Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:16, 12 Lip 2014    Temat postu:
Tak ale to jest z Dyno i strojeniem, a samo założenie akcesoryjnego wydechu, wcale nie musi zwiększyć mocy, a często jest tak, że jak się nie dostroi to jest dziura w średnim zakresie obrotów Smile, także sama zmiana wydechów na pewno nie zwiększy mocy o 15 czy 20 tak jak sprzedający powiedział koledze, więc dalej twierdzę, że ten sprzedający jest imbecylem pozdrawiam. I raczej chodziło mi o to o czym teraz napisałem, a nie o to, że się nie da w ogóle, źle to po prostu ująłem i mówiąc o imbecylu nie miałem na myśli was, a gościa który twierdzi, że samo założenie wydechu zrobi 20 koni więcej.
A propos 4-2-2 czy 4-2-1 mogę powiedzieć, że na 4-2-1 to jest masakra jak to się drze Smile, u mnie na AJKO jak V8 gdy schodzi z obrotów Smile


Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Sob 8:24, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:17, 13 Lip 2014    Temat postu:
wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku Smile jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie hasło z Banditem 1200 w tle Smile ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac..

Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Nie 21:21, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 13 Lip 2014    Temat postu:
left4dead napisał:
wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku Smile jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie chasło z Banditem 1200 w tle Smile ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac..

to musisz wciepnąć silnik od 10 do zeta , pozycja jak w zecie a moc jak w 10 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:16, 13 Lip 2014    Temat postu:
myślołech tysz o wciepnieńcu motora ze dwunastki...Smile pszy dwunastu tałzenach mom winkszy serwis, nich oblukajom co tam je ze tymi wintlami(tego żech nie znoł)...motur ze dwunastki by rozjeboł...

Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Nie 21:19, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:22, 16 Maj 2015    Temat postu:
Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:41, 26 Maj 2015    Temat postu:
Ktoś coś? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:10, 26 Maj 2015    Temat postu:
Pc potrzebny, co do mocy rozwiń temat np z Wąskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sbk
Z-zlot friend



Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:30, 26 Maj 2015    Temat postu:
Ivor napisał:
Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy?


Dźwięk bajka, jest bardziej basowy i rejsingowy (przypomina dźwięk jakiegoś sporta) niż wyjący przy zmienionej tylko końcówce.

Oddawanie mocy zaczyna się niżej, jest zdecydowanie płynniej (nie ma efektu że do 7tyś nic a później kop ,tylko już od 5tyś zaczyna się coś dziać i jest to płynne, bez kopnięć) przy ok 10tyś jeszcze bardziej prostuje ręce niż na serii (chociaż na 4-2-1 powinno być lepiej w średnim zakresie obrotów, a nieco spokojniej na górze).

Waga to zależy od generacji, a cały układ akrapović waży ok 5-6kg.

Do wystrojenia potrzebujesz cokolwiek w stylu PC, bo paliwa jest za mało w całym zakresie o 20-30%.

Od siebie dodam że efekty dźwiękowe i marchewy na schodzeniu z obrotow to poezja... Wink


Ostatnio zmieniony przez Sbk dnia Wto 17:45, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:00, 27 Maj 2015    Temat postu:
@Sbk a możesz wyjaśnić czemu pc potrzebny? Bo gdzieś spotkałem się z info z zagranicznych forów, że jest to układ dedykowany typu plug @ play Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sbk
Z-zlot friend



Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:09, 27 Maj 2015    Temat postu:
Tak, plug and play bo zdejmujesz stary i zakładasz nowy bez żadnych niespodzianek. Tak samo odpalisz motocykl, a silnik będzie pracował.
Jedynie podczas jazdy nie będzie wykorzystywał wszystkich właściwości wydechu na seryjnej mapie, która dawkę paliwa w zależności od obrotów i otwarcia przepustnicy ma po prostu inną (chociażby zmieniają się przepływ/ciśnienie spalin) - odczujesz wtedy prawdopodobnie pogorszenie osiągów a silnik będzie pracował "dziwnie". Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:10, 27 Maj 2015    Temat postu:
To ile na pc szykowa?Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:59, 27 Maj 2015    Temat postu:
Wszystko zależy od tego czy nowy czy używany do tego czy pc3 czy pc5, od 500 do 1350 plus ew strojenie i hamowania lub autotune. Możesz jeszcze zastanowić się nad ECU Flash, więcej na ten temat pisze Carry w dziale reklama
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:50, 27 Maj 2015    Temat postu:
Zgłębiam temat autotunea z @Sbk Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:11, 26 Sie 2016    Temat postu:
A ja mam akrapy z pc i dostrojone na hamowni, a marchewami nie strzela wcale. Raz na jakis czas soczyscie pierdo...lnie, a tak tylko pyrkanie ponizej 4 tys
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kark




Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:21, 16 Wrz 2016    Temat postu:
Dla zainteresowanych wrzucam wykresy z hamowni.
Z1000sx 2014, kolektor Akrapovic, tłumiki LeoVince LV-One Slit-One, filtr powietrza OEM, moto bez strojenia.



Tu porównanie ze 100% oryginałem.

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin