot.
Dla przykładu - u siebie zmieniłem ori wydechy na LeoVince (jeżdżę bez dbkillerów, zostawiłem kata). Dźwięk dupy nie urywa w porównaniu z modelami bez kata, ale jest dużo bardziej basowy (wreszcie słychać mnie na drodze, choć niektórzy nawet policji nie zjeżdżają, więc to też nie reguła), czasami po rozgrzaniu puści bąka, czego na ori wydechach nigdy nie uświadczyłem. Więc nie tylko kat, ale i oryginalne wydechy mocno tłumią
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:02, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Chłopaki potrzebna pomoc Może ktoś coś takiego robił, chodzi mi o to czy wydech Akrapovic ma elementy z tytanu czy normalne, mam wydech krótki i chcę uciąć i dospawać końcówkę dokładnie tak samo jak na obrazku, bo mam krótkiego z rurą dolotową od innego modelu, a jeśli to tytan to nie mam gdzie tego zrobić chcę uciąć dolot i dospawać taką tuleję i uszy do sprężyn. Chodzi mi o te dwa elementy zaznaczone na żółto
http://www.z1000.fora.pl/images/galleries/171192080759ea00ce410d6-507854-wm.jpg
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:58, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
AF powiem, tak, akrapy były ,są i będą robione z tytanu i kwasówki , jak masz nierdzewke to po problemie , gorzej z tytanem. Tytan pospawasz tylko i wyłącznie tytanem ( mowa o stopach tytanu ), sam temat przerabiałem ,skracałem kolektory o 20 cm i latam do dziś . Tytan jest bardziej twardszy od kwasówki i ciężko jest go spolerować , jest bardziej taki matowy a wręcz brzydki . dodam tyle że przy szlifowaniu wydobywają się śnieżnobiałe iskry w przeciwieństwie do kwasu lub zwykłej stali - czyli orange
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:51, 21 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki wezmę szlifierkę i będę działał raz się żyje
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:00, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Lukasz500 czytaj dokładnie posty na forum ( ja tak zrobiłem ) i z powrotem zamontowałem bo miałem problemy z prędkością maxymalną tylko 130mil/h - trzeba od razu zmienić mapę a ja jeszcze nie mam PC zamontowanego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz500
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tłuchowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:17, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem co spowrotem zamontowałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:21, 26 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
lukasz500 napisał: | Nie rozumiem co spowrotem zamontowałeś? |
REmowi zapewne chodzi o katalizator
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz500
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tłuchowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:18, 26 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli kazdy kto zakłada decat i przelot zmienia mape? nie chce az mi sie wierzyc... Napisz jeszcze dokładnie o jakim modeli z1000 mowisz. Po zamontowaniu kata i puchy moto teraz lepiej Ci jezdzi? moj z1000sx 107km jedzie 250 z kufrem.
Ostatnio zmieniony przez lukasz500 dnia Czw 20:26, 26 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:11, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
lukasz500 napisał: | Czyli kazdy kto zakłada decat i przelot zmienia mape? nie chce az mi sie wierzyc... Napisz jeszcze dokładnie o jakim modeli z1000 mowisz. Po zamontowaniu kata i puchy moto teraz lepiej Ci jezdzi? moj z1000sx 107km jedzie 250 z kufrem. |
Nie, nie każdy Jedni robią mapę, inni nie - kwestia, jak zachowa się moto po wycięciu katalizatora. Jedni narzekają, że w dolnym zakresie obrotów pracuje nierówno, inni tego nie zauważają.
REM jeździ SX z 2017 roku. Ja starszym modelem SX z 2016 roku.
Mój na przelocie, ale z katem, z kuframi poszedł około 260 (licznikowo oczywiście). Nic w mapach nie zmieniałem. Także prędkość podobna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackas
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:47, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
lukasz500 napisał: | Czyli kazdy kto zakłada decat i przelot zmienia mape? nie chce az mi sie wierzyc... Napisz jeszcze dokładnie o jakim modeli z1000 mowisz. Po zamontowaniu kata i puchy moto teraz lepiej Ci jezdzi? moj z1000sx 107km jedzie 250 z kufrem. |
Będę zakładał decat teraz po sezonie więc sprawdzę i opowiem
U mnie podobno był kolektor arrowa i PC jak twierdzi mixalixus .Podobno handlarz zdjął i mu sprzedał.
Teraz jak pisałem kiedyś mam ori kolektor i wydechy SP Engineering na przelocie pali więcej, a z db kilerami mniej- różnicy w mocy nie widzę ale też pewnie z całej nie korzystam
Jak jeżdżę z db kilerem i zdejmę to przez jakiś czas nie ma różnicy w spalaniu, a potem pali więcej.
Podejrzewam że kolektor z db kilerami jest lepiej wygrzany i się nie zapycha kat, a na przelocie ciepło idzie w komin i po pewnym czasie są opory na kacie.
No i jeszcze skoro był zmieniony kolektor to pewnie z moto o większym przebiegu
Ostatnio zmieniony przez jackas dnia Pią 10:51, 27 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:48, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, rozbroiłem Twojego zeta Mam u siebie kolektor arrowa, pc (niezestrojony bo jakoś szybko sezon zleciał więc wgrana mapa z neta), wydechy bodisa. Brzmi i strzela aż miło Dźwięk jest fajny basowy i troszkę zalatuje V`ką. Porównywałem ten zestaw z sxem w oryginale, jechaliśmy na 6 biegu ok 100km/h równo obok siebie i obaj daliśmy równo do oporu, efekt był taki że za każdym razem go odstawiałem Nie pamiętam jak było na serii ale u mnie od 3000 po ostrzejszym dodaniu gazu zet staje dęba Zdjąłem jeszcze na testy pierwsze blaszki w przepustnicach i jest różnica. Bez blaszek przy 3000 i 4000 po dodaniu gazu w momencie łapie pion a z blaszkami powoli unosi się ku górze
Ostatnio zmieniony przez mixalixus dnia Pią 18:51, 27 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|