Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Nie 16:26, 16 Lut 2014 Temat postu: Tuning Hamulcy przód |
|
|
Witam, chciałbym poczytać waszą opinie na temat przednich hebli Zeta 03, jak dla mnie są one dość słabe i porównałbym je do tych co miałem np. w bandziorze 600-98,
w nadchodzącym sezonie chciałbym to poprawić, od czego zacząć? do wydania około 400zł, nasuwa mi się stalowy oplot jaki polecacie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:38, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
słabe ??
zacznij od odpowiedniego odpowietrzenia .
za 400zł to se kupisz naklejki na koła ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:55, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ale pojechal hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:35, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Proponowalbym przejrzec caly uklad, oczyscic tloczki, dobrze odpowietrzyc, zalac nowym plynem. U mnie powodem slabych hebli byla pompka hamulca. Chcialem dokupic do niej uszczelki ale taniej wyszlo mnie kupienie calej pompki ze zbiorniczkiem z jakiegos dzwonnika. I ogolnie na slabe heble w Z1000 to nie narzekalem. A co do przewodow to mozesz zmienic bo i tak jest to zalecane co kilka lat, ale cudow nie oczekuj chociaz poprawa na pewno jakas bedzie.
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Nie 17:36, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
edek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Nie 19:34, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cerb taki serwis jak wspomniałeś miałem zrobiony, hamulce się poprawiły ale to tylko na 1mc i to tak nie były żylety w porównaniu np do tego co miałem w SVce , dodam że klamka jest dość mięka. i jestem ją wstanie docisnąć do pozostałych palców. Regulacja jest ustawiona na największy dystans. może rozwiązaniem jest nieszczelna pompa jak myślcie? o oplocie myślałem ze względu na to że cały "pracuje" pęcznieje podczas hamowania i traci na ciśnieniu według mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:26, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tuning "hamulcy" (niezła odmiana)
Do rzeczy:
Twój Zet ma już 11 lat,więc przewody gumowe mają już dość i podczas hamowania puchną na potęgę - zalecana wymiana na stalowy oplot.
Ciekaw jestem też,jakie klocki hamulcowe masz zamontowane (firma,model,stan,etc)?
Dziwię się,że narzekasz na heble w dużym Zecie z pierwszego tłoczenia?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
SmokuZ1000
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ełk Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:09, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ludzie ludziska odnośnie tuningu hamulców, to poszukuje akcesoryjnych, nacinanych tarcz do dużego zeta 05r. jakby ktoś coś wiedział miłoby było coś wiedzieć dzieki pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
edek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Nie 15:13, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Hamulce zrobione sezon można zacząć
za 280zł kupiłem stalowe oploty firmy Hell kolega wyżej proponuje kupić naklejki na koła za 400zł tym co wybrali kupić stalowe oploty Gratuluje,
"słabe??'' - tak są słabe, 2 posiadaczy Zeta z tego roku produkcji marudziło na hamulce
mihoo słusznie nadmienił że to motór nie pierwszej młodości, i przewody maja prawo struchleć,
wszystko wyczyszczone ,odpowietrzone i zalane new płynem
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:03, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ja tez mam slabe heble... jednak po wymianie plynow, wyczysczeniu tloczkow, ponownym nasmarowanie, odpowietreniu itp, nadal byly slabe... glownym powodem bylo to ze ktos na zime je konserowwal i jakims tawotem posmarowal, co przenioslo sie na tarze, kupilem plyn do tarcz (silnikow) taki do odtluszczania i trzy szmaty musialem miec zeby to wyczyscic z tarcz.. poprawilo sie ale jednak dalej bylo salbo, wymienilem klocki bo sie konczyly... ciut lepiej ale nadal to samo (okazalo sie ze ktos z alledrogo) sprzedal mi chinskie klocki, podroby sbsow... zamowilem dizisaj oryginaly ze sklepu, we wtorek zakladm i jescze raz wysztsko sobie wyczyszcze i dam znaka, mam nadziej, ze teraz bedzie robill stoopie i stal w miejscu jak bede chcial zjechac tylnego laka ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|