Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:49, 09 Lip 2014 Temat postu: Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy? |
|
|
ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000
Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Śro 21:51, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:55, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jak dorzucisz do tego PCV i flash to ok 15
|
|
Powrót do góry |
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:02, 10 Lip 2014 Temat postu: akrap |
|
|
dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:55, 10 Lip 2014 Temat postu: Re: akrap |
|
|
left4dead napisał: | dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami tak? |
czemu tak mówisz? i czemu 98?
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:51, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
powiem Ci z własnego doświadczenia, można się bawić w przeloty filtry PC flashe etc ale to jak sie policzy wychodzi calkiem spora kasa, chcesz wiecej powera? zmien zebate, 100 zl i wszystkie problemy znikaja.
PS. tankuj 95 szkoda kasy
|
|
Powrót do góry |
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:47, 10 Lip 2014 Temat postu: akrapy |
|
|
a bo kumpel jest chemikiem i powiedział mi kiedyś,że w 98 jest mniej siary i więcej substancji czyszczącej wtryski i ciut mniej biokomponentów.Ile w tym prawdy-nie mam pojęcia,ale zacząłem wtedy lac 98 i tak już mi zostało.Co do akrapów,to sprytny sprzedawca powiedział mi ,że pełen komplet Akrapa doda mi 20 koników i poprawi moment(na jednym tłumiku a na dwóch tylko 15 koni),ale coś czułem,że ściemnia i postanowiłem Was się zapytac.Zębatka powiadasz....dobry pomysł,a za jakies 5000tyś skończy mi się łańcuch i będę wymieniał.Tak naprawdę to te oryginalne wydechy b.mi sie podobają i nie chciałbym ich zmieniac..co do spalania ponoc mocno rośnie po założeniu commandera,jest tak?
Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Czw 21:07, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:15, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Odpowiednie strojenie pewnie pozwoli na nieznaczny wzrost mocy na poziomie 1-2% i spadek spalania przy takim rozwiązaniu. Jest sens?
|
|
Powrót do góry |
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:04, 11 Lip 2014 Temat postu: akrapy |
|
|
nie ma sensu.olewam te wydechy,oryginały fajnie gadają.założe sobie zębate z przodu -1,a tył zostawie na razie w tym rozmiarze.z prędkościami max i tak nie jeżdżę,więc ta strata mnie wali,a za to przybędzie mi pożądanego momentu,mam nadzieję
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:28, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
dobra decyzja:) no jak chcesz mieć juz efekt to kup tą zebatę już teraz 100zł, a potem i tak ją zmienisz napęd to zestaw kupisz z jeszcze inną zebatką i bedzieszł mógł przekładać np zębata na trase a inna do miasta.
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Pią 8:30, 11 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:33, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
left4dead
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:26, 11 Lip 2014 Temat postu: akrapy |
|
|
dzięki zatem wszystkim,wiem już mniej więcej o co chodzi.w innym dziale zaraz zamęczę Was jeszcze innym pytaniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:56, 11 Lip 2014 Temat postu: Re: akrapy |
|
|
left4dead napisał: | ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000 |
Miałem PC i 4-2-2 i 4-2-1. Stroił Tomek Kędzior. Pierwszy lepszy dół, drugi gorszy dół od pierwszego ale średnie i góra zajebiste. Spalanie od 6 litrów do 10. Przy 4-2-2 kumple mówili, że ląduje bombowiec jak jechałem, drugi trochę ostrzejszy i wyższy dźwięk. Zostałem przy 4-2-1.
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Nie 19:24, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:49, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem najlepszy układ 4-2-1 , łatwiejszy do strojenia , dzwięk ect.
Psełdo efekt V-ki jakoś mnie nie przekonuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
shadow
Zaglądacz
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:25, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Seven25 napisał: | To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć. |
wydech, filtr, PCV i modyfikacja programu ECU da +15 koni mechanicznych - spawdzone na moim motocyklu (pomiary z hamowni wrzucone na to forum)
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:44, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Seven25 napisał: | To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć. |
najpierw wejdź na stronę [link widoczny dla zalogowanych]!/motorcycle , przeczytaj co piszą przy z1000 2010-2014, poczytaj na forum kto zakładał pełen układ i dynojeta, poczytaj o strojeniu, o budowie silnika w nakedzie, o sportowych układach wydechowych do nakedów, o zmianie parametrów w takich silnikach a później mundraluj i nazywaj ludzi imbecylami... tylko nie zadawaj pytań, dlaczego przy zmianie pełnego układu w sporcie np: xz10r nie podnosi mocy o 16 koni
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Pią 23:49, 11 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|