Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:16, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tak ale to jest z Dyno i strojeniem, a samo założenie akcesoryjnego wydechu, wcale nie musi zwiększyć mocy, a często jest tak, że jak się nie dostroi to jest dziura w średnim zakresie obrotów , także sama zmiana wydechów na pewno nie zwiększy mocy o 15 czy 20 tak jak sprzedający powiedział koledze, więc dalej twierdzę, że ten sprzedający jest imbecylem pozdrawiam. I raczej chodziło mi o to o czym teraz napisałem, a nie o to, że się nie da w ogóle, źle to po prostu ująłem i mówiąc o imbecylu nie miałem na myśli was, a gościa który twierdzi, że samo założenie wydechu zrobi 20 koni więcej.
A propos 4-2-2 czy 4-2-1 mogę powiedzieć, że na 4-2-1 to jest masakra jak to się drze , u mnie na AJKO jak V8 gdy schodzi z obrotów
Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Sob 8:24, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:17, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie hasło z Banditem 1200 w tle ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac..
Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Nie 21:21, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:47, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
left4dead napisał: | wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie chasło z Banditem 1200 w tle ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac.. |
to musisz wciepnąć silnik od 10 do zeta , pozycja jak w zecie a moc jak w 10
|
|
Powrót do góry |
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:16, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
myślołech tysz o wciepnieńcu motora ze dwunastki... pszy dwunastu tałzenach mom winkszy serwis, nich oblukajom co tam je ze tymi wintlami(tego żech nie znoł)...motur ze dwunastki by rozjeboł...
Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Nie 21:19, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:22, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:41, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:10, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Pc potrzebny, co do mocy rozwiń temat np z Wąskim
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sbk
Z-zlot friend
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:30, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ivor napisał: | Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy? |
Dźwięk bajka, jest bardziej basowy i rejsingowy (przypomina dźwięk jakiegoś sporta) niż wyjący przy zmienionej tylko końcówce.
Oddawanie mocy zaczyna się niżej, jest zdecydowanie płynniej (nie ma efektu że do 7tyś nic a później kop ,tylko już od 5tyś zaczyna się coś dziać i jest to płynne, bez kopnięć) przy ok 10tyś jeszcze bardziej prostuje ręce niż na serii (chociaż na 4-2-1 powinno być lepiej w średnim zakresie obrotów, a nieco spokojniej na górze).
Waga to zależy od generacji, a cały układ akrapović waży ok 5-6kg.
Do wystrojenia potrzebujesz cokolwiek w stylu PC, bo paliwa jest za mało w całym zakresie o 20-30%.
Od siebie dodam że efekty dźwiękowe i marchewy na schodzeniu z obrotow to poezja...
Ostatnio zmieniony przez Sbk dnia Wto 17:45, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:00, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
@Sbk a możesz wyjaśnić czemu pc potrzebny? Bo gdzieś spotkałem się z info z zagranicznych forów, że jest to układ dedykowany typu plug @ play
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sbk
Z-zlot friend
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:09, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, plug and play bo zdejmujesz stary i zakładasz nowy bez żadnych niespodzianek. Tak samo odpalisz motocykl, a silnik będzie pracował.
Jedynie podczas jazdy nie będzie wykorzystywał wszystkich właściwości wydechu na seryjnej mapie, która dawkę paliwa w zależności od obrotów i otwarcia przepustnicy ma po prostu inną (chociażby zmieniają się przepływ/ciśnienie spalin) - odczujesz wtedy prawdopodobnie pogorszenie osiągów a silnik będzie pracował "dziwnie".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:10, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To ile na pc szykowa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:59, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od tego czy nowy czy używany do tego czy pc3 czy pc5, od 500 do 1350 plus ew strojenie i hamowania lub autotune. Możesz jeszcze zastanowić się nad ECU Flash, więcej na ten temat pisze Carry w dziale reklama
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:50, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zgłębiam temat autotunea z @Sbk
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:11, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A ja mam akrapy z pc i dostrojone na hamowni, a marchewami nie strzela wcale. Raz na jakis czas soczyscie pierdo...lnie, a tak tylko pyrkanie ponizej 4 tys
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kark
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:21, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych wrzucam wykresy z hamowni.
Z1000sx 2014, kolektor Akrapovic, tłumiki LeoVince LV-One Slit-One, filtr powietrza OEM, moto bez strojenia.
Tu porównanie ze 100% oryginałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|